حسام خضرایی حاذق فکر


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
مشتری‌شناسی یا مطالعه رفتار مصرف‌کننده (حقایقی درباره مصرف‌کنندگان و روانشناسی خرید)
مدیریت دانش برای فروش و بازاریابی (راهنمای متخصصان)

نورولیدرشیپ (رهبری عصب‌محور) چگونه بهترین رهبران جهان از روانشناسی برای پیروزی استفاده می‌کنند

  • 130,000 تومان

رهبری عصب‌محور یا نورولیدرشیپ‏ اصطلاحی است ناشی از نیاز به درک برتر برای تبدیل شدن به رهبران بهتر که با مطالعه و استفاده از دانش کارکرد مغز و مبتنی بر علوم اعصاب،‏ پاسخ داده می‌شود تا بدین ترتیب رهبران موثر و بهتری در رهبری دیگران و خود باشیم. نورولیدرشیپ بنیان عصبی شیوه‌های رهبری و مدیریت را بررسی می‌کند و یافته‌هایی از طیف وسیعی از منابع مختلف مانند : عصب‌شناسی اجتماعی‏ و عاطفی‏‏،‏ علوم اعصاب شناختی‏ نوروبیولوژی و سایر عرصه‌های علوم اعصاب را گردآوری می‌کند.‏

مشتری‌شناسی یا مطالعه رفتار مصرف‌کننده (حقایقی درباره مصرف‌کنندگان و روانشناسی خرید)

  • 140,000 تومان

بررسی رفتار مشتری از جمله مباحث مطرح در علم روانشناسی است که طی دهه‌های اخیر جزء مهم‌ترین موضوعات مورد توجه پژوهش‌گران و متخصصان بازاریابی قرار گرفته. رفتار مشتری شامل دانش افراد، احساسات، و اقداماتی است که طی روند مصرف، بروز می‌دهند و آن را تجربه می‌کنند. این مهم، اجزای اثرگذار محیط بر عوامل یاد شده و رفتار مشتری را نیز دربرمی‌گیرد. در نتیجه، رفتار مشتری‌ها تنها شامل انتظارات، سلائق و نیاز آن‌ها نیست، بلکه در جایگاهی بسیار فراتر از حیطه خرید کالا توسط افراد و یا خدمات مربوط به ایشان قرار می‌گیرد. بررسی رفتار مشتری به عنوان منظری از گرایش‌های علم روانشناسی، ما را با زوایای متعددی از کاربرد این علم در دست‌یابی به چرایی و چگونگی خرید و به شناخت بیش‌تر آثار شگرف و رابطه ضمایر انسانی و به‌ویژه نقش ضمیر ناخودآگاه افراد در اتخاذ تصمیمات در این زمینه و بلکه بررسی نقش مستقل آن از قوه عقلایی مواجه می‌کند. در این کتاب، مؤلف قائل به اثر اندک پژوهش بازار در شرایط محیطی است و به ریشه‌یابی و توضیح برخی رویدادها به‌وسیله تحلیل رفتار مشتری با طرح ضمیر ناخودآگاه افراد و به دو موضوع «اقتصاد رفتاری» و «دیدگاه رفتاری» نیز توجه بسیاری دارد. این کتاب، نگاه خوبی به زیرلایه‌های روان‌شناختی رفتار مصرفی دارد و به علت نوشتار گیرا و مثال‌های مطرح در آن، فوق‌العاده غنی و در عین حال جذاب و مفرح است.

مدیریت دانش برای فروش و بازاریابی (راهنمای متخصصان)

  • 110,000 تومان

مدیریت دانش، متشکل از فرایند خلق، اشتراک‌گذاری، بهره‌وری و اطلاعات در یک سازمان است. در واقع این تعریف به رویکردی چندمنظوره برای ‌بکارگیری بهترین شیوه استفاده از دانش در راستای دستیابی به اهداف سازمانی اشاره دارد. کتاب حاضر، با نگاهی جدید به مدیریت دانش برای فروش و بازاریابی، راهنمایی‌های عملی و اجرایی راجع به مدیریت دانش در محیط‌های فروش و بازاریابی را به همراه مطالعات موردی و بیان تجارب واقعی از سوی نویسندگان بیان می‌دارد و به همین دلیل به کتابی معیار برای بهره‌مندی متخصصان این حوزه تبدیل شده است. در این کتاب ارزش واقعی هر نوع اقدامی برای مدیران، مسئولان فروش و بازاریابی و مخاطبینی که در پی ارتقا عملکرد شخصی خود هستند فراهم شده است تا با پیاده‌سازی مطالب آن در کل سیستم، قادر به کسب منافع عملکردی مهمی برای سازمان خود باشند.

صفحه‌ی 1