بابک تبرایی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
پلیس (نمایشنامه)
  • 14,500 تومان
  • با تخفیف: 14,500 تومان
از غبار بپرس
  • 98,000 تومان
  • با تخفیف: 98,000 تومان
چگونه از هر چیزی فیلم‌نامه اقتباس کنیم
  • 20,000 تومان
  • با تخفیف: 20,000 تومان
نمی‌دونم فردا چی می‌شه (نمایش‌نامه)
  • 20,000 تومان
  • با تخفیف: 20,000 تومان

پلیس (نمایشنامه)

  • 14,500 تومان

در این جهان هر چیزی حدی دارد، حتی استبداد. از حدش که به در شود، استبداد ترسناک می‌شود و مسخره. این وجه افزوده مستمسک هنرمندان بوده برای شیوه‌های کمیکی مانند گروتسک و ابزورد. و مروژک استاد این نوع کمدی سیاسی است. نمایش‌نامه پلیس از مهم‌ترین نمونه‌های کمدی ابزورد در تاریخ ادبیات نمایشی جهان است. در سرزمینی با حکومتی تمامیت‌طلب، آخرین زندانی سیاسی هم توبه می‌کند و دست آخر همه‌چیز همان‌طور می‌شود که حکومت می‌خواست. اما این پایان ماجرا نیست و لاجرم خود پلیس‌ها باید به جان هم بیفتند. طنز تلخ مروژک در این اثر شاید خواننده و تماشاچی را به قهقهه نیندازد، اما بی‌تردید او را در بازی‌های فکری این متن شریک خواهد کرد.

از غبار بپرس

  • 98,000 تومان

جوون بودم، گشنه و لب به خمره در تقلای نویسنده شدن. بیشتر مطالعاتم رو تو کتابخونه عمومی وسط لس‌آنجلس انجام می‌دادم و هیچ‌ کدوم از چیزهایی که می‌خوندم به من یا خیابون‌ها و آدم‌های دور و برم ربطی نداشت. یه جوری بود که انگار همه فقط با کلمات بازی می‌کردن و اون‌هایی که تقریبا هیچی برای گفتن نداشتن، همون‌هایی بودن که نویسنده‌های درجه یک به حساب می‌اومدن. نوشته‌هاشون ترکیبی بود از ظرافت و فرم و صناعت، و همین‌ها بود که خونده می‌شد و تدریس می‌شد و هضم می‌شد و دفع می‌شد...

داستان‌های پس از مرگ (اقیانوس پر از گوی‌های بولینگ پسری که روز تولدش بود پائولا) مجموعه داستان

  • 15,000 تومان

3 داستان اقیانوس پر از گوی‌های بولینگ، پسری که روز تولدش بود و پائولا ابتدا قرار بود در دهه 1940 در نشریات مختلف آمریکایی منتشر شوند، اما سلینجر در آخرین لحظات اجازه انتشار آن‌ها را نداد. گمانه‌زنی‌ها در مورد زمان انتشار این داستان‌ها تا پس از مرگ سلینجر در سال 2010 نیز ادامه یافت، و آن‌طور که از قرائن برمی‌آمد، تا دهه‌ها بعد از این هم امکان انتشارشان وجود نداشت، اما، سرانجام در روز 27 نوامبر 2013، نسخه‌ای از 3 داستان بر روی اینترنت و در دسترس همگان قرار گرفت، اولین داستان، حکایت برادران هولدن کالفیلد، قهرمان ناتور دشت است، دومی، داستان ساده اما کماکان سلینجری و سومی، همچون طرحی از داستان بلندتری که احتمالا هرگز نوشته نشد، اولین و آخرین داستان ترسناک سلینجر.

چگونه از هر چیزی فیلم‌نامه اقتباس کنیم

  • 20,000 تومان

از ایده تا متن؛ یک رویکرد جزیی‌نگر به اقتباس فیلم‌نامه‌نویس‌های جویای نام و نامدار، توجه کنید! این راهنمای واقع‌بینانه، اولین الگویی است که به صورت روشن، فن اقتباس را توضیح می‌دهد. ریچارد کریوولن فیلم‌نامه‌نویس بر اساس تجربیات و سابقه چهارده ساله تدریس‌اش، فرآیند پنج قدمی خود را برای نگارش فیلم‌نامه اقتباسی از (هرچیزی)- از رمان و داستان کوتاه گرفته تا مقاله روزنامه و شعر- در اختیار شما می‌گذارد. این فرآیند بی‌نقص که از سوی هزاران رمان‌نویس، نمایشنامه‌نویس، شاعر و روزنامه‌نگار مورد استفاده قرار گرفته، حاوی دستور‌العمل‌هایی درباره چگونگی تجزیه داستان به مؤلفه‌های اصلی‌اش، و نیز بهره‌مند از نمونه‌هایی موردی از اقتباس‌های موفق است. کریوولن همچنین دیدگاه فردی شاغل درون سیستم هالیوود را ارائه می‌دهد. مسائل حقوقی را پوشش می‌دهد، با مسئولان استودیو‌ها درباره این که آن‌ها به دنبال چه چیزی هستند مصاحبه می‌کند، و از فیلم‌نامه‌نویسان تثبیت شده و متخصص در اقتباس راهنمایی‌هایی می‌گیرد.

نمی‌دونم فردا چی می‌شه (نمایش‌نامه)

  • 20,000 تومان

در این نمایش نامه‌ "تنسی ویلیامز" نیز عشق و روابط انسان‌ها در پیچ و خم گره‌های فروخورده، ناتوانی‌های جسمانی همچون آینه‌ی زخم‌های روح و تردیدها و تعلیق‌های دایمی در گذر زمان به تصویر کشیده شده است. شخصیت‌های این نمایش‌نامه زنی مردد و مردی با زبان الکن‌اند، و آینده‌ی عشق را هیچ یک نمی‌دانند.

صفحه‌ی 1