بهناز ولی پور


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
تنفس (دانشی نوین از هنری گمشده دم و بازدم و چگونگی نفس کشیدن چه تاثیراتی بر ذهن و بدن ما دارد)
ویرانی و قیام (سه‌گانه گریشا 3)
  • 50,000 تومان
  • با تخفیف: 50,000 تومان
محاصره و طوفان (سه‌گانه گریشا 2)
  • 55,000 تومان
  • با تخفیف: 55,000 تومان
سایه و استخوان (سه‌گانه گریشا 1)
  • 55,000 تومان
  • با تخفیف: 55,000 تومان

رهایی از خودشیفتگان (راهنمای عملی برای غلبه بر روابط سمی و ناسالم سوءاستفاده عاطفی و شکست پیوندهای تروما)

  • 165,000 تومان

کتاب «رهایی از خودشیفتگان» با کمک گرفتن از مفاهیم روان‌شناسی تاریک، عوامل زمینه‌ساز یک رابطه سمی را برمی‌شمرد و راهنمایی عملی برای غلبه بر روابط ناسالم و شکست پیوندهای تروما ارائه می‌دهد. آنا وایلی نویسنده کتاب، با تقسیم‌بندی مطالب به چهار بخش کلی، زمینه را برای درکِ مبانی، شناسایی مشکل، شگردهای تروما و در نهایت پیروزی و رهایی فراهم می‌سازد.

تنفس (دانشی نوین از هنری گمشده دم و بازدم و چگونگی نفس کشیدن چه تاثیراتی بر ذهن و بدن ما دارد)

  • 225,000 تومان

برای سلامتی و تندرستی ما چیزی ضروری‌تر از نفس‌کشیدن وجود ندارد: هوا را وارد و سپس آن را خارج می‌کنید و این کار 25000 بار در روز تکرار می‌شود. با این حال، انسان به عنوان یک گونه، توانایی تنفس صحیح را از دست داده است و این امر عواقب بدی به دنبال دارد. جیمز نستور، روزنامه‌نگار، به همه جای دنیا سفر می‌کند تا دانش فراموش‌شده‌ شیوه‌های تنفس باستانی را کشف کند و متوجه می‌شود که با تغییراتی جزئی در نحوه‌ دم و بازدم می‌توانیم عملکرد ورزشی را ارتقا دهیم، اندام‌های داخلی‌مان را جوان‌سازی کنیم، خروپف، آلرژی، آسم و بیماری‌های خودایمنی را متوقف، و اسکولیوز ستون فقرات را درمان کنیم. هیچ یک از این‌ها نباید امکان‌پذیر باشد ولی هست. کتاب تنفس با تکیه بر هزاران سال حکمت باستانی و مطالعات پیشرفته در ریه‌شناسی، روان‌شناسی، بیوشیمی و فیزیولوژی، تمام دانسته‌هایمان را در مورد اساسی‌ترین عملکرد بیولوژیکی خود متحول می‌سازد.خلاصه‌ای از این کتاب در پادکست فارسی بی‌پلاس ارائه شده است.

راهکارهای افزایش اعتماد به نفس برای زنان (ابزارهایی مهم برای افزایش خودباوری و دستیابی به توانایی‌های حقیقی خود)

  • 57,000 تومان

به دلیل عدم قطعیت‌ها و تردید‌های بسیاری که در دنیا وجود داردء یادگیری دوست داشتن خود و خروج از حیطه سکون کمی دلهره آور است. این کتاب ابزارهایی ساده مبتنی بر اصول درمانی اثبات شده برای کمک به تقویت اعتماد به نفسء روابطء افزایش انگیزه و همچنین داشتن بینشی مثبت در زندگی ارائه می‌دهد. خواهید آموخت که افکار و رفتارتان بر عزت‌ نفس‌تان تاثیر می‌گذارد و برای تغییر الگو‌های منفی به سراغ آموزه‌های تخصصی بروید. شما دست به کار شناسایی نقاط قوت و ارزش‌های خودء برطرف کردن تردیدهاء و رویارویی قاطعانه با موقعیت‌های رعب‌انگیز خواهید شد. با تمرین‌های ساده و مفیدی که ‌می‌توانید در هر شرایطی انجام دهیدء اعتماد به نفس و توانایی‌های خود را بالا ببرید.

ویرانی و قیام (سه‌گانه گریشا 3)

  • 50,000 تومان

آلینا فرصت زیادی ندارد. برای نابودی دارکلینگ باید مرغ آتش بی‌جا و مکان را هر چه سریع‌تر بیابد. قدرت دارکلینگ در حال افزایش است و ارتباطش با آلینا چگونه است؟ آیا آلینا می‌تواند از سلطه و چنگ او رهایی یابد؟ آیا می‌خواهد؟ مل تنها کسی است که آلینا می‌تواند در این دنیای کاملا بی‌ثبات به او اعتماد داشته باشد. اما آیا پذیرش اتصال و ارتباط بین این دو می‌تواند مهم‌ترین و سرنوشت‌سازترین تصمیم باشد؟

محاصره و طوفان (سه‌گانه گریشا 2)

  • 55,000 تومان

آلینا تصور می‌کرد می‌تواند گذشته‌اش را فراموش کند و از سرنوشتش بگریزد، ولی نمی‌تواند. مل امیدوار بود برای حمایت از دختری که عاشقش است همه کار کرده باشد، ولی نکرده است. دارکلینگ، بسیار قدرتمندتر از پیش، تشنه انتقام است. او به آلینا نیاز دارد. به زودی آلینا باید بین کشورش، قدرتش و پسری که عاشقش است یکی را برگزیند، یا خطر از دست دادن همه چیز را در مقابل طوفانی که در پیش است بپذیرد.

سایه و استخوان (سه‌گانه گریشا 1)

  • 55,000 تومان

تصورم این بود عشقی که به او حس می‌کردم متعلق به گذشته و دختر احمق و تنهایی بود که هرگز نمی‌خواستم دوباره همان شوم. سعی کردم آن دختر و عشقی را که حس می‌کرد دفن کنم، همان‌طور که پیش‌تر سعی کرده بودم قدرتم را دفن کنم. اما نباید این اشتباه را دوباره تکرار کنم. اولین‌بار که وارد قلمروی سایه شدم از تاریکی و مرگ خودم می‌هراسیدم. حالا تاریکی دیگر برایم معنایی نداشت و می‌دانستم که مرگ زودرس نیز می‌توانست همچون هدیه‌ای به شمار آید. این حقیقتی است پشت یک چهره جذاب و قدرت‌هایی اعجازگونه، حقیقتی که در فضای خالی و مرده بین ستارگان بود. سرزمین بایر و برهوتی که توسط هیولاهایی مخوف اشغال شده بود.

صفحه‌ی 1