تکتم سعیدنیا


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
علم ثروت (چگونه درآمدتان را افزایش دهید و ثروتمند شوید)
15 پیشنهاد جذاب برای زندگی بهتر خانم‌ها
  • 15,000 تومان
  • با تخفیف: 15,000 تومان
قدرت گروه مثبت (اصول و روش‌های اثبات شده برای ساختن گروهی عالی)
5 زبان عشق مجرد‌ها
  • 40,000 تومان
  • با تخفیف: 40,000 تومان
هرگز سازش نکنید (طوری مذاکره کنید که گویی زندگی‌تان به آن بستگی دارد)
خانم‌ها همه‌ ما باید با هم متحد باشیم
  • 11,000 تومان
  • با تخفیف: 11,000 تومان
معجزه سپاس معجزه شکرگزاری (جادو)
  • 81,500 تومان
  • با تخفیف: 81,500 تومان
قدرت لحظه‌ها (چرا بعضی تجربه‌ها اثری فوق‌العاده دارند)
بیندیشید و ثروتمند شوید
  • 48,000 تومان
  • با تخفیف: 48,000 تومان
فوق ستاره فروش شوید
  • 30,000 تومان
  • با تخفیف: 30,000 تومان
پرش (ایمان داشته باشید تا به زندگی پر نعمتی دست یابید)

علم ثروت (چگونه درآمدتان را افزایش دهید و ثروتمند شوید)

  • 32,000 تومان

پول، یکی از توجه برانگیزترین و مهم‌ترین موضوعات در طول زندگی بشر محسوب می‌شود که همواره برای دستیابی به آن با یکدیگر در رقابت بوده‌اند. از این رو، روش کسب آن، همانند هر علمی از جمله شیمی، ریاضی و حتی فلسفه، نوعی علم قابل آموزش به شمار می‌رود. در این کتاب، برایان تریسی با بررسی و تحلیل روشمند و علمی این موضوع، یک بار برای همیشه به تمام پرسش‌ها و سردرگمی‌های موجود در این باره پایان می‌دهد.

15 پیشنهاد جذاب برای زندگی بهتر خانم‌ها

  • 15,000 تومان

وقتی چند سال قبل یکی از دوستان دوران کودکی ام که حالا زنی سرزنده، قوی و مهربان شده بود، از من خواست بگویم چطور دخترش را یک فمینیست بار بیاورد، اولین چیزی که به ذهنم رسید، این بود: نمی‌دانم. احساس می کردم وظیفه خیلی بزرگی بود. اما بارها درباره فمینیسم سخنرانی کرده بودم، شاید همین باعث شده بود احساس کنم کارشناس و خبره این کار هستم. تصمیم گرفتم در پاسخ به درخواست دوستم، نامه‌ای برای او بنویسم که امیدوار بودم درست و عملی باشد، و طرز فکر خودم به عنوان فمینیست را نیز ذکر کردم. این کتاب نسخه‌ای از آن نامه با کمی تغییر در جزئیات آن است.

قدرت گروه مثبت (اصول و روش‌های اثبات شده برای ساختن گروهی عالی)

  • 79,000 تومان

هیچ‌کس به تنهایی موفق نمی‌شود. همه ما برای رسیدن به موفقیت به گروه نیاز داریم. ما با هم رشد می‌کنیم و با هم به موفقیت‌های عالی دست می‌یابیم. گروه مثبت از افرادی تشکیل می‌شود که با بینش، هدف، اشتیاق، خوش‌بینی، عزم، برتری، ارتباط، پیوند، عشق، توجه و تعهد به انجام کاری حیرت‌انگیز یا ساخت چیزی باور نکردنی گرد هم می‌آیند. به نظر من هر کسی تمایل دارد که عضو گروهی عالی شود؛ اما هر کس نمی‌داند چطور یک تیم عالی را بسازد. کتاب «قدرت گروه مثبت» به این منظور نوشته شده که اعضای گروه‌ها به این موضوع پی ببرند که چه کار باید بکنند تا یک گروه مثبت و یکپارچه باشند. نویسنده کتاب در تعاملی که با گروهی مختلف داشته و در گفتگو با افرادی که عضوی از گروه‌های بزرگ تاریخ بوده‌اند، اصول و روش‌های اثبات شده‌ای را پیدا کرده که می‌توان به کمک آن‌ها گروهی فوق‌العاده ساخت.

5 زبان عشق مجرد‌ها

  • 40,000 تومان

آیا تا به حال به این باور رسیده‌اید که به اندازه کافی خوب نیستید؟ به اندازه کافی لاغر نیستید؟ که دوست‌داشتنی نیستید؟ که مادر بدی هستید؟ آیا تا به حال به این باور رسیده‌اید که حقتان است که مورد بدرفتاری قرار بگیرید؟ که هیچ‌وقت به جایی نمی‌رسید؟ همه این‌ها دروغ است . دروغ‌هایی که توسط جامعه، رسانه، خانواده ما یا راستش را بخواهید (این را به واسطه تفکرات پنتیکاستیسمی خودم می‌گویم )، توسط خود شیطان در ذهن ما ثبت شده‌اند. این دروغ‌ها خطرناک هستند و بر روی عملکرد و میزان ارزشی که برای خود قائل هستیم تاثیر می‌گذارند. کم پیش می ‌آید که ما بتوانیم دروغ‌هایی که برای خود ساخته‌ایم را بشنویم، چرا که این دروغ‌ها آن‌قدر در گوشمان با صدای بلند پخش شده‌اند که دیگر به نویز سفید تبدیل شده‌اند. این نفرت پراکنی‌ها هر روز ما را بمباران می‌کنند ولی ما اصلا به وجودشان پی نمی‌بریم. شناسایی دروغ‌هایی که وجودشان را پذیرفته‌ایم نکته‌ای کلیدی است که به ما کمک می‌کند رشد کنیم و به سطح بالاتری از خودمان برسیم.اگر بتوانیم هسته اصلی کشمکش‌هایمان را پیدا کنیم و در عین حال، پی به این نکته ببریم که ما واقعا می‌توانیم بر آن‌ها غلبه کنیم، می‌توانیم مسیر زندگی‌مان را تغییر دهیم.

هرگز سازش نکنید (طوری مذاکره کنید که گویی زندگی‌تان به آن بستگی دارد)

  • 88,500 تومان

مفهوم کلی که به عنوان کانون این کتاب خواهد آموخت، همدلی تاکتیکی نامیده می‌شود. این گوش دادن مثل یک هنر رزمی، متعادل ساختن رفتارهای حساس هوش هیجانی و مهارت‌های جسورانه تاثیرگذاری، دسترسی پیدا کردن به ذهن و فکر فرد دیگر می‌باشد برخلاف افکار عمومی، گوش دادن، یک فعالیت منفعل نیست. فعال‌ترین کاری است که می‌توانید انجام دهید. به محض اینکه شروع به توسعه روش‌های جدیدمان کردیم، دنیای مذاکره به دو جریان تقسیم شد: مذاکره‌ای که در بهترین دانشکده‌های کشور آموزش داده می‌شد و شیوه مشکل‌گشایی منطقی را دنبال می‌کرد، در حالی که ما یک سیستم اثبات نشده را براساس روانشناسی، مشاوره، و مداخله در بحران به ماموران‌مان در اف بی آی آموزش می‌دادیم. وقتی آیوی لیگ، ریاضی و اقتصاد آموزش می‌داد، ما در همدلی تخصص پیدا می‌کردیم و روش ما موثر واقع شد.

خانم‌ها همه‌ ما باید با هم متحد باشیم

  • 11,000 تومان

در فرهنگ غرب زنان زیردست مردان قرار دارند. نویسنده به ‌دنبال آن است که زنان را از این فرودستی برهاند و جامعه را چنان بازسازی نماید که مردسالاری محو شود و فرهنگی در جامعه شکل بگیرد که تضمین کننده‌ی اهداف زنان باشد. این اندیشه از زمان شکل‌گیری در قرن هفدهم میلادی تا امروز 3 موج مختلف از برابری سیاسی-اقتصادی تا نفی ارزش‌های مردگرایانه و برتری‌طلبی مرد و در موج سوم به‌دنبال چیره‌ شدن بر دشواری‌های این پرسش اساسی که: زن دقیقا چیست؟

معجزه سپاس معجزه شکرگزاری (جادو)

  • 81,500 تومان

مهم نیست شما چه کسی هستید کجا هستید یا شرایط فعلی‌تان چیست جادوی شکرگزاری تمام زندگی شما را تغییر خواهد داد. در این کتاب 28 تمرین جادویی وجود دارد که مخصوص شما طراحی شده‌اند تا یاد بگیرید چطور از قدرت جادویی شکرگزاری برای متحول کردن سلامتی پول شغل و روابط‌تان استفاده کنید و کوچک‌ترین آرزوها و بزرگ‌ترین رویاهایتان را به واقعیت تبدیل کنید. همچنین یاد خواهید گرفت چطور شکرگزاری را برای حل مشکلات‌تان انجام دهید تا هر موقعیت منفی را دگرگون کنید. در پایان 28 تمرین جادویی توصیه‌هایی نیز درباره تمرین‌ها وجود دارد که می‌توانید به صورت ترکیبی انجام دهید تا در قسمت‌های خاصی از زندگی‌تان بر سرعت جادو بیفزاید...

زندگی خود را دوباره بیافرینید (برنامه‌ای کاربردی برای رهایی از رفتارهای منفی و دست‌یابی به احساسات مثبت)

  • 195,000 تومان

اختلالات شخصیتی، که اغلب در کودکی در اثر زندگی با نزدیکان سلطه‌گر یا مداخله‌گر شکل می‌گیرد، الگوهایی را در فرد ایجاد می‌کند که علت اصلی شکست‌ها و چالش‌های ویرانگر دوران حیات اوست و به پرخاشگری، افسردگی، اضطراب و انواع مشکلات شخصیتی تبدیل می‌شود. کتاب پیش روی شما، یکی از مهم‌ترین آثار در مورد شناسایی و درمان این تله‌های مخرب شخصیتی به شمار می‌رود که کمابیش، تمامی ما با آن دست به‌ گریبانیم.

قدرت لحظه‌ها (چرا بعضی تجربه‌ها اثری فوق‌العاده دارند)

  • 95,000 تومان

در زندگی تمام افراد، تجربه‌هایی ماندگار و لحظه‌هایی تعیین‌کننده رقم می‌خورد که در یاد و خاطره‌شان باقی می‌ماند و زندگی آن‌ها را شکل می‌دهد. این کتاب، با داستان‌های واقعی جالب خود به ما نشان می‌دهد که نباید منتظر وقوع این لحظه‌ها بمانیم، بلکه می‌توانیم خودمان این لحظه‌های شگفت‌انگیز را بسازیم.

بیندیشید و ثروتمند شوید

  • 48,000 تومان

«بیندیشید و ثروتمند شوید» برجسته‌ترین کتاب ناپلئون هیل، بر اساس قانون فلسفه و موفقیت معروف او می‌باشد. اثر و نوشته‌های او از سوی رهبران بزرگ و برجسته در زمینه‌های امور مالی، تعلیم و تربیت، سیاست، و دولت مورد تحسین قرار گرفته‌اند.

فوق ستاره فروش شوید

  • 30,000 تومان

این کتاب برای فروشندگان بلندپروازی است که مشتاق هستند فروششان را افزایش دهند و بلافاصله درآمدشان را بالا ببرند. این کتاب برای کسانی نوشته شده است که جزو 10 درصد برتر در حرفه فروششان هستند یا قصد دارند باشند. هر فکر و ایده، با هدف فوق ستاره فروش شدن طرح می‌شود. فروشندگان در اصل دو انگیزه دارند: پول و اعتبار. آن‌ها دستمزد خوب می‌خواهند و موفقیت‌شان را با میزان درآمدشان نسبت به دیگران ارزیابی می‌کنند. به ‌علاوه، می‌خواهند شناخته شوند و از تلاش‌ها و موفقیت‌هایشان قدردانی شود. این کتاب نشان خواهد داد که چطور فروشندگان جهش و تغییر ناگهانی در هر دو بخش دارند.

پرش (ایمان داشته باشید تا به زندگی پر نعمتی دست یابید)

  • 12,500 تومان

هر فرد موفق، در زندگی خود امیدها و رویاهایی داشته و با ایمان به آن‌ها بارها پریده است! اگر شما هم مایلید که در زندگی‌تان به عظمت و سرافرازی دست یابید، باید استعدادی را که در کوله‌پشتی خود دارید بردارید، از صخره بپرید و طناب نجات را بکشید. این اثر به سوی مسیر موفقیت راهنمایی‌تان می‌کند و نشان می‌دهد که چگونه در زندگی‌تان بپرید، زیرا سرانجام، این تنها راه برای اوج گیری است!

صفحه‌ی 1