حمید امجد


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
غرب دلگیر (نمایش‌نامه)
  • 30,000 تومان
  • با تخفیف: 30,000 تومان
هر 20 دقیقه (نمایش‌نامه)
  • 15,000 تومان
  • با تخفیف: 15,000 تومان
مدرسه (نمایش‌نامه)
  • 15,000 تومان
  • با تخفیف: 15,000 تومان
دکه بین راه (نمایش‌نامه)
  • 15,000 تومان
  • با تخفیف: 15,000 تومان

غرب دلگیر (نمایش‌نامه)

  • 30,000 تومان

والین: هر وقت دیگه‌م نمی‌شه، چک و چونه‌م نداره. اگرم باید اخراج کنن هربار یکی‌شونو اخراج می‌کنن بابت خطاهای تک به تکشون. همه رو که ریسه نمی‌کنن همین‌جور فله‌ای بریزن بیرون، اونم فقط هفت دیقه بعد شروع بازی، که چشم گریون راه بیفتن برن خونه ور دل مامان‌شون.

هر 20 دقیقه (نمایش‌نامه)

  • 15,000 تومان

صحنه: گوشه یک آپارتمان باب روز شهری با رادیو، صندلی، مبل، و گنجه نوشیدنی‌ها با چراغ پایه‌دار. مرد و زنی تقریبا چهل ساله تازه از مهمانی آخر شب به خانه برگشته‌اند. مرد دارد نگاهی به روزنامه می‌اندازد و نوشیدنی ترکیبی‌اش را می‌نوشد. زن دارد سیگار می‌کشد. زن: می‌گن هر بیس دقیقه یکی تو امریکا خودشو می‌کشه. مرد: کی می‌گه؟ زن: روزنامه‌ها. مرد: روزنامه‌ها از کدوم گوری می‌دونن؟ زن: آمار دارن...

مدرسه (نمایش‌نامه)

  • 15,000 تومان

دیوید مامت سی‌ام نوامبر 1947 در فلاسمور، ایلی نویز آمریکا متولد شد. در کالج گودارد در ورمانت درس خواند، و سپس در مدرسه‌ای تآتری ثبت نام کرد. فعالیت در تآتر را با بازیگری و کارگردانی نمایش‌های کوچک آموزشگاهی آغاز کرد، در حالی که همزمان به رانندگی تاکسی و پیگیری پرونده‌های مالیاتی می‌پرداخت. از بیست سالگی نوشتن قطعات کوتاه و نمایشی را آغاز کرد. با دوستان جوانش «گروه سنت نیکلاس» را تشکیل داد که اولین اثرش اجرای نمایشی از یوجین اونیل بود. دهه 1970 برای او دوره‌ آغاز شکوفایی در مقام نمایش‌نامه‌نویس و کارگردان تآتر بود و کسب جوایز پیاپی. از دهه 1980 به فیلنامه‌نویسی و کارگردانی در سینما نیز روی آورد.

دکه بین راه (نمایش‌نامه)

  • 15,000 تومان

این مجموعه مختصر شامل شش نمایش‌نامه کوتاه است که در اصل و به طور عمده قالب داستانی معمول ندارند و فقط به مکالمه ساخته شده‌اند. نویسنده، خارج از مکالمه هیچ توضیحی درباره شخصیت‌ها نمی‌دهد. "آیا این همه داستانک‌هایی‌اند کمابیش حول و حوش یک شخصیت یا یک سرگذشت؟ ـ داستان دختری که بخشی از سرگذشتش را در مکالمه‌اش با مادر درمی‌یابیم، و نیز این نکته را که نامی بدلی (نیمه اسپانیایی ـ نیمه سوئدی) برای خود دست و پا کرده است. آیا هم اوست که در مکالمه با راننده‌ی در دشت، دروغین بودن هویت سوئدی‌اش را تقریبا لو می‌دهد یا در تکه‌ای دیگر شاید با هویت اسپانیایی در مرز میان مکزیک و ایالت تکزاس با مردی از تنهایی و هراس و بیگانگی خود می‌گوید؟".

صفحه‌ی 1