امین اسداللهی محمدرضا اردهالی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
جعبه ابزار تحقیقات بازار
  • 150,000 تومان
  • با تخفیف: 150,000 تومان
برندینگ صوتی (استفاده از صوت برای ساختن برند خود)
بازاریابی‌ دهان ‌به ‌دهان
  • 15,000 تومان
  • با تخفیف: 15,000 تومان

جعبه ابزار تحقیقات بازار

  • 150,000 تومان

اگر در دامنه­ ی مخاطبین اصلی این کتاب قرار گرفته­ اید، بنابراین یک کارآموز هستید و نه یک متخصص. یکی از مشارکت‌های مهم کتاب، جهت دادن شما به سمت مطالعه بیشتر است. این کتاب به شما خواهد گفت چکش چیست، با میخ چکار می‌کند، چه زمانی برای زدن میخ، کاربردی است و چه زمانی بهتر است که از پیچ و آچار استفاده کنید اما نجاری به شما یاد نخواهد داد. بطور خلاصه، مخاطب هدف برای کتاب، شخصی است که خودش را در کسب­ وکار، تثبیت کرده باشد نه کسی که هرگز شغلی نداشته است تا یک دوره تحقیقات بازار یا هر دوره کسب­وکار دیگری گرفته باشد.

هوش فروش (چگونه فروشندگان با عملکرد بالا، هوش هیجانی خاصی در فروش به کار می‌گیرند تا معامله پیچیده را جوش دهند)

  • 150,000 تومان

با به کارگیری هوش فروش شما درک عمیق تری نسبت به روان شناسی انسانی به دست خواهید آورد و بر چارچوب تاثیر می گذارید شما سفری به درون ذهنتان برای درک سو گیری ها ی شناختی و هیجانات مخربی که شما را از روابط بین شخصی باز می دارند و تلاش هایتان برای بردن معاملات را خراب می کنند خواهید داشت . نویسنده کتاب شما را غرق در تئوری نمی کند او نسخه دقیقی برای تقویت هوش هیجانی فروش به شما می دهد تا به برترین عملکرد فروش یعنی بالاترین پله درآمدی حرفه فروش دست یابید جب بلانت بر این باور است که عملکرد فوق عالی فروش با در دست گرفتن فروش کنترل هیجان ها و تسلط بر روانشناسی و تاثیرآن در حوزه فرایند های خرید و فروش آغاز می شود همچنان که غرق در هوش فروش می شوید درک می کنید که چرا روانشناسی بسیار مهمتر از فناوری است شما بینشی را نسبت به این موضوع به دست می آورید که چرا مشتریان تان اقدامات خاصی را انجام می دهند یا از انجام اقدامات خاص پرهیز می کنند و اینکه چگونه به صورت ماهرانه بر رفتار های آنان اثر بگذارید تا احتمال جوش خوردن معامله افزایش یابد .

برندینگ صوتی (استفاده از صوت برای ساختن برند خود)

  • 31,000 تومان

بسیاری از برندها هم‌چنان در گذشته فعالیت می‌کنند. به دلیل به وجود آمدن روش‌های بیشتر در ارائه پیام، نیاز به ارائه تجربیات منسجم برند نیز مبرم گردیده است. در جست و جو برای مزایای متمایز، برندها می‌بایست از هر فرصت برای شناساندن ارزش‌های خود و درک آن‌ها از سوی سایرین استفاده نمایند.

بازاریابی‌ دهان ‌به ‌دهان

  • 15,000 تومان

بازاریابی دهان‌ به دهان ابزاری مهم برای کسب و کارهاست. مشتری دوست دارد مطئمن شود که انتخابش درست است و شنیدن تعریف‌های مردم از محصول یا خدمات شما، اعتماد و اطمینانش را به اینکه خریدش اشتباه نیست، تقویت می‌کند. از جمله موضوعات مهمی که در این کتاب بدان اشاره شد‌ه ‌است می‌‌توان به عواملی که یک پیام در فضای اجتماعی می‌تواند تاثیرگذار باشد اشاره کرد که شامل: ورود به احساسات عمومی، نشان دادن موارد ناشناخته، به چالش کشیدن وضع موجود، نفوذ به شبکه‌ها، دنبال کردن مخاطب و سهولت در انتشار و به اشتراک‌گذاری می‌باشد. همچنین این کتاب چهار جنبه اثرگذار کانال‌های رسانه در تعامل با مخاطبان را در الهام‌بخش بودن، قابلیت اعتماد، بهبود زندگی و فراهم ساختن تفریح شخصی معرفی‌ ‌می‌نماید. این کتاب سه رسانه معتبر و تاثیرگذار روی مخاطب را به ترتیب: تبلیغات دهان به دهان، تجربه مستقیم فرد و رسانه‌های آنلاین معرفی می‌نماید و مدعی می‌شود که تاثیرگذاران آنلاین، تجربیات خود را در خصوص برندها و محصولات با 10 نفر یا بیشتر به اشتراک می‌گذارند.

صفحه‌ی 1