حسین میرشکرایی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
زیستن در روزگار سخت (نصایح  قلبی برای روزهای دشوار)
گفت‌وگوهای خیالین در باب بودیسم و ذن
  • 50,000 تومان
  • با تخفیف: 50,000 تومان
کتاب 5 حلقه (طریقت جنگاوری سامورایی‌ها)
  • 18,000 تومان
  • با تخفیف: 18,000 تومان

زیستن در روزگار سخت (نصایح قلبی برای روزهای دشوار)

  • 160,000 تومان

ماندن با احساس تزلزل - یعنی ادامه‌دادن با قلبی شکسته، با شکم گرسنه، با احساس درمانگی و میل به انتقام - مسیر بیداری حقیقی است. رها نکردن آن بلاتکلیف، یادگرفتن قلق ریلکس بودن در میان آشوب، و یادگیری نترسیدن، مسیر معنوی است. سالک مبارز بودن یعنی پیدا کردن قلق به دام انداختن خود، به دام انداختن مهربانانه و مشفقانه خود. ما هزاران بار خود را با ناخشنودی، تلخی و انزجار حق به جانب به دام می‌اندازیم و خشک و سخت می‌شویم. ما به هر طریقی خشک و سخت می‌شویم، حتی با احساس تسکین یا الهام. هر روز می‌توانیم به خشونت در جهان فکر کنیم. در سراسر جهان، همه مدام دشمن را هدف حمله قرار می‌دهند و مدام درد تشدید می شود. هر روز می‌توانیم در این‌باره بیاندیشیم و از خود بپرسیم: آیا می‌خواهم به خشونت موجود در جهان بیافزایم؟ هر روز، در هر لحظه‌ای که اوضواع وخیم می‌شود، می‌توانیم از خودمان بپرسیم: آیا می‌خواهم صلح را تمرین کنم یا جنگ؟

گفت‌وگوهای خیالین در باب بودیسم و ذن

  • 50,000 تومان

گفتگوهای خیالین مجموعه‌ای از پاسخ‌های مکتوب موسو کوکوشی، استاد بلندآوازه ژاپنی، به پرسش‌هایی در باب سرشت راستین ذن است. موسو کوکوشی که با نام موسو سوسکی نیز شناخته می‌شود، بدفهمی های متداول را به طور خلاصه و با وضوحی بی‌مانند آشکار وبرای هدایت خواننده به ژرفای تجربه ذن اصیل، بینش‌هایی روان‌شناختی ارائه می‌کند. این آموزه‌های قاطع و صریح، به ویژه برای پژوهشگران امروزی ذن ارزشمندند، چرا که آنان با سردرگمی و برداشت‌های نادرست از طریقت راستین ذن دست به گریبان‌اند.

کتاب 5 حلقه (طریقت جنگاوری سامورایی‌ها)

  • 18,000 تومان

میاموتو موساشی، رونین و سامورایی افسانه‌ای ژاپن است. او رهبر نظامی موثر با استراتژی‌های بزرگ بود. هنرهای وی از جمله نقاشی، مجسمه‌سازی و خطاطی در تاریخ ژاپن بی‌نظیر است. به دلیل مهارتی که در شمشیرزنی داشت در ژاپن از او به عنوان قدیس شمشیر یاد می‌کنند. کتاب پنج حلقه او که در باب طریقت جنگ‌آوری سامورایی‌هاست هنوز در کشورهای مختلف تدریس می‌شود.

صفحه‌ی 1