حسین فراهانی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
عناصر نمایش‌نامه‌نویسی
  • 105,000 تومان
  • با تخفیف: 105,000 تومان
سیری در کودکی (کندوکاوی در آسیب‌های دوران کودکی و نمود آن‌ها در بزرگسالی)
سرویس مخفی هیتلر
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان
راهنمای فیلم‌نامه‌نویسی انیمیشن
  • 60,000 تومان
  • با تخفیف: 60,000 تومان

عناصر نمایش‌نامه‌نویسی

  • 105,000 تومان

«عناصر نمایش‌نامه‌نویسی» بر این منطق استوار است که شما، فارغ از سن و میزان آموزش، می‌توانید فنون نمایش‌نامه‌نویسی را فرا بگیرید؛ به شرط آن‌که در زمینه لزوم شناخت دنیایتان، انگیزه و پشتکارتان، عشق به نمایش، اشتیاق به یادگیری، بهبود فرآیند یادگیری در عین صبور بودن، و شوق بیان افکارتان در قالب نمایش مجاب شده باشید.

سیری در کودکی (کندوکاوی در آسیب‌های دوران کودکی و نمود آن‌ها در بزرگسالی)

  • 59,000 تومان

شخصیت امروز ما در بزرگسالی تا حد بسیار زیادی متأثر از رویدادهایی است که تا قبل از جشن تولد پانزده سالگیمان رخ داده است. نوع نگاه ما به عشق و نحوه رفتار ما در روابط عاطفی، نوع آدم‌هایی که برایمان جذاب می‌نمایند، درک ما از موفقیت، و رویکردمان به کار، جملگی، تحت تأثیر رویدادهایی است که در دوران کودکی برایمان اتفاق افتاده است. ما مجبور نیستیم زندانی گذشته خود بمانیم. اما برای رهایی از قید و بندهای پیشینه ی خود نخست باید از وجود آن ها و ماهیت آن ها کاملا آگاه شویم. در این کتاب با مفهوم رشد شخصیت، مفهوم میراث عاطفی، شکل گیری برداشت شخص از خوب یا بد بودن، و تأثیر کیفیت روابط عاطفی والدین بر ما در انتخاب یار / همسر برای خود آشنا می شویم. در هر مبحث، پس از ریشه یابی موضوع، راهکارهای واقع بینانه برای رفع مشکل پیشنهاد می‌شود.

سرویس مخفی هیتلر

  • 45,000 تومان

خاطرات والتر شلنبرگ را می‌توان در مجموعه‌ی رمان‌های جاسوسی درجه‌ی اول جای داد. بنابراین، این کتاب ارزش خواندن را دارد. عناوین فصل‌ها به‌واقع منعکس‌کننده‌ی آن چیزی است که در متن آمده است: نقشه‌ی ربودن دوک وینزور، کشف شبکه‌ی جاسوسی در آلمان، به دام انداختن عوامل سری انگلستان در ونلو و شناسایی و نابودی سازمان کمونیستی روته کاپله، تمام این‌ها بخش‌هایی از تاریخ را تشکیل می‌دهند و قصه نیستند و این رویدادها توسط مردی توصیف شده است که به ریاست سرویس اطلاعات خارجی هیتلر دست یافت.

راهنمای فیلم‌نامه‌نویسی انیمیشن

  • 60,000 تومان

تا حالا برای‌تان پیش آمده که فکر نوشتن فیلم‌نامه انیمیشن سینمایی به ذهن‌تان برسد ولی درست ندانید که چگونه باید سراغ این کار بروید؟ آیا باید آن را مانند فیلم‌نامه فیلمی زنده بنویسید؟ آیا باید شبیه کارتون‌های تلویزیونی با آن برخورد کنید؟ خب، پاسخ در حقیقت ترکیبی از این دو است. چه تازه‌کار باشید و چه نویسنده‌ای با تجربه که دنبال آزمودن حوزه‌ای تازه برای نوشتن است، این کتاب، قدم به قدم شما را هدایت خواهد کرد، تاو وقتی به انتهای کتاب می‌رسید فیلم‌نامه انیمیشن خود را هم نوشته باشید. با خواندن این کتاب، مبانی نوشتن برای انیمیشن را می‌فهمید و یاد می‌گیرید که چگونه فیلم‌نامه‌های انیمیشن مخاطب‌پسند بنویسید. راهنمای فیلم‌نامه‌نویسی انیمیشن به سرعت شما را در مسیر فیلم‌نامه‌نویسی آسان برای انیمشن خواهد انداخت.

صفحه‌ی 1