حسن رضوی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
رک‌ترین کتاب ممکن (راهکارهایی کاربردی برای رهایی ذهن از چرندیات)
چگونه انسان‌هایی موفق تربیت کنیم (درس‌هایی ساده برای نتایج اساسی)
لالایی
  • 37,000 تومان
  • با تخفیف: 37,000 تومان
من قاتل زنجیره‌ای نیستم
  • 28,000 تومان
  • با تخفیف: 28,000 تومان
اضطراب موقعیت
  • 205,000 تومان
  • با تخفیف: 205,000 تومان

رک‌ترین کتاب ممکن (راهکارهایی کاربردی برای رهایی ذهن از چرندیات)

  • 169,000 تومان

رُک‌ترین کتاب ممکن درباره‌ی راهکارهایی عملی است که ذهنت را از هر چرندی آزاد می‌کند. بگذار با این جمله حرفم را شروع کنم: خیلی از اینها وظیفه‌ی پدرمادرت بوده! نمی‌خواهم حرف بدی درباره‌ی آنها بزنم. فقط می‌گویم اگر آدم‌ها محصول کارخانه بودند، آن وقت آدم‌هایی که ما اطراف‎مان می‌بینیم، واقعاً محصولاتی بی‌کیفیت‌اند. پس واضح است که پدرمادرها بدجوری در انجام‌ ‌وظیفه‌شان گند زده‌اند. ـ از متن کتاب ـ رُک‌ترین کتاب ممکن راهنمایی نیروبخش، سهل‌خوان و سرگرم‌کننده است. با خواندن آن مجبور می‌شوید در هر چیزی که تا حالا یاد گرفته‌اید بازبینی کنید. البته قرار نیست به شما درس بدهد. نوشته شده تا شما را به فکر وادارد؛ برای همین، زبانی تند و چنین عنوانی و رویکردی سخت‌گیرانه دارد. رُک‌ترین کتاب ممکن مجموعه‌ای از دیدگاه‌هاست. صرفاً درباره‌ی یک مسئله‌ی کوفتی نیست. اساساً هدفش این است که ذهن‌تان را از تمام چرندیاتی آزاد کنید که نادانسته خودتان را به‎شان وابسته کرده‌اید و از آنها رنج می‌برید. این چرندیات از طرز فکر درباره‌ی خوشحالی گرفته تا آدم‌های زندگی‌تان را شامل می‌شود. این کتاب به هیچ‌چیز رحم نمی‌کند! از آنجا که این کتاب قرار است شما را آزاد کند، درباره‌ی خیلی از مسائل زندگی‌تان صحبت می‌کند. هرجا که با حرفی مخالف بودید، با جزئیات بنویسید چرا و چه منطقی پشت مخالفت‌تان وجود دارد و وقتی دارید منطق‌تان را می‌خوانید، دعا کنید که مثلاً ننوشته باشید: «مخالفم؛ چون احساس خوبی درباره‌ی آن ندارم.»

چگونه انسان‌هایی موفق تربیت کنیم (درس‌هایی ساده برای نتایج اساسی)

  • 60,000 تومان

یکی از بزرگ ترین اشتباهات ما پدرمادرهاء تصور مسئولیت شخصی در قبال احساسات فرزندان‌مان است. پدر و مادرها احساس می‌کنند مجبورند حافظ خوشبختی فرزندان‌شان باشند... احساس می‌کنند این مسئولیت بر عهده آن‌هاست و می‌توانند آن‌را کنترل کنند. ما - والدین - هرکاری می‌کنیم تا نگذاریم بچه‌های‌مان سختی یا رنج بکشندء این یعنی هیچ‌وقت اجازه نمی‌دهیم با سختی و بدبختی مواجه شوندء در نتیجه استقلال یا پشتکار پیدا نمی‌کنند و به جای اینکه قدرت نوآوری داشته باشندء از جهان اطراف‌شان می‌ترسند.

لالایی

  • 37,000 تومان

در دنیایی که قسم بی‌ارزش است، جایی که تعهد هیچ معنایی ندارد، جایی که قول می‌دهند برای این که آن را بشکنند، بد نیست اگر کلمات دوباره قدرت را به دست بگیرند. در دنیایی که همه نغمه دروگر را بدانند، همه جا سروصداها خاموش می‌شوند. مثل دوران جنگ، نگهبان‌ها گشت می‌زنند؛ اما به جای این که به دنبال نور بگردند، دنبال سروصدا می‌گردند و به مردم می‌گویند دهان‌شان را ببندند. آن طور که دولت‌ها به دنبال آلودگی هوا و آب می‌گردند، همین دولت‌ها هر صدایی بالاتر از پچ‌پچ را ضبط می‌کنند و بعد، صاحبش را دستگیر می کنند. هلیکوپترها، هلیکوپترهای ویژه بی‌صدا البته، همان‌طور که حالا به دنبال ماریجوانا می‌گردند، به دنبال سروصدا خواهند گشت. مردم با کفش‌های لاستیکی روی نوک پا راه می‌روند. خبرچین‌ها از هر سوراخ دری گوش می‌ایستند. دنیای خطرناک وحشتناکی می‌شد؛ ولی حداقل می‌توانستید با پنجره باز بخوابید. دنیایی می‌شد که هر کلمه ارزشی معادل هزار عکس داشت.

من قاتل زنجیره‌ای نیستم

  • 28,000 تومان

از تاریکی درونت بترس... برای جان، جنازه چیز عجیبی نیست. در واقع جان جنازه‌ها را دوست دارد. چرا؟ چون آن‌ها از او انتظار همدردی ندارند و به آن نیازی هم ندارند. آخر، همدردی حسی است که جان نمی‌تواند از خود بروز بدهد. شاید همین باعث می‌شودبرایش عین روز روشن باشد که جنازه‌ای که پلیس به تازگی پشت خشک‌شویی پیدا کرده است، با بقیه جنازه‌ها فرق دارد، و شاید همین باعث می‌شود بداند این فرق چه اهمیتی دارد. جان وین کلیور خطرناک است و این را خودش هم می‌داند. او تمام عمرش را صرف این کرده است که استعدادهایش شکوفا نشوند. حالا برای اولین بار باید با خطری به‌جز خودش رو به رو شود؛ خطری مهار ناپذیر، خطری برای همه چیزها و کسانی که اگر می‌توانست، دوست‌شان می‌داشت. اولین رمان دن لرز، شما را شب‌ها بیدار نگه خواهد داشت.‌

اضطراب موقعیت

  • 205,000 تومان

می‌توان گفت که دو داستان عشقی بزرگ زندگی هر فرد بزرگسالی را تعریف می‌کند. اولین داستان، جستجوی ما برای عشق جنسی به خوبی شناخته و تعریف شده است. خیال و هوس‌های آن، اسکلت موسیقی و ادبیات را می‌سازد و از نظر اجتماعی پذیرفته شده و ارج نهاده می‌شود. دومین داستان، جستجوی ما برای دریافت عشق از جهان، افسانه‌ای اسرارآمیز و شرم‌آورتر است. اگر به آن اشاره شود، معمولا با عباراتی نیشدار و تمسخرآمیز بیان می‌شود؛ مانند چیزی که عمدتا توجه افراد حسود یا دارای کمبود را جلب می‌کند، در غیر این صورت میل به موقعیت تنها در معنای اقتصادی آن تفسیر می‌شود. با وجود این جدیت داستان دوم به هیچ‌وجه کمتر از داستان اول نیست. پیچیدگی‌اش کمتر نبوده، اهمیت یا جهان شمول بودن آن کمتر نیست و درد شکست در آن هم به هیچ‌وجه کمتر نیست. در اینجا هم شکست عشقی وجود دارد.

صفحه‌ی 1