امیرحسین فاضلی مقدم


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
زمستان در راه است
  • 148,000 تومان
  • با تخفیف: 148,000 تومان
بیت ‌کوین پول آینده (کتابی که سرمایه‌تان را حفظ و چند برابر می‌کند)
چرا بیت ‌کوین بخریم
  • 20,000 تومان
  • با تخفیف: 20,000 تومان
زندگی من در پیراهن سرخ و سفید
  • 40,000 تومان
  • با تخفیف: 40,000 تومان
از ذهنت بیرون کن (رهایی از مارپیچ افکار مسموم)
  • 155,000 تومان
  • با تخفیف: 155,000 تومان
مثبت فکر کن (با مثبت‌گرایی زندگی خودتان را متحول کنید و دنیا را تغییر دهید)
پاسخ‌هایی مختصر به پرسش‌هایی بزرگ
  • 120,000 تومان
  • با تخفیف: 120,000 تومان
فیلم‌نامه‌نویسی در 10 روز (چگونه در 10 روز 1 فیلم‌نامه بنویسیم)

زمستان در راه است

  • 148,000 تومان

جنگ به هر دلیلی وحشتناک است و از چرخش خوفناک پوتین به سمت امپریالیسم قومیتی نمی‌توان چشم‌پویشی کرد. آنهایی که می‌گفتند جنگ در اوکراین رقم نمی‌خورد و بعید است منجر به بی‌ثباتی جهانی شود.هشدار واضحی را که پوتین به ما داده بود نادیده گرفتند. با مماشات آمریکا و سایر قدرت‌های جهان طی این سال‌ها و به واسطه منابع عظیم در دسترس و زرادخانه هسته‌ای قدرتمند، دلیلی وجود ندارد که باور کنیم چشم‌انداز پوتین از آنچه «روسیه بزرگ» عنوان کرده به شرق اوکراین محدود می‌شود و البته دلایل زیادی وجود دارد که باور کنیم قطعا محدود نمی‌شود. برای گری کاسپارف هیچ‌یک از اینها تازگی ندارد. او بیش از یک دهه از منتقدان سرسخت پوتین بوده و حتی رهبری جبهه اپوزوسیون حامی دموکراسی را در انتخابات سال 2008 به دست داشته. با وجود این،‌ طی این سال‌ها کاسپارف با تماشای به حقیقت پیوستن پیشگویی‌هایش درباره انگیزه‌های پوتین، با حقیقت تلخ‌تری مواجه شده است: روسیه پوتین خود را در جایگاهی مقابل کشورهای جهان آزاد تعریف می‌کند. در این کتاب کاسپارف نشان می‌دهد که انحلال اتحاد جماهیر شوروی نه نقطه پایان، که فقط تغییر فصل بود و جنگ سرد به بهاری نو بدل شد. اما اکنون بعد از سال‌ها مماشات و قضاوت اشتباه، زمستان دوباره از راه رسیده است. کتاب زمستان در راه است که با قوه هوش، باور و امیدهای کاسپارف برای کشورش به نگارش درآمده، چهره واقعی پوتین را به تصویر می‌کشد.

بیت ‌کوین پول آینده (کتابی که سرمایه‌تان را حفظ و چند برابر می‌کند)

  • 20,000 تومان

تمام اسکناس‌هایی که بانک‌های مرکزی سرتاسر دنیل چاپ می‌کنند، ارز‌های فیات یا بی‌پشتوانه خطاب می‌شوند، بی‌پشتوانه به این معنا که ارزش این اسکناس‌ها ذاتی نیست و تنها مطیع دستورات یا قوانین دولتی است. برای اینکه یک ارز سرمایه‌ای خوب محسوب شود، باید اطمینان یافت که با آن پول می‌توان فردا، هفته آینده، ماه آینده و سال آینده کم‌و‌بیش خدمات یا کالا‌های مشابه را خرید. به بیانی دیگر، امروز مردم تمایل ندارند اسکناس‌هایشان را زیر تشک‌هایشان مخفی کنند، زیرا می‌دانند پول نقد ذخیره ارزشی خوبی نیست و اگر هم این کار را می‌کردند‏، طولی نمی‌کشید که متوجه می‌شدند قدرت خرید آن پول کاهش یافته و یا حتی بدتر، اسکناس‌ها از گردش خارج شده و دیگر مورد پذیرش نیستند. در نقطه مقابل ارز‌های بی‌پشتوانه بیت‌کوینی وجود دارد که هیچ نهاد مرکزی و متمرکزی در ایجاد آن دخیل نبوده است و توسط یک شبکه و با یک نرخ ثابت و قابل پیش‌بینی استخراج می‌شود و به همین دلیل خاصیت ضد‌تورمی دارد. بیت‌کئین به عنوان یک سرمایه‌گذاری هدفمند، عملکرد شگفت‌انگیزی از خود به‌جای گذاشته است. هر چیزی که با قیمت صفر شروع شده باشد و اکنون قیمت آن صفر نباشد، یک چیز ارزشمند است. بیت‌کوین سال 2009 با قیمت صفر کارش را آغاز کرد و اکنون بعد از گذشت کمی بیش از ده سال، ده‌ها هزار دلار ارزش دارد.

چرا بیت ‌کوین بخریم

  • 20,000 تومان

وقتی مقدار زیادی اسکناس چاپ کنید، قدرت خرید هر پولی (خواه قدیمی باشد یا جدید) پایین می‌آید. خوراک، خانه و خدمات درمانی گران می‌شوند. تورم به‌سان مالیات پنهان روی همه چیز است. دولت و بانک مرکزی به این شیوه بدون افزایش مالیات یا هر اقدام خاص دیگری، جیب مردم عادی را خالی می‌کنند. اما وقتی پای بیت‌کوین در میان باشد بانک مرکزی نمی‌تواند با یک کلیک بیت‌کوین جدیدی منتشر کند. بیت‌کوین کمیاب است و همچون ارزهای بی‌پشتوانه در بازار دستخوش تغییرهای عظیم نمی‌شود. بیت‌کوین بی‌طرف و غیرسیاسی است و در معرض نوسان‌های بانک مرکزی نیست. در حال حاضر، افراد زیادی در آمریکای جنوبی، آفریقا و خاورمیانه از آن برای محافظت از سرمایه‌هایشان در مقابل دولت استفاده می‌کنند. بانک مرکزی نمی‌تواند پس‌انداز من را بی‌ارزش کند و اگر اسکناس بیشتری چاپ شود، قیمت بیت‌کوین من به دلار افزایش هم خواهد یافت. بیت‌کوین بزرگ‌ترین فرصت سرمایه‌گذاری در هزار سال اخیر است و رفته‌رفته جهان را به سیطره خود در می‌آورد و سایر ذخایر مانند طلا، سهام و املاک را کم‌ارزش می‌سازد.

زندگی من در پیراهن سرخ و سفید

  • 40,000 تومان

نام آرسن ونگردر میان بزرگترین و مدبرترین مربیان تاریخ دنیای فوتبال می‌درخشد. او سابقه مربیگری چند تیم از جمله آرسنال را در کارنامه‌اش دارد، باشگاهی که بیست و دو سال خانه او بوده و بالاخره سال 2018 از این تیم جدا شد. ونگر به چندین جام مختلف با آرسنال دست یافت وآنها را به سوی قهرمانی بدون حتی یک باخت هدایت کرد. سرمربی فرانسوی به خاطر رویکرد تهاجمی تیم‌هایش، باور به اینکه فوتبال باید مخاطبانش را سرگرم کند و متد های تغذیه‌اش وتناسب اندام بازیکنان، شهره بود. او اکنون به عنوان رئیس توسعه جهانی فوتبال فیفا فعالیت می‌کند.

از ذهنت بیرون کن (رهایی از مارپیچ افکار مسموم)

  • 155,000 تومان

می‌خواهید متحول شوید؟ فکر نمی‌کنم از خواندن این کتاب هدف دیگری داشته باشید. دلیل دیگری دارد؟ نتفلیکس چشمک می‌زند ظرف‌های کثیف در سینک شما را صدا می‌زنند و البته هزاران کار دیگری که می‌توانید انجام دهید با وجود این شما اکنون اینجا هستید. بنابراین حدس میزنم دلیلش این است که امیدوارم به طریقی دچار تحولی عمیق شوید. چندبار پیش آمده که ماجرایی را با بدترین سناریوی ممکن تصور کرده‌ایم؟ چند مرتبه پیش آمده که فقط با یک نگاه از سوی فردی تصور کنیم آن شخص از دست ما عصبانی است؟ ما تنها بر مبنای فرضیات و تخیلات بیش از حد فعال خود داستان‌هایی را ساخته و روایت می‌کنیم همه و همه به این خاطر است که با ترس زندگی می‌کنیم انحرافات را به درون ذهنمان راه می‌دهیم و بدترین اتفاقات ممکن را تصور می‌کنیم.

مثبت فکر کن (با مثبت‌گرایی زندگی خودتان را متحول کنید و دنیا را تغییر دهید)

  • 65,000 تومان

- امروز انگیزه بلند شدن از رختخواب را نداشتید ؟ - تصور می کنید دیگران اصلا قدرتان را نمی دانند ؟ - از محیط کار ، زندگی یا خانواده تان خسته شده اید ؟ همه ما کم و بیش این موارد را در زندگی خود تجربه کرده ایم . از جایگاهمان در جهان مطمئن نیستیم و هدفمان از زندگی را فراموش می کنیم . ما زمانی شروع به تحلیل رفتن می کنیم که علت آنچه را انجام می دهیم ، به دست فراموشی می سپاریم . برخی مردم وقتی چنین چیزهایی را می شنوند ، سری تکان می دهند تا نشان دهند از شنیدن این موضوعات خسته شده اند . آن ها تصور می کنند درباره دنیایی تخیلی و رویایی صحبت می کنیم . اما حقیقت این است که ما به خاطر اینکه زندگی آسان است ، مثبت گرا نیستیم ، ما مثبت گرا هستیم چرا که زندگی می تواند سخت شود . مثبت گرایی زندگی را تغییر می دهد و یک مزیت رقابتی در ورزش ، کسب و کار و سیاست محسوب می شود . در شرایطی که بدبین‌ها درباره آینده اکتفا می کنند ، این خوش بین‌ها هستند که با کمک دیگران ، سخت تلاش می کنند تا آینده را بسازند .

پاسخ‌هایی مختصر به پرسش‌هایی بزرگ

  • 120,000 تومان

بشر همیشه به دنبال پاسخ‌هایی برای پرسش‌های مهم بوده است. ما از کجا آمده‌ایم؟ جهان هستی چگونه آغاز شد؟ در پس این جهان چه نقشه و معنایی وجود دارد؟ خارج از این جهان موجود دیگری هم وجود دارد؟ آیا سفر در زمان امکان‌پذیر است؟.. مردم برای پرسش‌های مهم پاسخ می‌خواهند، پرسش‌هایی مثل این‌که: چرا ما اینجا هستیم؟ آنها انتظار این را ندارند که پاسخ آنها آسان باشند، بنابراین خودشان را آماده تقلا کرده‌اند...

زندگی بر محور حقیقت (10 دلیل برای این‌که ما درباره جهان اشتباه فکر می‌کنیم و چرا اتفاقات جهان از آن‌چه به نظر می‌رسند بهترند)

  • 65,000 تومان

زندگی بر محور حقیقت، یعنی عادت به تکیه کردن بر عقایدی که مبتنی بر حقیقت هستند؛ این نوع نگاه از میزان استرس خواهد کاست. در کتاب زندگی بر محور حقیقت، پرفسور هانس روسلینگ در کنار دو همکار همیشگی‌اش، آنا و اولا روسلینگ، با طرح سؤالاتی ساده درباره وضعیت جهان، در تلاش هستند به طور بنیادین توضیح دهند که چرا ما مردمان حتی در مورد کوچک‌ترین حقایق دنیا هم آگاهی نداریم. در توضیح این مسئله، پرفسور روسلینگ ده غریزه را در وجود انسان‌ها مطرح می‌کند. این کتاب بیان می‌کند که دنیا با همه کاستی‌هایش، در شرایطی بهتر از آن چیزی‌ست که تصور می‌کنید. این بدان معنا نیست که دیگر هیچ دغدغه‌ای وجود ندارد، اما وقتی به جای پذیرش یک جهان‌بینی مبتنی بر حقیقت، همواره نگران همه‌چیز باشیم، توانایی‌مان برای تمرکز بر مهم‌ترین و مخاطره‌آمیزترین مسائل از دست می‌رود...

مزیت رهبری مثبت‌گرا (چرا و چگونه رهبران مثبت‌گرا تیم‌ها و سازمان‌هایشان را متحول می‌سازند و دنیا را تغییر می‌دهند)

  • 18,000 تومان

ـ آیا شده یک روز صبح توان و انگیزه بلند شدن از رختخواب را نداشته‌باشید؟ ـ آیا پیش آمده که از کارتان خسته شده باشید و به دنبال کار دیگری باشید؟ ـ آیا برایتان پیش آمده که تصور کنید دیگران اصلا قدرتان را نمی‌دانند؟ ـ آیا اتفاق افتاده که شب‌ها با افکاری منفی، بی‌خوابی به سراغتان بیاید؟ همه ما کم و یش این موارد را در زندگی خود تجربه کرده‌ایم. تصور می‌کنیم چرا اصلا در جایی هستیم که اکنون قرار داریم، مقصود زندگی‌مان را فراموش می‌کنیم چرا کاری را انجام می‌دهیم. برخی مردم وقتی کلمه رهبری مثبت‌گرا به گوششان می‌خورد، سری تکان می‌دهند تا نشان دهند از شنیدن این موضوعات خسته شده‌اند. آنها تصور می‌کنند درباره یک دنیا تخیلی و پر از رویا صحبت می‌کنیم. اما حقیقت این است که ما به خاطر اینکه زندگی آسان است، مثبت‌گرا نیستیم، ما مثبت‌گرا هستیم چرا که زندگی می‌تواند سخت شود...

فیلم‌نامه‌نویسی در 10 روز (چگونه در 10 روز 1 فیلم‌نامه بنویسیم)

  • 45,000 تومان

چرا من باید یک فیلم‌نامه را در ده روز بنویسم؟ فقط به این دلیل که یک چیز می‌تواند سریع‌تر انجام شود، همیشه نمی‌تواند این الزام را ایجاد کند که باید سریع‌تر انجام شود. اما مسئله اینجاست که صرف زمان زیادی روی یک فیلم‌نامه - به خصوص درباره نسخه اولیه - یکی از بدترین اشتباهاتی است که یک نویسنده می‌تواند انجام دهد. وقتی زمان زیادی را صرف نوشتن نسخه اولیه فیلم‌نامه کنید، با مشکل توجه بیش از حد به جزئیات و غفلت از منظره کلی مواجه می‌شوید و زمانی که بالاخره نوشتن فیلم‌نامه به پایان برسد، احتمالا با ماهیتی روبرو هستید که فاقد بیانی پویا و بدیع است. بدتر این که، اگر پیش از آغاز نوشتن فیلم‌نامه، مدت زمان زیادی را صرف فکر کردن کنید، این احتمال وجود دارد که شور و شوق خود را درباره ایده فیلم‌نامه از دست دهید. هیچ‌کس به شما نمی‌گوید که اولین نسخه فیلم‌نامه‌تان، لزوما باید آخرین نسخه و ویرایش نهایی باشد. همیشه این فرصت را دارید تا بازگردید و پیچ و تاب‌های جدیدی به داستان‌تان دهید. خودتان می‌دانید که فیلم خوب، چطور فیلمی است. می‌دانید چه چیزی باعث ایجاد یک داستان خوب می‌شود. زمان آن فرا رسیده که زنجیرهای سفت و سخت را پاره کنید و نوشتن را آغاز کنید. فیلم‌نامه‌تان را بدون بند و زنجیر در نظر بگیرید، درست همان‌طور که بیننده‌ها نیز فیلم را این‌گونه تماشا خواهند کرد. صرف ‌نظر از این که تا چه اندازه نویسنده موفقی هستید، به تعویق انداختن نوشتن، بزرگ‌ترین دشمن نویسندگان است و ضرب‌الاجل، قاتل این تعویق انداختن‌ها است. پس نوشتن را آغاز کنید...

صفحه‌ی 1