امیرپویا چراغی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
نامه‌های بیزوس (14اصل برای رشد کسب و کار به سبک آمازون)
شیوه گرگ (سیستم فروش خط مستقیم)
  • 195,000 تومان
  • با تخفیف: 195,000 تومان
سرمایه‌گذاری املاک (بهترین راهنمای سرمایه‌گذاری املاک برای تازه‌کارها)

نامه‌های بیزوس (14اصل برای رشد کسب و کار به سبک آمازون)

  • 65,000 تومان

آمازون سریع‌ترین شرکتی است که در طول تارخ به 100 میلیارد دلار فروش دست پیدا کرد. جف بیزوسء بنیان‌گذار شرکت آمازون نیز در مسیر رشد آن ثروتمندترین فرد جهان شد. موفقیت آمازون در نگاه صاحبان کسب و کار شگفت‌انگیز استء اما بیشتر افراد نمی‌دانند که بیزوس نقشه راه پنهان خود را در نامه‌هایی که هر ساله شخصا برای سهام‌داران آمازون می‌نویسدء آشکار می‌کند. در کتاب نامه‌های بیزوسء همه درس‌های مهمء طرز فکرء اصولء و قدم‌های بیزوس برای رسیدن به جایگاه و موفقیت کنونی آمازون گنجانده شده است.

شیوه گرگ (سیستم فروش خط مستقیم)

  • 195,000 تومان

من گرگ وال استریت هستم. کسی که لئوناردو دی کاپریو نقش او را در فیلمی به همین نام بازی کرد. آن‌چه در این کتاب به شما ارائه می‌کنم، یک راه حل شسته رفته برای به‌کار بردن سیستم خط مستقیم در هر کسب و کار یا صنعتی است. برای شما که با فروش سر و کار داشته یا کسب و کار خودتان را دارید، این کتاب یک تغییردهنده بازی خواهد بود. به شما نشان می‌دهد چگونه چرخه فروشتان را کوتاه کرده، نرخ موفقیت در معامله را افزایش داده، یک جریان ثابت بازگشت مشتری توسعه دهید و مشتریان وفادار خلق کنید. به‌علاوه، این کتاب به شما فرمولی برای ساخت و نگهداری از یک نیروی فروش سطح جهانی را ارائه می‌دهد. و برای شما که با فروش سر و کار ندارید، این کتاب به همان اندازه برایتان ارزشمند خواهد بود. حتی اگر فروشنده نباشید، هنوز لازم است دست کم در فروش و متقاعدسازی تا سطح معقولی مهارت پیدا کنید. در غیر این‌صورت شدیدا اعتماد به نفستان را در زندگی از دست خواهید داد. زیرا که کل زندگی فروش و متقاعد کردن است.

سرمایه‌گذاری املاک (بهترین راهنمای سرمایه‌گذاری املاک برای تازه‌کارها)

  • 17,000 تومان

می‌خواهید با سرمایه‌گذاری در املاک پول دربیاورید؟ می‌خواهید رازهای خرید و فروش، اجاره و گسترش املاک را بدانید؟ این کتاب شیوه دستیابی به رویایتان را نشان می‌دهد! بسیاری از مردم رویای خرید، فروش و اجاره دادن املاک و مستغلات را در سر دارند. سرمایه‌گذاری املاک برای سال‌ها یکی از بهترین روش‌های پول درآوردن بوده و افراد زیادی ثروت و دارایی فراوانی از آن کسب کرده‌اند. بی‌گمان سرمایه‌گذاری در املاک، همانند سرمایه‌گذاری در همه صنعت‌های دیگر، ریسک‌هایی به همراه دارد. هنگامی که این کار را به درستی انجام دهید، می‌تواند دستاوردهای قابل توجهی داشته باشد و هدف این کتاب، سرمایه‌گذاری املاک؛ بهترین راهنمای سرمایه گذاری املاک برای تازه‌کارها، کمک به موفقیت شما در این مسیر است: نشان دادن چگونگی شروع کار در املاک . برآورد شرایط بازار. پیدا کردن املاک مناسب. تامین مالی. به کارگیری مشاورین و مدیران املاک. محافظت از دارایی‌های شما. اجتناب از اشتباهات متداول. و خیلی چیزهای بیشتر... راه‌های گوناگونی در سرمایه‌گذاری املاک وجود دارد و شما می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب نمایید. همه این راه‌ها با جزئیات توضیح داده شده‌اند و کاملا اطلاعات مورد نیازتان فراهم گردیده تا به سرعت کار خود را آغاز کرده و دچار خطاهای هزینه‌بر نشوید. با سرمایه‌گذاری املاک، خرید ملک سرمایه‌گذاری سودآور و پایداری برای سالیان سال می‌شود!

صفحه‌ی 1