حسین حسنی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
رهایی از افکار منفی
  • 85,000 تومان
  • با تخفیف: 85,000 تومان
خروجی غربی
  • 18,500 تومان
  • با تخفیف: 18,500 تومان
پایان جهان آن‌گونه که آن را می‌شناسیم (علم اجتماعی برای قرن بیست و یکم)

رهایی از افکار منفی

  • 85,000 تومان

شما محکوم به زندگی با افکار آشفته یا مزاحم نیستید. چنانچه از اضطراب و افسردگی رنج می‌برید به احتمال زیاد با افکار ناخواسته، آشفته‌ساز و تکرارشونده دست و پنجه نرم می‌کنید. این افکار منفی همراه با عصبانیتء احساس گناه، شرم، نگرانی، تحقیر، کینه یا پشیمانی به سراغ فرد می‌آیند و هر چه بیشتر سعی در کنترل این افکار داشته باشید، بیشتر از کنترل‌تان خارج می‌شوند. چطور می‌توان از این دام ذهنی رهایی یافت و به آرامش و آسودگی پایدار دست پیدا کرد. کتاب خودیاری رهایی از افکار منفی بر اساس راهکاری مؤثر درمان شناختی رفتاری (سی بی تی)، روشی فراتشخیصی برای مدیریت افکار پریشان‌کننده ارائه می‌کند. این راهنمای کاربردی با استفاده از برنامه‌ای گام‌به‌گام به شما کمک می‌کند تا الگوهای منفی تفکر خود را شناسایی نمایید و با بکارگیری تمرین‌ها و فعالیت‌های دقیق ارائه شده، بتوانید این چرخه‌های معیوب تفکر منفی را مهار کنید.

غلبه بر تروما اختلال استرس پس از سانحه (راهبردهای عملی مبتنی بر رفتاردرمانی شناختی رفتاردرمانی دیالکتیکی)

  • 82,000 تومان

تو تنها فرد آسیب‌دیده نیستی! درک این نکته خیلی ضروری است که حوادث آسیب‌زا و تهدیدکننده زندگیء متاسفانه شایع هستندء از جمله کودک‌آزاریء خشونت خانوادگیء آزار سالمندانء آزار و اذیت جنسیء دعواهای خیابانیء جنگء انفجارء تصادفات رانندگیء آتش‌سوزی و بلایای طبیعی (سیلء زلزله و ...). چنین حوادثی می‌توانند علایمی مانند خشم کنترل‌ناپذیرء یادآوری خاطرات تلخ حادثهء بی‌خوابی مزمنء کابوسء اضطراب و افسردگی دامن‌گیر پدید آورند. مجموعه این علایم را اختلال استرس پس از سانحه می‌نامند. اما این آخر خط نیست. بعد از این اتفاقات می‌توان زندگی را در مسیر جدیدی قرار داد. کتاب حاضر در شناسایی مسیر بهبودی و حمایت‌طلبی سالم به شما کمک می‌کند...

خروجی غربی

  • 18,500 تومان

خروجی غربی برنده جایزه بهترین رمان لس‌آنجلس تایمز، برنده جایزه اسپن وردز و کتاب برگزیده سال 2017 به انتخاب نیویورک تایمز است. این رمان روایت‌گر فراز و فرود عشق و دلبستکی در یک زمینه اجتماعی آکنده از جنگ داخلی، خشونت مذهبی و در گیری‌های قومی است. خروجی غربی داستان مهاجرت و پناهندگی است. سعید و نادیا، دو جوان، یکی مقید و مذهبی و دیگری نوگرا و آزاداندیش، دلباخته یک‌دیگر می‌شوند اما تشدید فزاینده خشنونت ‌های دینی در شهری بی نام در خاورمیانه آن‌ها را وادار می‌کند طی سفری مخاطره‌آمیز از دورن درهایی جادویی عبور کنند و برای دستیابی به زندگی صلح‌آمیز از زادگان خود به دامان غرب بگریزند... آثار محسن حمید، نویسنده آمریکایی پاکستانی‌الاصل، به بیش از چهل زبان دنیا ترجمه شده اند.

پایان جهان آن‌گونه که آن را می‌شناسیم (علم اجتماعی برای قرن بیست و یکم)

  • 25,000 تومان

پایان جهان آن‌گونه که آن را می‌شناسیم (علم اجتماعی برای قرن بیست و یکم)

صفحه‌ی 1