حمیدرضا خطیبی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
مدیریت در دوران رکود (10 مقاله‌ای که باید خواند)
  • 130,000 تومان
  • با تخفیف: 130,000 تومان
استحکام ذهنی (10 مقاله که باید خواند)
  • 65,000 تومان
  • با تخفیف: 65,000 تومان
چرا مردان باید خوش‌پوش باشند
  • 20,000 تومان
  • با تخفیف: 20,000 تومان

مدیریت در دوران رکود (10 مقاله‌ای که باید خواند)

  • 130,000 تومان

انعطاف‌پذیرترین شرکت‌ها در جریان افت اقتصادی می‌توانند دوام بیاورند و حتی رشد کنند. اگر می‌خواهید برای شرایط اقتصادی دشوار آماده شوید، این 10 مقاله را بخوانید. ما از میان صدها مقاله هاروارد بیزینس ریویو مهم‌ترین مقاله‌ها را انتخاب کرده‌ایم. کارشناسان در این مقاله‌ها شناخت‌ها و توصیه‌هایی را که نیاز دارید در اختیار شما می‌گذارند: - شرکت خود را قبل از فرارسیدن رکود آماده کنید. - درس‌های درست را از رکو‌های قبلی بیاموزید. - همزمان با کاهش هزینه‌ها و مدیریت ریسک، میزان دردسر را به حداقل برسانید. - فرهنگ سازمانی سالمی را در موقعیت‌های توام با اضطراب بپرورانید. - فرصت‌های موجود را برای نوآوری و بازآفرینی کسب‌وکارتان غنیمت بشمارید.

استحکام ذهنی (10 مقاله که باید خواند)

  • 65,000 تومان

از دل هر شکستی قدرتمندتر بیرون بیایید و به رهبر بهتری تبدیل شوید. اگر درباره استحکام ذهن یچیزی نخوانده‌اید، این 10 مقاله را بخوانید. ما از میان صدها مقاله هاروارد بیزنس ریویو مهم‌ترین مقاله‌ها را انتخاب کرده‌ایم. کارشناسان در این مقاله‌ها شناخت‌ها و توصیه‌هایی را که نیاز دارید در اختیار شما می‌گذارند: . مانند ورزشکاران المپیک، در شرایط فشار هم به شکوفایی برسید. . با پذیرش احساسات منفی خود، آن‌ها را مدیریت و از آن‌ها عبور کنید. . برای رسیدن به خواسته‌های بلند‌مدت‌تان، اهدافی کوتاه‌مدت ترسیم کنید. . خودتان را در جمع کسانی قرار دهید که شما را پر‌تلاش و سر‌سخت می‌کنند. . برای آن‌که به رهبر بهتری تبدیل شوید، از چالش‌های پیش‌روی‌تان بهتر بگیرید. . برای پشت سر گذاشتن ترومای گذشته، خلاقیت به خرج دهید. . ابزار‌هایی را که ذهن‌تان برای برخاستن از شکست به کار می‌بندد بشناسید.

چرا مردان باید خوش‌پوش باشند

  • 20,000 تومان

آدولف لوس معمار، نظریه‌پرداز و از پیشگامان معماری مدرن است. مقالات او در این کتاب موضوعات فرهنگی مختلفی را، عمدتا با محوریت لباس و پوشش در شرایط و حال و هوای اروپا، به خصوص در حد فاصل دو جنگ جهانی اول و دوم، شامل می‌شود. مقالات پراکنده لوس درباره فرهنگ، سبک زندگی و زندگی روزمره، بازتاب تمام عیار ذهنیتی فرهیخته و روشنفکر است. این مقالات نه تنها تصاویر تاریخی ارزشمندی از تولد مرنیسم در وین به دست می دهند، بلکه به مثابه محرکی خواننده را به تامل در امور زندگی وا می‌دارند.

صفحه‌ی 1