حمزه گنجی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
اختلال‌های یادگیری (اختلال‌های خواندن نوشتن و حساب کردن)
روانشناسی سالمندی (2 کتاب در 1 جلد)
  • 220,000 تومان
  • با تخفیف: 220,000 تومان
سنجش بالینی هوش کودک (مبانی نظری و عملی مقیاس هوشی وکسلر کودکان) Wisc 7
روان‌شناسی یادگیری (اصطلاحات و مفاهیم)
  • 130,000 تومان
  • با تخفیف: 130,000 تومان
مداخله در روانشناسی سلامت
  • 52,000 تومان
  • با تخفیف: 52,000 تومان
روانشناسی رشد (1 و 2) ویرایش سوم
  • 220,000 تومان
  • با تخفیف: 220,000 تومان
روانشناسی اجتماعی
  • 240,000 تومان
  • با تخفیف: 240,000 تومان

اختلال‌های یادگیری (اختلال‌های خواندن نوشتن و حساب کردن)

  • 120,000 تومان

چرا نمی‌توانیم برخی از کودکان را در کلاس آرام نگهداریم؟ با مدرسه فرزند خود چگونه همکاری کنیم تا آموزش او بهتر شود؟ برای بهبود توانایی‌های کودک در خواندن، چه کار باید بکنیم؟ هدف این کتاب، روشن کردن برخی از این پدیده‌ها و پاسخگویی به این سوالات است. بنابراین، لازم است خواننده را با اختلال‌های یادگیری، انواع معلولیت‌ها، ویژگی‌ها و علت‌های آنها آشنا کنیم.

روانشناسی سالمندی (2 کتاب در 1 جلد)

  • 220,000 تومان

کتاب پیش‌رو واقعیتی را مورد بررسی قرار می‌دهد که در لحظه ورود ما به آخرین قسمت زندگی و در جریان آن به وجود می‌آید. جسم ما تغییر می‌کند. ما تغییرات جسمی خود و همچنین تغییرات جسمی اطرافیان را مشاهد می‌کنیم وء در نتیجه در مقابل آنها واکنش نشان می‌دهیم. دگرگونی‌های روانی نیز به دنبال می‌آیند. این دگرگونی‌ها بر افکارء احساساتء اعتقاداتء ارزش‌ها نگرش‌هاء رفتارء شخصیت و شیوه عملکرد ما در مقابل دیگران تاثیر می‌گذارند. اهمیت این دگرگونی‌ها بر ارزش علامت‌دهی آنها استوار است. در حقیقت این دگرگونی‌ها پیغام می‌دهند که به زودی واکنش‌های تازه‌ای ظاهرا خواهد شد. برخی این پیغام‌ها را دریافت می‌کنند و در نتیجه شیوه زندگی خود را تغییر می‌دهندء اما بعضی دیگر از مکانیسم افراط در جبران بهره می‌گیرند. و سعی می‌کنندء با قرار گرفتن «در جریان »ء جوانی خود را هم برای خود و هم برای دیگران نشان دهند. تفاوت‌های فردی نه تنها در آغاز تغییر شکل‌های جسمی تجلی می‌کنندء بلکه در طول مدت تغییر شکل نیز دیده می‌شوند. مثلاء در مورد بعضی افرادء این تغییر شکل در عرض شش ماه به پایان می‌رسدء حال آنکه در مورد بعضی دیگر شش سال طول می‌کشد.

سنجش بالینی هوش کودک (مبانی نظری و عملی مقیاس هوشی وکسلر کودکان) Wisc 7

  • 74,000 تومان

پیش از اقدام به ارزیابی هوش یک فرد، اجراکننده باید هدف از این ارزیابی را روشن کند. چه نوع اطلاعاتی می‌خواهد جمع‌آوری کند و از آن‌ها چه استفاده‌ای می‌برد؟ کم نیستند موارد سنجش روانی که واقعا ضرورت ندارند یا حتی به سنجش‌های روانی روی نمی‌آورند، زیرا نیازی نمی‌بینند یا از سودمندی آن‌ها هیچ اطلاعی ندارند.حتی مشاورانی را می‌توان نام برد که با آزمون‌ها سر ستیز دارند و کلا آن‌ها را نفی می‌کنند. بنابراین، ضرورت دارد که درباره عملکرد سنجش روانی اطلاعاتی در اختیار خوانندگان قرار گیرد.

روان‌شناسی یادگیری (اصطلاحات و مفاهیم)

  • 130,000 تومان

اصطلاح کلمه‌ای است که جمعی از افراد برای خود وضع می‌کنند و به کار می‌برند. معانی لغات را اکثر مردم می‌دانند ولی معانی اصطلاحات، معمولا برای اهل فن و متخصصان آشناست. بنابراین منظور از اصطلاحات روانشناسی یادگیری، کلماتی است که روان‌شناسان یادگیری، وضع کرده‌اند تا خودشان آن‌ها را مورد استفاده قرار دهند و زبان یکدیکر را بفهمند. مفاهیم جمع مفهوم است که به معنی فهمیده یا درک شده است که به این ترتیب مفهوم یعنی وجود ذهنی یک شی.

مداخله در روانشناسی سلامت

  • 52,000 تومان

در این کتاب خواهید خواهند: فصل 1: استرس مزمن فصل 2: بی‌خوابی‌ها فصل 3: کمردردهای مزمن فصل 4: میگرن‌ها فصل 5: سرطان پستان فصل 6: سرطان روده بزرگ و رکتوم قصل 7: دیابت نوع 2 فصل 8 : سکته قلبی فصل 9: وابستگی به الکل فصل 10: اعتیاد به دخانیات (توتون و تنباکو) فصل 11: قطع عضو فصل 12: مراقبت‌های تسکینی و 410 سوال چند گزینه‌ای

روانشناسی رشد (1 و 2) ویرایش سوم

  • 220,000 تومان

از لحظه انعقاد نطفه و در طول زندگی، که می‌تواند 60، 70، 80 یا 100 سال طول بکشد، به تدریج دوره‌های شبه‌جنینی، جنینی، خردسالی، کودکی، نوجوانی، بزرگسالی، میانسالی، و پیری را طی می‌کنیم، تغییراتی مهم در ما به وجود می‌آید. این تغییرات زمینه‌های زیادی را در بر می‌گیرد: جسمی، شناختی و روانی ـ اجتماعی. این کتاب طوری تنظیم شده است که نه تنها مفاهیم را به صورت منسجم ارائه می‌دهد، بلکه یادگیری را نیز تسهیل می‌کند. تنها به تشریح مطالب درسی قناعت نمی‌کند، بلکه به صورت یک ابزار یادگیری در اختیار خواننده قرار می‌گیرد. از جمله موضوعات مورد بحث در این کتاب: مطالعه رشد انسان، تحقیق در روانشناسی رشد، ‌توارث و محیط (معماران رشد) ، اثر محیط به هنگام زندگی در داخل رحم، مراحل تولد، رفتارهای نوزاد، اولین ارتباط‌ها، بازتاب چنگ زدن با کف دست و کف پا، سازگاری بر اثر کسب عادت، ادراک چهره انسان، روابط بین حواس، تعامل بین والدین و کودک، رشد شناختی و یادگیری زبان، ارتباط برقرار کردن و اندیشیدن، نظریه‌های روانکاوی و رشد عاطفی کودک، ساختارهای شخصیت، دل‌بستگی، رشد خویشتن‌پنداری، هویت جنسی،‌ رشد اجتماعی، آثار طلاق بر کودکان، پختگی اجتماعی، دنیای تازه افکار، دید علمی،‌ خودمداری نوجوانی، ‌آینده‌نگری، رشد روانی اجتماعی در نوجوان، ‌در جستجوی خویشتن، تفاوت در عزت نفس دختران و پسران، هویت، خودکشی، انواع دام‌ها، پیدا کردن همسر ایده‌ال، مسائل ناباروری، حافظه و پیری، تیپ‌های شخصیتی و سازگاری با پیری، خانه سالمندان، ‌سازگاری با مرگ عزیزان، قتل از روی ترحم، مرگ‌های ناگهانی.

روانشناسی اجتماعی

  • 240,000 تومان

علم درک و تبین چگونگی نفوذپذیزی افکار، احساسات و رفتارهای افراد از حضور واقعی، خیالی یا ضمنی دیگران، موضوع مطالعه روانشناسی اجتماعی می‌باشد. همچنین این موضوع یادآوری می‌کند که نفوذ اجتماعی می‌تواند از طرف اشخاص غایب یا حتی اشخاصی که وجود خارجی ندارند باشد، مثلا کافی است باور کنیم که رستم، امیرکبیر چنین و چنان عمل می‌کردند تا رفتارهایی شبیه به رفتارهای آنها اتخاذ کنیم. در واقع روانشناسی اجتماعی، رفتارهای اجتماعی را مطالعه می‌کند.

صفحه‌ی 1