حمید هاشمی کهندانی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
آخرین باشگاه کتاب‌خوانی
  • 85,000 تومان
  • با تخفیف: 85,000 تومان
زندگی شگفت‌انگیز دالایی لاما
  • 90,000 تومان
  • با تخفیف: 90,000 تومان
محمد بن سلمان (قدرت سیاسی ولیعهد و رویای پادشاهی عربستان)

آخرین باشگاه کتاب‌خوانی

  • 85,000 تومان

داستان این کتاب با فنجانی قهوه شروع می‌شود که از دستگاهی در اتاق انتظار مرکز سرطان مموریال الوان کترینگ گرفته‌اند و موقع نوشیدن آن، ویل اتفاقی از مادرش می‌پرسد که مشغول خواندن چه کتابی است. بحث میان مادر و پسر با همین پرسش گل می‌کند و بعد از مدتی به رسمی آیینی تبدیل می‌شود. توافق می‌کنند چند وقت یک‌بار، یکی از آن‌ها کتابی را انتخاب کند و هر دو بخوانند و در مواقعی که ماری‌آن منتظر جلسه شیمی‌درمانی است، بنشینند و در موردش با هم صحبت کنند.

زندگی شگفت‌انگیز دالایی لاما

  • 90,000 تومان

هفت‌خوان حیرت انگیزی که دالایی لاما طی کرده است از دهکده محل تولدش در تبت آغاز شده و امروزء آوازه شهرتش به عنوان رهبر معنوی و سیاسی یکی از شگفت‌انگیزترین و پیچیده‌ترین سنت‌های فرهنگی جهانء به گوش بسیاری از مردم رسیده است. نورمان در این کتاب می‌گوید دالایی لاما خود هرگز علاقه چندانی به نقش‌آفرینی سیاسی نداشته است ولی در مواردی با فشار سازمان جاسوسی آمریکا در بحبوحه خشونت‌ها - از جمله جریان دوپارگی که زمانی در میان بوداییان رخ داد. دست به نقش‌آفرینی زده است. با خواندن جرئیاتی که نورمان برای نخستین بار در این کتاب مطرح کرده است. درمی‌یابیم که عملکرد معنوی و روحانی دلایی لاما که ریشه در جادوء مکاشفه و پیشگویی داردء از عملکرد سیاسی او برای مردم تبت مهم‌تر و موثرتر است.

محمد بن سلمان (قدرت سیاسی ولیعهد و رویای پادشاهی عربستان)

  • 60,000 تومان

بن هوبارد در کتاب محمد بن سلمان به زندگی و فعالیت‌های ولیعهد عربستان پرداخته است. محمد بن سلمان را به عنوان قدرت اصلی دربار پدرش ملک سلمان می‌شناسند. او در دانشگاه ملک سعود ریاض به تحصیل در رشته‌ی حقوق پرداخت و کمی بعد در سال 2009 زمانی که ملک سلمان فرماندار ریاض بود، مشاور ویژه پدر شد. زمانی که پادشاه کنونی در سال 2013 ولیعهد شد، پسرش ریاست دیوان ولیعهد را برعهده گرفت و سال 2015 هم با رسیدن پدر به قدرت، وزیر مشاور و نیز رئیس شورای توسعه و اقتصاد شد. بن هوبارد در این کتاب به قدرت سیاسی ولیعهد و رویای پادشاهی عربستان سعودی پرداخته است. محمد بن سلمان، توانست در عربستان اصلاحات بسیاری انجام دهد و بن هوبارد در تلاش است تا در این کتاب عملکرد سیاسی او را بسنجد.

صفحه‌ی 1