حسن قاسم زاده


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
هوش معنوی (پرورش آگاهی درونی)
  • 159,000 تومان
  • با تخفیف: 159,000 تومان
اصول بنیادی خرد
  • 49,000 تومان
  • با تخفیف: 49,000 تومان
خلاقیت کاربردی نوجوانان و بزرگسالان
  • 17,500 تومان
  • با تخفیف: 17,500 تومان
خلاقیت
  • 35,000 تومان
  • با تخفیف: 35,000 تومان
پ

پ

  • 9,500 تومان
  • با تخفیف: 9,500 تومان

هوش معنوی (پرورش آگاهی درونی)

  • 159,000 تومان

سال‌هاست روان‌شناسان از بی‌حاصلی و پوچی مادی‌گرایی گفته و نوشته‌اند اما هنوز مادی‌گرایی، جهان را فراگرفته و پیامدهای آن به اشکال مختلف آرامش و صلح را تهدید می‌کند. پیامدهای گسترده پذیرش هوش معنوی به‌عنوان یک هوش، به نیاز ما به ارتباط با طبیعت، یکدیگر و کائنات دلالت دارد. هوش معنوی بدین معنی است که اگر بخواهیم توانایی‌های درونی‌مان را بالفعل کنیم، لازم است تفکر و ادراکمان را از حواس پنج‌گانه متعارف به یک فرایند چند حسی تغییر دهیم. زمان آن رسیده که برای استفاده از خلاقیت، داوری شهودی، حس زیبایی‌شناسی و حساسیت معنوی‌مان، از آگاهی متعارف به‌سوی فراآگاهی حرکت کنیم. تورنس و سیسک با هدف کاوش معنویت و هوش معنوی، به زندگی کسانی نظیر مهاتما گاندی، آلبرت آینشتاین، فرانکلین روزلت، مارتین لوترکینگ، نیکلا تسلا، هلن کلر، هیلدگارد بینگنی، امیلی دیکینسون، مادر ترزا و نلسون ماندلا نگاهی انداخته‌اند. این بزرگان را می‌توان رهبران معنوی توصیف کرد که هر کدام در زمان خود توانسته‌اند تحولی عظیم در جامعه ایجاد کنند. کتاب حاضر مرجعی جامع درباره معنویت و هوش معنوی است. چنانکه در بحث‌های مختلف ذکر شده است، گذشته ما سرشار از دیدگاه‌های معنوی بوده است، اما لازم است در این حوزه، روی شرایط فعلی جوامع بشری، مطالعات گسترده‌ای انجام گیرد تا مسیر جامعه مورد بررسی قرار گیرد.

اصول بنیادی خرد

  • 49,000 تومان

چگونه کسی جرأت می‌کند کتابی درباره خرد بنویسد. این امر حتمی است که عقل با مسن‌تر و عاقل‌تر شدن ارتباط دارد. یک شراب خوب با گذشت زمان، رسیدن و پختگی به‌دست می‌آورد. شما نمی‌توانید فرآیند سالمندی را در شراب شتاب بخشید. با افزایش سن اطلاعات شما بیشتر می‌شود، بیشتر تجربه پیدا کرده‌اید، بیشتر آموخته‌اید، بیشتر اشتباه کرده‌اید. وقت بیشتری برای صحبت با دیگران داشته‌اید و از تجارب آن‌ها آموخته‌اید. همه این‌ها به زمان نیاز داشته است. شاید «عقل» صرفاً یک راه سخاوتمندانه گفتن این مطلب است که سالخوردگی دارای مزیت‌های است در حالی که به‌نظر می‌رسد در بیشتر موارد سالخوردگی فقط همراه با زیان بوده باشد. بدین ترتیب به‌تدریج به این نتیجه می‌رسیم که معادل قرار دادن عقل با سن جای تردید دارد. با توجه به این‌که بعضی سالمندان اصلاً عاقل نیستند و بسیاری از جوانان فراتر از سن‌شان خردمندند. آیا باید منتظر شوید پیر شوید تا دانا و خردمند گردید؟

خلاقیت کاربردی نوجوانان و بزرگسالان

  • 17,500 تومان

نویسندگان این کتاب یک فرایند مؤثر حل خلاق مسایل را به شکلی که دانش‌آموزان دبستان بتوانند آن را بیاموزند و از آن لذت ببرند، در آورده‌اند. حل خلاق مسایل، شیوه‌ای برای تفکر و رفتار است که روشی شش مرحله‌ای را دنبال می‌کند و هر مرحله دارای هدف مشخصی است. دانش‌آموزان تمرین‌های این کتاب را هیجان‌انگیز و لذت‌بخش خواهند یافت و قادر خواهند شد که استعدادهای خود را به بهترین وجه پرورش دهند.

خلاقیت

  • 35,000 تومان

بنیاد آموزش خلاقیت افتخار دارد سومین کتاب از مجموعه کلاسیک خود را که بر فعالیت‌های پژوهش و توسعه عمده با آثار و پیامدهای گسترده در مطالعات خلاقیت تاکید دارد، ارائه نماید. کتاب حاضر که توسط دکتر ئی. پال تورنس، یکی از معروف‌ترین افرادی که نام‌شان با ترویج خلاقیت مرتبط است تالیف گردیده است، برای کلیه کسانی که علاقه‌مند به درک و پژوهش خلاقیت بالقوه خود و دیگران هستند تهیه شده است و نه تنها برای مربیان و دانش‌آموزان، استادان و دانشجویان، که برای پدران و مادران، مدیران اجرایی و سایر مسئولین در هر نوع سازمانی در جامعه ما، مرجع ذی‌قیمتی است.

پ

  • 9,500 تومان

بسیاری از مردم چنین تصور می‌کنند که ابداع، خصوصیت ذاتی بعضی از افراد است که با این توانایی متولد می‌شوند. در صورتی که مدت‌هاست ثابت شده که این استعداد در نوع بشر به اندازة حافظه عمومیت دارد و می‌توان آن را با کاربرد اصول و تکنیک‌های معینی، با ایجاد طرزفکرهای جدید و اجتناب از عاد‌ات و عواملی که این استعداد را خفه می‌کنند، و با کاربرد مداوم، آن را پرورش داد. نویسندة کتاب، که از پیشگامان اشاعه اصول و تکنیک‌های پرورش استعاداد ابداع و خلاقیت بوده است، در این کتابِ ساده و قابل درک، تکنیک‌های بسیاری را برای دسترسی به این هدف شرح داده است

صفحه‌ی 1