امیرحسین میرابوطالبی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
فقر احمق می‌کند
  • 198,000 تومان
  • با تخفیف: 198,000 تومان
راهنمای مشاوره خوانندگان برای کتاب‌های غیرداستانی
کژرفتاری (داستان شکل‌گیری اقتصاد رفتاری)
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان
مدیریت فراسوی اعداد
  • 44,000 تومان
  • با تخفیف: 44,000 تومان
پاداش (منطق پنهانی که انگیزه‌های ما را شکل می‌دهد)

چرا دانش‌آموزان مدرسه را دوست ندارند (نگاه 1 دانشمند علوم شناختی به کارکرد ذهن و اهمیت آن برای کلاس درس)

  • 168,000 تومان

مدرسه برای بسیاری از ما یادآور کلاس‌های ملال‌آور، تکالیف گیج‌کننده و اضطراب امتحان است، جایی که با ترس و اشک واردش شده‌ایم و با شنیدن زنگ آخر شادی‌کنان از آنجا گریخته‌ایم. چرا مدرسه، با تمام فایده‌هایش، هنوز جایی خوشایند و لذت‌بخش نیست؟ چرا دانش‌آموزان دوست ندارند تن به کلاس و درس و مشق بدهند؟ آیا یادگیری اصولاً باید با مشقت و تأدیب و تکلیف همراه باشد؟ دنیل ویلینگهام، دانشمند علوم شناختی، در این کتاب پاسخ چنین سؤال‌هایی را از راه بررسی مغز و هوش انسانی و کارکردهای شناختی جست‌وجو می‌کند. به نظر او نباید تصور کنیم که مغزمان اساساً برای فکرکردن ساخته شده است و در این کار مهارت دارد؛ مغز انسان از تفکر فراری است و طبیعتاً آن را کاری ناخوشایند می‌داند، مگر اینکه بتوان بخش‌هایی از این فرایند را با مغز سازگار کرد. ویلینگهام یافته‌های علوم شناختی را به حیطۀ آموزش می‌آورد و توصیه‌هایی کاربردی برای اصلاح فرایند آموزش مطرح می‌کند. او در هر فصل، ضمن توضیح کارکردهای ذهن، سراغ یکی از معضلات رایج آموزشی می‌رود: چگونه باید ایده‌های انتزاعی را توضیح داد؟ چطور باید تعادلی میان آموزش واقعیت‌های نظری و مهارت‌ها ایجاد کرد؟ چطور باید به کندآموزها کمک کرد؟ و مهم‌تر از همه، چگونه می‌توان کاری کرد که دانش‌آموزان با لذت بیاموزند؟

فقر احمق می‌کند

  • 198,000 تومان

یک مدیر با ده‌ها پروژه‌ی عقب‌افتاده، یک کارگر ساده با کوهی از بدهی و یک خانم خانه‌دار که درگیر رژیم گرفتن است چه شباهتی با هم دارند؟ این افراد همه دچار کمیابی‌اند. یکی زمان کافی ندارد، یکی بی‌پول است و دیگری نیز کالری‌هایش را محدود کرده. کمیابی به شکلی اعجاب‌آور ذهن همه را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد. مولاینیتن و شفیر، متکی به آخرین یافته‌های علوم رفتاری و اقتصاد، تبیین می‌کنند که چطور ابعاد مختلف زندگی ما تحت‌تاثیر ذهنیت کمیابی است‌؛ همچنین آن‌ها توضیح می‌دهند که چطور سازمان‌ها و تک‌تک افراد می‌توانند کمیابی را مهار کنند تا به موفقیت و رضایت بیشتری دست یابند. همان‌طور که تیلر برنده نوبل اقتصاد 2017 می گوید، این کتاب از نظر علمی بی‌بدیل و از نظر روایی بسیار خواندنی و سرگرم‌کننده است.این کتاب در برنامه‌ی تلویزیونی کتاب‌باز معرفی شده است.

راهنمای مشاوره خوانندگان برای کتاب‌های غیرداستانی

  • 39,000 تومان

کتاب‌های غیرداستانی شامل گستره‌ای وسیع و جذاب از کتاب‌ها می شود: از کتاب‌های مربوط به آشپزی گرفته تا سفرنامه‌ها و آثار تاریخی و حتی آثاری که تلفیقی از داستان و ماجراهای جنایی واقعی هستند. اما معمولا خوانندگان راهی برای انتخاب کتاب مورد علاقه در این حیطه ندارند. کتابداران و کتاب‌فروشان نیز معمولا راهبرد روشنی در مشاوره به خوانندگان برای انتخاب اثر جذاب ندارند. در این کتاب، نیل وایت ابتدا مفاهیم اصلی خدمت مشاوره خوانندگان در حیطه کتاب‌های داستانی را توضیح می‌دهد و سپس، با کاوش موضوعی در این آثار، عوامل کشش هر موضوعی را بیان می‌کند و انواع کتاب‌های رایج در هر موضوع، نویسندگان مهم و نمونه‌هایی از نوشته‌های معیار آن را برمی‌شمرد. همچنین وایت راهبردهایی تدوین می‌کند تا خوانندگان بتوانند کتاب مطلوب خود را از میان انبوه آثار غیرداستانی انتخاب کنند. بدین ترتیب کتاب حاضر منبعی جامع در شناخت انواع آثار غیرداستانی برای کتابداران، علاقه‌مندان به خدمت مشاوره خوانندگان و عموم کتاب‌خوان‌ها خواهد بود.

کژرفتاری (داستان شکل‌گیری اقتصاد رفتاری)

  • 45,000 تومان

این کتاب «داستان» شکل‌گیری اقتصاد رفتاری است به روایت یکی از مهم‌ترین افرادی که در ایجاد و گسترش این رشته نقش داشته‌اند: ریچاد تیلر برنده اقتصاد 2017، مولف، موضوع نسبتا پیچیده اقتصاد رفتاری را که آمیخته‌ای از اقتصاد و روانشناسی است با نثری روایت‌گونه و جذاب توضیح داده است. خاطرات، شوخی‌ها و روایت‌هایی که تیلر در این کتاب استفاده کرده باعث شده که همان ابتدا به خواننده متذکر شود که «این کتابی نیست که از یک استاد اقتصاد انتظار دارید». اما برای آنان که ریچاد تیلر را می‌شناسند، این همان کتابی است که از او انتظار دارند. در یادداشت کوتاه مولف درباره ترجمه فارسی کتاب آمده است: امیدوارم همان اندازه که من از نوشتن این کتاب لذت بردم، از خواندنش لذت ببرید و دریچه‌ای تازه برای نگاه به انسان‌ها پیش ‌روی شما بگشاید.

مدیریت فراسوی اعداد

  • 44,000 تومان

آن‌چه این کتاب ارائه نمی‌دهد دستورالعمل تحول یک شبه است، همان ترفندهای دم‌دستی‌ای که خوراک سخنرانان انگیزشی و معرکه‌گیرهای سازمانی است. در مقابل، در این کتاب حجم زیادی از مطالب درباره تفکر وجود دارد: مفهومی ساده که نیازمند فناوری خاصی نبوده، به راحتی نادیده گرفته شده و معمولا دست کم گرفته می‌شود. اما اگر به ذهنمان اجازه دهیم، از کلیشه‌ها و حرف‌های به‌دردنخور و تکراری فراتر می‌رود. آن موقع است که چیزهایی که به آن معتقدیم، کسی که هستیم، و حرف‌هایی که باید بزنیم را خواهیم یافت. اینجاست که می‌ایستیم و با خود فکر می‌کنیم که شهامت، ذکاوت، دلسوزی، تخیل، نشاط، یاس، اکتشاف و فداکاری‌ای که کار می‌تواند موجبش شود را یافته‌ایم به طور خلاصه همه چیزهایی را یافته‌ایم که اهمیت دارند ولی فراسوی مقیاس‌های معمول ما هستند.

پاداش (منطق پنهانی که انگیزه‌های ما را شکل می‌دهد)

  • 98,000 تومان

عموما تصور می‌شود که انگیزه تحت تاثیر پاداش‌های ملموس و بیرونی است. «فلان کار رو بکن، در مقابلش فلان چیز رو بگیر.» اما حکایت انگیزه جکایتی بسیار ظریف‌تر، پیچیده‌تر و محسورکننده‌تر از فرض‌های ساده ماست. انگیزه جنگلی است پر از درختان درهم تنیده، رودخانه‌های کشف نشده، حشره‌های خطرناک، گیاهان عجیب و غریب و پرنده‌های رنگارنگ. این جنگل پر از چیزهایی است که فکر می‌کنیم خیلی اهمیت دارند اما در حقیقت اهمیت زیادی ندارند، و مهم‌تر از آن، پر از جزئیات غیرمعمول بسیار مهمی که یا به طور کامل نادیده‌شان می‌گیریم یا فکر می‌کنیم اهمیت چندانی ندارند. کتاب پیش‌رو کاوشی درباره دنیای پیچیده انگیزش و نقش آن در کار و زندگی روزمره‌مان است.این کتاب در بخش بوی کاغذ در سایت متمم معرفی شده است.و این کتاب در برنامه‌ی تلویزیونی کتاب‌باز معرفی شده است.

صفحه‌ی 1