بهنام شهائی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
از تمرین در مسیر لذت ببر (برای رسیدن به هدف بر فرآیند تمرکز کنید)
طرح و نقشه‌ای برای شادکامی (جست‌و‌جوی خوشی و هدفمندی در زندگی روزمره)
کج‌رفتاری (شکل‌گیری اقتصاد رفتاری)
  • 60,000 تومان
  • با تخفیف: 60,000 تومان

از تمرین در مسیر لذت ببر (برای رسیدن به هدف بر فرآیند تمرکز کنید)

  • 115,000 تومان

دنیای مدرن دنیای سرعت و تلاش بی‌وقفه است، تلاشی بی‌پایان برای رسیدن به هدف‌هایی که برایمان ارزشمند تعریف می‌شوند؛ هدف‌هایی که وقتی به دستشان می‌آوریم، فراموش می‌کنیم زمانی نهایت آرزویمان بوده‌اند و دیگر برایمان لذت‌بخش نیستند. از تمرین در مسیر لذت ببر شما را با فرایندی آشنا می‌سازد که برای کسب یک مهارت پیموده بودید حتی پیش از آنکه بدانید معنای آن فرایند چه بوده، و یادآور می‌شود که زندگی چیزی نیست جز جلسه تمرینی طولانی‌مدت و تلاشی بی‌انتها برای صیقل دادن تحرکات و امیال فیزیکی و ذهنی که روزهایمان را شکل می‌دهند. وقتی یاد می‌گیریم بر فرایند تجربه زندگی تمرکز کنیم و آن را بپذیریم، چه در حرکت به‌سوی آرزوهای فردی خود باشیم و چه در حال گذار از دورانی سخت، خودمان را از استرس و اضطرابی که از وابستگی به اهدافمان زاده می‌شود رها می‌کنیم. این کتاب در مورد این است که چگونه آموختن زندگی در لحظه حال و تبدیل شدن به فردی فرایند‌محور ما را در مرکز این مسیر سحرانگیز قرار می‌دهد و حس لذت‌بخشی از صبوری با خود و با زندگی را برایمان به ارمغان می‌آورد، چرا که می‌آموزیم از مسیر سفر لذت ببریم.

طرح و نقشه‌ای برای شادکامی (جست‌و‌جوی خوشی و هدفمندی در زندگی روزمره)

  • 100,000 تومان

چه چیز‌هایی ما را شادکام می‌کنند؟ پول بیشتر؟ شغل بهتر؟ وقت‌گذرانی با خانواده؟ تجربه‌های جدید؟ ورزش کردن؟ تحقیقات روان‌شناسان درباره شادکامی عمدتا بر این مسئله متمرکز بوده است که کدام ورودی‌ها، از قبل پول و شغل و روابط، با خروجی شادکامی همراه می شوند. اما پل دولان، استاد علوم رفتاری در مدرسه اقتصاد و علوم سیاسی لندن، بر این باور است که در ((علم شادکامی)) باید فرایندی را بررسی کنیم که این ورودی‌ها را به خروجی شادکامی پیوند می‌زند: فرایند اختصاص توجه به هر عامل. او در این کتاب ابتدا مفهوم شادکامی و علل آن را واکاوی می‌کند و جایگاه خوشی و هدفمندی را در این مفهوم برجسته می‌سازد. سپس‏، در بخش دوم کتاب، سه مرحله پیاده‌سازی شادکامی، یعنی تصمیم‌گیری، طراحی و انجام دادن، را توضیح می‌دهد و راه‌هایی پیشنهاد می‌دهد که بتوانیم زندگی خود را به شکلی تازه بازسازی کنیم.

کج‌رفتاری (شکل‌گیری اقتصاد رفتاری)

  • 60,000 تومان

این کتاب به حوزه دلنشین اقتصاد رفتاری (تلفین روانشناسی و اقتصاد درباره فرآیند انتخاب و تصمیم‌گیری انسان‌ها) اختصاس دارد. شما در مقام شهروند عادی، روان‌نشاس، مدیر، اقتصاددان، فروشنده، بازاریاب، حقوق‌دان و قانون‌گذار می‌“وانید از این کتاب برای توصیف و بهبود تصمیم‌ها و رفتارهای خود و دیگران استفاده کنید.

صفحه‌ی 1