اورانوس قطبی نژاد آسمانی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
خیره به خورشید نگریستن (گالینگور)
  • 220,000 تومان
  • با تخفیف: 220,000 تومان
گذر از افسردگی کتاب کار نوجوانان (تمرین‌هایی برای غلبه بر غم و اندوه)
او همسر من است متعلق به تو نیست
  • 63,000 تومان
  • با تخفیف: 63,000 تومان

خیره به خورشید نگریستن (گالینگور)

  • 220,000 تومان

کتاب خیره به خورشید نگریستن به طور تجربی (مانند هر رویدادی که در زندگی شخص و وقوع پیوسته است) و از نظر روان‌پویشی به عمیق‌ترین ترس‌های ما نگاهی می‌اندازد و با بلاغتی استثنائی و دیدگاهی انسانی پسند شرح می‌دهد که چگونه می‌توانیم به آرامش برسیم. نوشتار کتاب بذله‌گو، دوستانه و تزلزل‌‌ناپذیر است. تعمق و اندیشه‌ای با بلندنظری که ما را راهنمایی می‌کند تا به خردی برسیم که بتوانیم ترس‌هایمان را تحمل کنیم نه این‌که آنان را مغلوب گردانیم.

گذر از افسردگی کتاب کار نوجوانان (تمرین‌هایی برای غلبه بر غم و اندوه)

  • 30,000 تومان

کمکی موثر برای دست و پنچه نرم کردن با افسردگی براساس آن‌چه تاکنون به شما گفته شده، احساسات ناراحتی و ناامیدی که به شما دست می‌دهد احتمالا همیشگی نخواهد بود و چیزی نیست که شما رفته‌رفته به آن عادت کنید. در 20 درصد افراد در سنین شما علائمی از افسردگی مشاهده می‌شود. اما بسیاری از جوانان و حتی بسیاری از بزرگسالان نمی‌توانند این علائم را تشخیص دهند. تنها نیمی از نوجوانان افسرده برای غلبه بر این نشانه‌ها از دیگران کمک می‌گیرند. اگر شما احساس افسردگی می‌کنید، این کتاب کار چیزهایی را پیشنهاد می‌کند که شما بتوانید روی خودتان کار کنید و یا با مشاوری صحبت کنید تا حالتان بهتر شود. تمرینات کتاب «گذر از افسردگی» می‌تواند به شما کمک کند تا با احساس غم و مشکلات راحت‌تر دست و پنجه نرم کنید. کم‌کم و با برنامه شما خواهید توانست تغییرات کوچکی در زندگی خود ایجاد کنید. تغییراتی که شما را به دست آینده‌ای لذت‌بخش و روشن هدایت می‌کند.

او همسر من است متعلق به تو نیست

  • 63,000 تومان

شما می‌توانید شخص دیگری را که ناخوانده وارد باز شده شکست دهید. در هر ازدواج و یا رابطه طولانی ممکن است خیانتی صورت گیرد. کتاب (او همسر من است) به شما نشان می‌دهد: در سر رقیب شما چه چیزی می‌گذرد که او را مجبور می‌کند به فکر تور کردن همسر شما بیفتد. چه برخوردها و چه ویژه‌گی‌هایی در همسر شما و از سوی او. باعث می‌شود که خانه خراب‌کن به هدفش برسد. شما چگونه می‌توانید جلوی رقیب اشغالگر را بگیرید، متوقفش کنید و کیش و مات شده از عرصه زندگی مشترکتان بیرون بیاندازیدش. خوشبختانه چنانکه نویسنده تاکید کرده، خیانت پایان روابط نیست، اگر شما بدانید به دنبال چه هستید و باید چگونه عکس‌العملی نشان دهید، قبل از این که مشکل واقعی به وجود آید، خواهید توانست اوضاع را کنترل کنید.

صفحه‌ی 1