حامد حکیمی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
همدلی مستمر در رابطه درمانی (برقراری ارتباط با درمانجویان مقاوم و چالش‌برانگیز)
من بیش از حد فکر می‌کنم (شیوه هدایت افکار)
  • 192,000 تومان
  • با تخفیف: 192,000 تومان

هیچ بخشی از ما بد نیست (التیام ضربه روانی و بازیابی یکپارچگی درون به کمک مدل سیستم خانواده درونی)

  • 240,000 تومان

آیا فقط یک «من » وجود دارد؟ به ما آموخته‌اند که فقط یک هویت داریم و وقتی نمی‌توانیم صداهای درونی‌مان را کنترل کنیم تا با آن شخص آرمانی‌ای که باید باشیم مطابقت کند، احساس ترس و شرم وجودمان را فرا می‌گیرد. اما تحقیقات ریچارد شوارتس این نظریه تک‌ذهنی را به چالش کشیده است. او اعتقاد دارد همه ما با ذهن‌های متعدد - یا بخش‌های متعدد - به دنیا می‌آییم. این بخش‌ها تخیلی یا نمادین نیستند، بلکه افرادی هستند که در حکم یک خانواده درونی در ما وجود دارند و کلید شفا و شادی ما در احترام گذاشتن، درک کردن و دوست داشتن تک‌تک این بخش‌هاست. شوارتس معتقد است که بخش‌های ما گاهی می‌توانند آسیب‌رسان باشند، اما زمانی که بتوانیم باری را که روی شانه آنها سنگینی می‌کند زمین بگذاریم، خوبیِ ذاتی‌شان بازمی‌گردد. اگر یاد بگیریم همه بخش‌های درونی‌مان را دوست داشته باشیم، آن‌وقت می‌توانیم همه مردم را هم دوست داشته باشیم و این نقطه شروع شفای کل دنیاست.

همدلی مستمر در رابطه درمانی (برقراری ارتباط با درمانجویان مقاوم و چالش‌برانگیز)

  • 180,000 تومان

نویسنده این کتاب نگرش متفاوتی به مسئله مقاومت در درمان دارد و ابزارها و رهنمودهای مفیدی را به درمانگران با رویکردهای مختلف درمانی ارائه می‌دهد تا بتوانند با چالش‌برانگیزترین درمانجویانشان کار کنند. آنابل بوگاتی، با استفاده از علم دلبستگی و مداخلات مربوط به آن و همچنین قدرت پاسخ‌های همدلانه، به درمانگران یاد می‌دهد چگونه با مراجعانشان اتحاد درمانی قدرتمندی بسازند. او معتقد است درمانگران باید از چسباندن برچسب‌های آسیب‌شناختی به مراجعان آشفته اجتناب کنند و به‌جای آن تلاش کنند با آنها پیوند عمیق برقرار کنند. این اثر منبع ارزشمندی است برای همه کسانی که در حوزه سلامت روان کار می‌کنند و به آنها می‌آموزد تا، با استفاده از نیروی همدلی مستمر، با مراجعان و دیگر افراد پیوندی عمیق و مؤثر برقرار کنند.

من بیش از حد فکر می‌کنم (شیوه هدایت افکار)

  • 192,000 تومان

چه کسی فکرش را می‌کرد که باهوش بودن بتواند باعث آزار دیدن افراد شود؟ اما من اغلب مراجعان باهوشی دارم که نزد من می‌آیند و شکایت می‌کنند که بیش‌ازحد فکر می‌کنند و ذهنشان هیچ آرامشی برایشان باقی نگذاشته است. از شک و تردید‌ها و سؤالاتشان، و از هشیاری و حواس تیز‌شان که به همة جزئیات توجه می‌کند عاصی شده‌اند و می‌خواهند ذهنشان را از برق بکشند. رنج دیگری که این افراد از آن شکایت دارند این است که احساس می‌کنند با بقیه فرق دارند، کسی آنها را درک نمی‌کند و دنیای امروزی برایشان آزاردهنده است. برای همین مدام تکرار می‌کنند: «من به این دنیا تعلق ندارم.» کتاب حاضر به این افراد می‌آموزد که هدایت ذهن پرکارشان را به دست گیرند.

صفحه‌ی 1