حمید دشتی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
ترکه (نمایش‌نامه)
  • 55,000 تومان
  • با تخفیف: 55,000 تومان
اولین آدم بد
  • 130,000 تومان
  • با تخفیف: 130,000 تومان
خلبان امریکایی (نمایش‌نامه) 13
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان
رودخانه (نمایش‌نامه) 18
  • 40,000 تومان
  • با تخفیف: 40,000 تومان
انگل‌های تابان (نمایش‌نامه) 20
  • 55,000 تومان
  • با تخفیف: 55,000 تومان
1 دقیقه (نمایش‌نامه)
  • 35,000 تومان
  • با تخفیف: 35,000 تومان
آن طرف (نمایش‌نامه)
  • 30,000 تومان
  • با تخفیف: 30,000 تومان
دیوار دریایی (1 زندگی) 2 مونولوگ
  • 25,000 تومان
  • با تخفیف: 25,000 تومان
زورق‌بان (نمایش‌نامه)
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان
برش (نمایش‌نامه)
  • 20,000 تومان
  • با تخفیف: 20,000 تومان
بلوبرد و 2 نمایش‌نامه دیگر (نمایش‌نامه)
  • 39,000 تومان
  • با تخفیف: 39,000 تومان
هایزنبرگ و 2 نمایش‌نامه دیگر (نمایش‌نامه)
  • 45,500 تومان
  • با تخفیف: 45,500 تومان

ترکه (نمایش‌نامه)

  • 55,000 تومان

نمایشنامه ترکه یکی از آخرین آثار ریون‌هیل است که سال 2018 به روی صحنه رفت و با استقبال گرمی همراه شد. او در این نمایشنامه با پرداختن به مضمون «تنبیه» در خانواده و مدرسه، از پی‌آمدهای ماندگار آن در ذهن و روان افراد می‌گوید و این نکته را به ما گوشزد می‌کند که عواقب رفتار ما در قبال خود، دیگری و جامعه هیچ‌وقت به پایان نمی‌رسد و هیچ‌کس از آن مصون نمی‌ماند.

اولین آدم بد

  • 130,000 تومان

داستان «اولین آدم بد» درباره زنی تنها به نام شریل است، شریل مسحور پسربچه‌ای است که در شش سالگی او را ملاقات کرده بود و گاهی اوقات نوزادانی می‌بیند و می‌پندارد همان پسر است و از سویی دیگر شیفته فلیپ؛ یکی از اعضای هیئت مدیره سازمان غیرانتفایی دفاع شخصی زنان؛ یعنی محل کار خودش است. او معتقد است که آن‌ها در زندگی‌های گذشته‌شان همواره به هم رسیده‌اند اما در این زندگی مشکلی پیش آمده و باید کارها درست شوند. دختر بیست‌و‌یک‌ساله زوج مدیر موسسه به خانه شریل می‌‌آید و دنیای شریل را از هم می‌پاشد اما...

خلبان امریکایی (نمایش‌نامه) 13

  • 45,000 تومان

صحنه ششم: خلبان خواب است. کشاورز: خوابه. ایوی: مرد بیچاره. کشاورز: این مرد امریکاییه. ایوی: اون می‌درخشه. به نظر می‌آد داره می‌درخشه. کشاورز: جونم برات بگه ایوی، امریکا یه کشور خیلی دوره. ایوی: می‌دونم این‌رو بابا. عجبا! .....

رودخانه (نمایش‌نامه) 18

  • 40,000 تومان

رودخانه روایت عاشقانه‌ای است از مردی که اعتقاد دارد مرگ مثل یک ماهی‌گیر است که ماهی‌ای را تور می‌کند، تقلاهایش را تماشا می‌کند و به وقتش آن را می‌گیرد. این نمایش‌نامه کاوشی است در باب مفهوم حقیقی عشق.

انگل‌های تابان (نمایش‌نامه) 20

  • 55,000 تومان

جیل: سلام، اسم من جیله. الی: من هم الی هستم. جیل: این پسرمون بنجیه. الی: ما می‌خوایم راجع به خونه‌مون براتون بگیم. جیل: خونه رویایی‌مون. الی: درسته. جیل: راجع به این‌که چطور مال ما شد. ....

1 دقیقه (نمایش‌نامه)

  • 35,000 تومان

نمایش‌نامه یک دقیقه به نوعی یک داستان کارآگاهی است که تحت تاثیر ربودن و قتل یک دختربچه مدرسه‌ای نوشته شده است اما بیش از آن‌که یک داستان‌ پلیسی باشد. مکاشفه‌ای است در غم فقدان.

آن طرف (نمایش‌نامه)

  • 30,000 تومان

نمایش‌‌نامه آن طرف دو شخصیت دارد، دو برادر دوقلو، که نماد بخش‌های شرقی و غربی یک کشورند و در این اثر، اتحاد و فروپاشی آلمان از طریق کشمکش بین برادران دوقلو نشان داده می‌شود.

دیوار دریایی (1 زندگی) 2 مونولوگ

  • 25,000 تومان

ایب: ... یادمه داشتم یه جایی می‌خوندم، یا شایدم کسی داشت برام تعریف می‌کرد، که سه نوع مرگ داریم. اولیش وقتیه که بدن‌مون از کار می‌افته. دومیش وقتیه که جسد رو خاک می‌کنیم یا آتیش می‌زنیم. سومین نوع هم وقتیه که در آینده نامعلومی اتفاق می‌افته، موقعی که اسم‌مون رو به زبون می‌آرن، وقتی برای آخرین بار به زبون جاری می‌شه...

زورق‌بان (نمایش‌نامه)

  • 45,000 تومان

احساسات بیشتر شبیه سیلاب‌ها و طوفان‌هاست: زمزمه‌های کم‌عمق، اما عمیق‌ترین‌شان سکوت است؛ پس وقتی علاقه موجب گفتگو می‌شود، به نظر می‌رسد احساس به انتها می‌رسد، اما چرا چنین سطحی. آنها که کلمات بسیار می‌دانند، و کلمات را می‌یابند، از آنچه که از یک نفر یک عاشق می‌سازد، بهره‌ای ندارند اشتباه نمی‌کند، ملکه عزیز قلب من. نشانه احساس واقعی این است که آدمی رنج خود را کوچک می‌بیند، و طلب همدردی نمی‌کند - در عشق سکوت بیش‌تر از کلمات غم را فزون می‌کند، گرچه که کلمات هرگز چندان ظریف نباشند: گدایی که خموش است، می‌دانی، ممکن است ترحمی مظاعف را برانگیزد. پس اشتباه نکن ای عزیز، عشق حقیقی اما پنهانی من: دردناک‌ترین کار پنهان کردن رنجش است، و این که طلب هم‌دردی نکند.

برش (نمایش‌نامه)

  • 20,000 تومان

برش داستان زندگی در ویران‌شهر است، روایت زندگی جراح عملی مرموز که به شدت از آنچه انجام می‌دهد ناراضی است. نقطه تمرکز نمایش‌نامه، جایگاه فرد در جامعه و این نکته است که چگونه سیاست‌های حزبی در مقابل هنجارها و اخلاقیات فردی قرار می‌گیرند. در برش با اثری علمی - تخیلی مواجه‌ایم که به تاثیرات علم و سیاست بر زندگی انسان می‌پردازد؛ این که چگونه دولت‌ها با بهره‌برداری از علم و تکنولوژی بشر بی‌زمان و بی‌مکان دنیای نمایش‌نامه را می‌بلعند و پدیده‌ها را متناسب با منافع پایان‌ناپذیر بی‌حد و حصر خود تعبیر می‌کنند.

بلوبرد و 2 نمایش‌نامه دیگر (نمایش‌نامه)

  • 39,000 تومان

نمایش‌نامه «بلوبرد» خیلی از فیلم «شب روی زمین» جیم جارموش تاثیر گرفته است. آن را کمی پیش از نوشتن نمایش‌نامه دیدم و از ایده وساختار اپیزودیک کار بسیار خوشم آمد. اغلب، شب‌ها تنهایی از این سر تا آن سر لندن راه می‌رفتم و تنها آدم هوشیار در این شهر مست بودم. ترس‌های مردانه من از پدر بودن در قالب این نمایش‌نامه شکل گرفت. تجربه نگارش «مرغ‌های ماهی‌خوار» هم خشن و هم الهام‌بخش بود. دانش‌آموزان روحیات مختلفی داشتند: آسیب‌دیده و حساس، خشن ومهربان، بامزه و ظالم، بافکر و بی‌فکر بودند. من می‌خواستم این تناقضات را در نمایش‌نامه‌ام نشان دهم و راجع به بچه‌هایی بنویسم که تمام این خصیصه‌ها را در خود دارند. برای نوشتن نمایش‌نامه «پورت» برای مدتی سعی می‌کردم نمایش‌نامه‌ای درباره مردی بنویسم که به زادگاهش استاک پورت برمی‌گردد. من در دوره‌ای بزرگ شده بدوم که تحت نفوذ فمینیسم بود و این موضوع که مردی بتواند شخصیت زن خلق کند، رد می‌شد. اما لئو باتلر، یک نمایش‌نامه‌نویس مرد بود که یک قهرمان زن قوی در نمایش‌نامه‌اش خلق کرده بود. من هم تصمیم گرفتم همین کار را با نمایش‌نامه «پورت» انجام بدهم.

هایزنبرگ و 2 نمایش‌نامه دیگر (نمایش‌نامه)

  • 45,500 تومان

من همیشه می‌نوشتم، می‌نویسم و از زمان بچگی این کار را انجام می دادم تا هویت خودم را کشف کنم. یکی از شاخه‌های هنرهای نمایشی‌ای که در دوران نوجوانی به آن علاقه داشتم فیلم بود. غالبا هم فیلم‌های مستقل آمریکایی. در دوران کودکی در حومه منچستر زندگی می‌کردیم و من به تماشای کنسرت‌های موسیقی زنده که در منچستر اجرا می‌شدند، می‌رفتم. من صدای خوبی نداشتم و این را در دانشگاه متوجه شدم. در دانشگاه بود که فهمیدم بیشتر دخترهای جذاب به بازیگری علاقه دارند. و من در تلاشی تاسف‌بار و بی‌حاصل برای آشنایی با این دخترها،‌ به تماشای نمایش‌هایی که آن‌ها بازی داشتند، می‌نشستم. در هیمن جا بود که عاشق تئاتر شدم و متوجه پتانسیل ترکیب نیروهای دراماتیک آثار لینچ و اسکورسیزی با انرژی و پویایی موسیقی زنده شدم.

صفحه‌ی 1