امیرحسین رزاق


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
بنویس و بعد از نوشتن بسوزان
  • 189,000 تومان
  • با تخفیف: 189,000 تومان
سرزمین موعود
  • 420,000 تومان
  • با تخفیف: 420,000 تومان
جنگ (جستاری درباره پدیده کهن)
  • 69,000 تومان
  • با تخفیف: 69,000 تومان
حرکت در سکون
  • 85,000 تومان
  • با تخفیف: 85,000 تومان

بنویس و بعد از نوشتن بسوزان

  • 189,000 تومان

کتاب "بعد از نوشتن بسوزان" (چقدر می‌توانی با خودت صادق باشی وقتی کسی تماشایت نمی‌کند؟) موضوع تازه‌ای را مطرح می‌کند که شاید کمتر کتابی به آن پرداخته باشد. امروزه با بالا رفتن تعداد کاربران در فضاهای اجتماعی، موضوعات و دغدغه‌های تازه‌ای نیز به وجود آمده است. مثلا همین تماشا شدن به واسطه دیگری خود یکی از چالش‌های امروزی است که به طور شفاف نمی‌توان یک پاسخ واحد یا عکس‌العملی یکپارچه نسبت به آن از خود نشان داد. بحث‌ها متفاوت است و هرکسی از چشم‌انداز شخصی خود به این چالش نگاه می‌کند. اما آنچه در حقیقت در حال رخ دادن است همواره از نظر‌ها دور باقی می‌ماند. این کتاب به شما کمک می‌کند تا فهم واضحی از این چالش‌ها بدست آورید.

سرزمین موعود

  • 420,000 تومان

پیش و بیش از هر چیز، امیدوار بودم بتوانم با نگارش این کتاب، روایتی صادقانه از دوران ریاست جمهوری‌ام را ارائه دهم؛ نه تنها به شکل تاریخ‌نگاری وقایع کلیدی و تعامل با اشخاص مهم، بلکه با بیان برخی از جریان‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی که به شناخت چالش‌های پیش رویم کمک کرده و در تصمیم‌گیری من و همکارانم موثر بودند. هرجا ممکن بود می‌خواستم خواننده را متوجه کنم که رئیس جمهور ایالات متحده بودن چه حسی دارد. می‌خواستم پرده را اندکی کنار بزنم و به مردم یادآوری کنم که با وجود تمام قدرت و جبروتش، ریاست جمهوری هم یک شغل است و دولت فدرال ما مانند دیگر سازمان‌‌ها، سازمانی متشکل از افراد است و مردان و زنانی که در کاخ سفید کار می کنند، همانند سایر شهروندان این کشور هر روز رضایت، ناامیدی، تفرقه، خرابکاری و موفقیت‌های کوچک را تجربه می‌کنند.

جنگ (جستاری درباره پدیده کهن)

  • 69,000 تومان

فیلسوف مشهوری دیدگاه های دیرینه درباره جنگ‌های عادلانه، رفتار اخلاقی در طول جنگ، چرایی وقوع جنگ‌ها، چگونگی تغییر مردم و جوامع و موارد دیگر را به چالش می‌کشد. او بیان می‌کند که برای ساکنان قرن بیست ویکم آینده‌ای بدون جنگ تقریبا غیرقابل تصور است. گرچه جنگ‌ها وحشتناک و مخرب هستند، به نظر می‌رسد غیرقابل اجتناب نیز باشند. در این کتاب که بسیار مورد توجه قرار گرفته است، گریلینگ مفهوم جنگ را مورد بررسی، آزمایش و چالش قرار می‌دهد. وی پیشنهاد می‌کند که درک عمیق‌تر و دقیق‌تر از جنگ ممکن است ما را قادر سازد که بسامد و میزان تکرار آن را کاهش دهیم، وحشت‌های آن را کم و بار عواقب آن را کمتر کنیم. گریلینگ به بررسی تاریخ طولانی و غم انگیز جنگ و چگونگی تغییر جنگ با پیشرفت فناوری می‌پردازد. او مباحث و نظریه‌های مختلفی را راجع به علل جنگ بررسی می‌کند و تغییرات مثبتی را که ممکن است ناشی از جنگ باشد در نظر می‌گیرد. چگونه می‌توان این نتایج را بدون خشونت به دست آورد؟ در یک نتیجه‌گیری عمیقا عاقلانه، نویسنده با در نظر گرفتن درس‌های جنگ جهانی دوم و هولوکاست، «نظریه جنگ مشروع» را با اصطلاحات اخلاقی جدید بازنویسی می‌کند و اصول اخلاقی جدیدی را برای رفتن به جنگ و رهبری جنگ تنظیم می‌کند.

حرکت در سکون

  • 85,000 تومان

همه متفکران، هنرمندان، رهبران و قهرمانان بزرگ یک ویژگی ثابت دارند که آن‌ها را از پریشانی نجات می‌دهد، کمکشان می‌کند بر خود مسلط باشند و کار درست را انجام دهند. نویسنده نام این ویژگی را آرامش می‌گذارد. او برای توضیح نظراتش مثال‌های فراوانی می‌آورد مثال‌هایی از زندگی مشاهیر گذشته تا قهرمانان ورزشی و سیاستمداران امروز.

صفحه‌ی 1