بهمن دارالشفایی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
چیزی برای از دست‌دادن ندارید جز جان‌هایتان (سفر 18 ساعته با مراد)
فیزلبرت استامپ پسری که ماهی گریه کرد (فیزلبرت استامپ 3)
فیزلبرت استامپ 2 (فیزلبرت استامپ و پسر ریشو)
  • 38,000 تومان
  • با تخفیف: 38,000 تومان
فیزلبرت استامپ 1 (پسری که از سیرک فرار کرد و عضو کتابخانه شد)
صبحانه در تیفانی
  • 75,000 تومان
  • با تخفیف: 75,000 تومان
سیاست (مختصر و مفید)
  • 125,000 تومان
  • با تخفیف: 125,000 تومان
باز هم پدینگتون
  • 22,000 تومان
  • با تخفیف: 22,000 تومان
آس و پاس در پاریس و لندن
  • 100,000 تومان
  • با تخفیف: 100,000 تومان
گیرنده شناخته نشد
  • 40,000 تومان
  • با تخفیف: 40,000 تومان

چیزی برای از دست‌دادن ندارید جز جان‌هایتان (سفر 18 ساعته با مراد)

  • 78,000 تومان

سرم را چرخاندم و به مراد نگاه کردم. ساکت نشسته بود. به چه می‌اندیشید؟ طولی نکشید که من هم در دنیای او گم شدم، دنیایی که انگار آهسته از لابه‌لای انگشتان قدرتمندش فرومی‌لغزید. می‌خواستم خودم را قانع کنم که این مراد خشمگین و درمانده دیری نمی‌پاید. این بود که به آلبوم عکسش فکر کردم، نیز به آن وجه دوست‌داشتنی مراد و زندگی‌هایش، به چهره خندان آن مراد شاد و امیدوار، نشسته در استودیویی با گیتار اسپانیایی محبوبش در آغوش، ایستاده زیر نخلی بر کران دریایی گلگون.

فیزلبرت استامپ پسری که ماهی گریه کرد (فیزلبرت استامپ 3)

  • 38,000 تومان

وقتی ماهی، یا همان شیرماهی سیرک گم می‌شود، فیزلبرت استامپ رد او را می‌گیرد و به آکواریوم دریاسالار اسپرات - هداک می‌رسد. این آکواریوم یک هشت‌پای نامرئی دارد و ماهی‌هایی که بر اساس رنگ دسته‌بندی شده‌اند. اما اوضاع آکواریوم خوب نیست. ماهی‌ها (نه شیرماهی‌ها، خود خود ماهی‌ها) یکی‌یکی غیب می‌شوند، و دریاسالار فکر می‌کند ماجرا زیر سر سیرک است. آیا فیزلبرت می‌تواند این معما را حل، و دوستش را پیدا کند؟ داستان دوستی، ماهی (البته نه به اندازه قبل)، اهمیت لذت بردن از شغلتان، و سوسماری که فقط دلش می‌خواهد دیگران دوستش داشته باشند.

فیزلبرت استامپ 2 (فیزلبرت استامپ و پسر ریشو)

  • 38,000 تومان

همه چیز از یک دست دندان مصنوعی شروع شد، شاید بهتر است بگوییم از نبودن یک دست دندان مصنوعی! چند تا بازیگر جدید به سیرک می‌آیند. یک مامان و بابای ریشو هم دارند. قرار است ستاره‌های جدید سیرک شوند. نمایششان پر است از جادو، رمز و راز، سرگرمی و وحشت. فیزلبرت خوشحال است که آن پسر ریشو هم‌بازی‌اش شده، حالا گیریم که یک‌کمی هم پشمالو باشد... یک دفعه همه چیز به هم می‌ریزد. شیر دندان مصنوعی‌اش را گم می‌کند، دلقک‌ها دماغ‌هایشان را! مدیر سیرک از کوره درمی‌رود. چیزی نمانده که مجوز سیرک باطل شود. آیا همه اینها تتقصیر پسر ریشوست؟ این داستان قصه‌ای است درباره دوستی، نقشه‌های شیطانی. ماهی تن و اهمیت مراقبت از ریش!

فیزلبرت استامپ 1 (پسری که از سیرک فرار کرد و عضو کتابخانه شد)

  • 34,000 تومان

توی تمام دنیا فقط یک پسر هست که اسمش «فیزلبرت استامپ» است، فقط یکی! فیزلبرت توی سیرک کار می‌کند، توی همان سیرک هم زندگی می‌کند. هم‌بازی‌هایش آکروبات‌بازها هستند و دلقک‌ها. فیز هرشب روی صحنه نمایش اجرا می‌کند. فکرش را بکنید! هر شب سرش را فرو می‌کند توی دهان شیر. یک عالمه سرگرمی دیگر هم دارد. ولی چون غیر از او بچه دیگری توی سیرک نیست، کمی احساس تنهایی می‌کند. به خاطر همین تصمیم می‌گیرد عضو کتابخانه شود و کتاب بخواند. از همان موقع کلی دردسر برایش درست می‌شود. این داستان قصه یک پسر، یک کتاب، چند تا آدم بد و چند تا آدم خیلی شجاع است. با خواندن این داستان می‌فهمید که چقدر مهم است که شیرها دندان مصنوعی داشته باشند.

صبحانه در تیفانی

  • 75,000 تومان

ترومن کاپوتی صبحانه در تیفانی را در سال 1958 منتشر کرد. این رمانِ کوتاه داستانِ هالی گولایتلی، دختر جوانی ساکن نیویورک، را روایت می‌کند که انگار نه شغلی دارد و نه خانواده‌ای و زندگی‌اش را با مردان در کافه‌ها و بارها و رستوران‌ها می‌گذراند. هالی گولایتلی مشهورترین شخصیتی است که ترومن کاپوتی، نویسنده‌ بزرگ امریکایی، خلق کرده، همچنین در تاریخ ادبیات امریکا هم یکی از مشهورترین شخصیت‌ها محسوب می‌شود. نثر کاپوتی در صبحانه در تیفانی در اوج پختگی است، تا آن‌جا که این رمان کوتاه موجب شد نورمن میلر، نویسنده‌ هم‌نسل کاپوتی، او را «کامل‌ترین نویسنده‌ نسلش» بنامد. اقتباس سینمایی بلیک ادواردز از صبحانه در تیفانی بیش از پیش بر شهرتش افزود.‌ ادری هپبورن در این اقتباس نقش هالی گولایتلی را بازی کرده و آن را به یکی از به ‌یاد ماندنی‌ترین شخصیت‌های تاریخ سینما بدل کرده است.

سیاست (مختصر و مفید)

  • 125,000 تومان

سیاست (مختصر و مفید)

باز هم پدینگتون

  • 22,000 تومان

خانم برد گفت: «خرس‌هایی مثل پدینگتون خیلی کمیابند. به نظر من چه بهتر که کمیابند، وگرنه باید نصف درآمدمان را خرج مارمالد می‌کردیم.» از خیلی جهات چه بهتر که خرس‌هایی مثل پدینگتون زیاد نیستند. او دست به هر کاری که می‌زند، ماجرایی مخصوص خودش به بار می‌آورد. می‌خواهد این کار آماده کردن اتاقش باشد، یا عکس گرفتن، یا کارآگاه بازی، یا حتی آتش بازی.

آس و پاس در پاریس و لندن

  • 100,000 تومان

آس و پاس در پاریس و لندن اولین کتابی است که از اورول منتشر شد. او برای چاپ این کتاب دردسرهای زیادی کشید: دو ناشر آن را رد کردند و حتی نویسنده نسخه دست‌نویس را به دوستی داد تا آن را بسوزاند. این کتاب روایت اورول است از مقطعی فلاکت‌بار از زندگی‌اش در پاریس و لندن، دورانی که در کنار آدم‌های فرودست جامعه زندگی می‌کرد و برای امرار معاش تن به هر کاری می‌داد. گرچه شهرت اورول به مزرعه حیوانات و 1984 است. بعضی از طرفدارانش کتاب حاضر را خواندنی‌ترین اثر او می‌دانند.

گیرنده شناخته نشد

  • 40,000 تومان

گیرنده شناخته نشد روایت نامه‌نگاری دو دوست صمیمی آلمانی است که سال‌ها با هم در آمریکا زندگی کرده‌اند و حالا یکی‌شان به آلمان بازگشته است، آن‌هم درست مقارن با به قدرت‌رسیدن هیتلر. کتاب ماجرای دگرگون‌شدن پیوند دوستی این دو بر اثر اتفاقاتی است که در آلمان هیتلری می‌افتد. کاترین کرسمن تیلور داستان خود را در سال 1938 و پیش از آغاز جنگ جهانی دوم نوشته و تا کنون میلیون‌ها نسخه از آن به فروش رفته است.

صفحه‌ی 1