تینوش نظم جو


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
چی کجا (تجربه‌های کوتاه 35) نمایش‌نامه
  • 6,000 تومان
  • با تخفیف: 6,000 تومان
آن سوی آینه (نمایش‌نامه)
  • 16,000 تومان
  • با تخفیف: 16,000 تومان
مادر (نمایش‌نامه)
  • 18,000 تومان
  • با تخفیف: 18,000 تومان
مهمان ناخوانده (نمایش‌نامه)
  • 16,000 تومان
  • با تخفیف: 16,000 تومان
زن همچون میدان نبرد یا پیکر زن همچون میدان جنگ نبرد در بوسنی (نمایش‌نامه)
تماشاچی محکوم به اعدام (نمایش‌نامه در 2 پرده)
  • 16,000 تومان
  • با تخفیف: 16,000 تومان
اسب‌های پشت پنجره (نمایش‌نامه)
  • 16,000 تومان
  • با تخفیف: 16,000 تومان
در خانه‌ام ایستاده بودم و منتظر بودم باران بیاید (نمایش‌نامه)

چی کجا (تجربه‌های کوتاه 35) نمایش‌نامه

  • 6,000 تومان

تجربه‌های کوتاه فرصتی کوتاهی است برای زمانه و جامعه‌ای که در آن کوتاه‌ترین فرصت‌ها و حوصله‌ها از آن مطالعه است. هدف از انتشار تجربه‌های کوتاه آن است که نسل جوان ما، ضمن آشنایی با ادبیات نمایشی و داستانی جهان، انس بیشتری با کتاب و میل فزون‌تری به مطالعه پیدا کند...

آن سوی آینه (نمایش‌نامه)

  • 16,000 تومان

نخیر، من نمی‌تونم زنم رو برای همچین... چنین... دختری ترک کنم... بیش‌تر مکافاته. بله، درسته که اولش احتمالا خیلی هیجان‌انگیزه، یه نفس تازه، یه رنگین‌کمون، یه تولد دوباره، می‌تونم خوب تصورش کنم، قبول، باشه، خیلی هم خوب! چشم! خیلی هم عالی! حرفی نیست. ولی خب که چی؟ بعدش چی؟

مادر (نمایش‌نامه)

  • 18,000 تومان

منم همین‌جا بودم دیگه... جای دوری نرفتم. کار خاصی نکردم. یه کم نظافت... آهان، چرا، بیرون رفتم... رفتم یه کم خرید بکنم. یه پیرهن خریدم. می‌خوای بهت نشون بدم؟ ولی بعید می‌دونم خوشت بیاد. خیلی سلیقه‌ تو نیست. سرخه. جرئت می‌خواد پوشیدنش. یا باید به یه مناسبت خیلی مهمی باشه. واسه تشییع جنازه‌ تو می‌پوشمش.

مهمان ناخوانده (نمایش‌نامه)

  • 16,000 تومان

در هنگامه سخت‌گیری حکومت نازی‌ها، در آلمان، بر یهودیان ساکن این کشور دکتر فروید مشهور و خانوده‌اش نیز از این قاعده مستثنی نبوده و مورد آزار و اذیت فراوان نیروهای ارتش نازی قرار می‌گیرند. شبی طی درگیری‌ای که بین مامور نازی و دختر فروید پیش می‌آید، دختر دستگیر و روانه بازداشتگاه‌ می‌شود. درست در همین هنگام است که شخصی به صورت ناگهان بر فروید ظاهر شده و با وی بر سر طبیعی‌ترین مسائل و اثبات وجود خدا به بحث می‌نشیند. ناشناس قصد دارد فروید وجود حقیقی خدا را به وی اثبات نموده و به او ایمان قلبی ببخشد. اما روان‌پزشک بزرگ، حاضر به قبول مسئله نیست و تنها هنگامی که حس می‌کند ناشناس خود خداست به وی ایمان می‌آورد. اما با ناپدید شدن او فروید بار دیگر ایمان خویش را از دست داده و به عقاید گذشته بازمی‌گردد. این نمایش‌نامه با حضور چهار شخصیت در نقش زیگموند فروید، آنا فروید، مامور نازی، و ناشناس و در 17 صحنه قابل اجراست.

زن همچون میدان نبرد یا پیکر زن همچون میدان جنگ نبرد در بوسنی (نمایش‌نامه)

  • 16,000 تومان

زنی پس از جنگ بوسنی و هرزگووین، به علت آن‌چه بارها و بارها برای وی اتفاق افتاده، دچار بیماری روانی شده و با هیچ‌کس سخن نمی‌گوید. روان‌پزشک وی که برای مطالعه از آمریکا به آن منطقه اعزام شده، تمام نیروی خویش را برای بازگرداندن «دورا» به زندگی به کار می‌گیرد و سعی دارد جلوی تصمیم او مبنی بر از بین بردن کودک درونش را بگیرد. دورا چون پدر کودکش را نمی‌شناسد و دنیا را مکانی پر از وحشت می‌داند، حاضر به نگهداری او نیست. «کیت» از ترس‌ها و زجرهای زندگی و کارش با دورا سخن می‌گوید و او را به امیدواری تشویق می‌کند. او چند ماه پس از پایان ماموریتش و بازگشت به وطن نامه‌ای از دورا دریافت می‌کند که در آن مژده داده کودکش را با امیدواری نگاه داشته و به دنیا خواهد آورد. نمایش‌نام? حاضر در سی صحنه و با حضور‌ دو شخصیت زن قابل اجراست.

تماشاچی محکوم به اعدام (نمایش‌نامه در 2 پرده)

  • 16,000 تومان

داستان نمایش، در یک دادگاه جریان دارد و قرار است در یک دادرسی، شخصی به عنوان جنایتکار محاکمه شود. جرم و اتهام متهم شخصی نیست و در تمام طول نمایش قاضی، دادستان شاهدهای متعدد، و حتی وکیل‌مدافع سعی در اثبات جرم و اتهام وی دارند. اما متهم حتی یک کلمه نیز سخن نمی‌گوید و هیچ‌یک از صحبت‌های مسئولان دادگاه را رد یا تایید نمی‌کند. این رفتار او همگی را به مرز جنون می‌رساند و سرانجام آن‌ها به متهم کردن یک‌دیگر می‌پردازند. در ادامه، تمام مردم شهر که در جریان محاکمه و اتفاق‌های پس از آن قرار گرفته‌اند، جلوی در دادگاه تجمع کرده و سعی در کمک به روند محاکمه دارند و در پی آن افراد مختلف را شناسایی کرده و به بازجویی از یک‌دیگر می‌پردازند و هیاهویی عجیب برپا می‌دارند. نمایش‌نام? حاضر با حضور قاضی، وکیل مدافع، دادستان، منشی دادگاه، نه شاهد، یک گروهبان، چند سرباز، و چندین سر قابل اجراست.

اسب‌های پشت پنجره (نمایش‌نامه)

  • 16,000 تومان

پس از حضور یک پیک در روستا و اعلام شروع جنگ، توسط وی، فرزندش را راهی جبهه می‌کند و چندی بعد پیک با خبر فوت پسر نزد زن بازمی‌گردد. در هیاهوی جنگ، فرزند زن بر اثر لگد یک اسب می‌میرد. پیک پس از رساندن خبر بازمی‌گردد. و این بار زن به همراه پدر معلولش، که روی صندلی چرخ‌دار زندگی می‌گذراند، حضور دارد. او با بدخلقی‌های پدر به خوبی کنار می‌آید و تمام مدت سعی در آرام کردن وی دارد. هنگامی که پیرمرد حوصله دارد از خاطرات زمان جنگ و آشنایی‌اش با مادر دختر سخن می‌گوید. پدر از زمانی می‌گوید که در یک محاصره با شنا از بین اجساد شناور در آب، خود را نجات داده و گریخته است. باز هم پس از مدتی پیک از راه می‌رسد و از همان نبرد که پدر در آن شرکت داشته می‌گوید. خاطرات او را مرور می‌کند و در انتها یادآوری می‌کند که پدر در راه بازگشت به وطن از شدت تنهایی عقل خود را از دست می‌دهد، چون تنها بازمانده جنگ بوده است. پیک پس از اندکی سخن گفتن و وقت گذرانی می‌رود. این بار زن جوان سعی دارد میز را برای پذیرایی از همسرش، هانس، که به تازگی از جنگ بازگشته، به بهترین نحو بچیند. اما مرد در جنگ و بر اثر فشارهای نظامی، دچار پرخاشگری و وسواس شده و به آزار همسر خود می‌پردازد. چندی بعد مجددا پیک وارد می‌شود و به زن خبر می‌دهد که زمان شروع حمله، همسر وی به زمین افتاده و زیر دست و پای افراد ارتش خودی مرده است و آن‌قدر زیر پوتین‌ سربازها لگدمال شده که چیزی از وی باقی نماده است. پیک اکنون تمامی پوتین‌هایی که مرد را در زیر خویش گرفته‌اند، برای زن آورده و تصمیم دارد بعد از این با او بماند.

در خانه‌ام ایستاده بودم و منتظر بودم باران بیاید (نمایش‌نامه)

  • 12,000 تومان

نمایش‌نامه‌ی حاضر درباره‌ی نوجوانی است که در سنین پایین به دلیل سخت‌گیری‌های بیش از حد پدر از خانه فرار می‌کند. در این مدت مادر و خواهران در انتظار وی به سر می‌برند، اما هیچ‌نامه یا حتی کارت پستالی از او دریافت نمی‌کنند. اکنون پس از سال‌ها او به خانه برگشته و آمده تا آوارگی‌هایش را به پایان برد.

صفحه‌ی 1