امیرحسین خداپرست


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
هاوس و فلسفه (همه دروغ می‌گویند)
  • 100,000 تومان
  • با تخفیف: 100,000 تومان
فضایل ذهن (تحقیقی در ماهیت فضیلت و مبانی اخلاقی معرفت)
به سوی دانشگاه فضیلتمند (مبانی اخلاقی کار دانشگاهی)
فضیلت (بررسی‌هایی اخلاقی و معرفت‌شناختی)
  • 50,000 تومان
  • با تخفیف: 50,000 تومان
شواهد (دانشنامه فلسفه استنفورد)
  • 7,000 تومان
  • با تخفیف: 7,000 تومان
استدلال‌های اخلاقی در اثبات وجود خدا
  • 6,000 تومان
  • با تخفیف: 6,000 تومان
اعتماد
  • 6,000 تومان
  • با تخفیف: 6,000 تومان

هاوس و فلسفه (همه دروغ می‌گویند)

  • 100,000 تومان

آیا به مهربانی بیش از حد بها داده‌اند؟ آیا ما به واقع فقط حیوانات پست و خودخواهی هستیم که روی زمین می‌خزیم و وجودمان بی معناست؟ آیا کمتر کتاب خواندن و بیشتر تلویزیون دیدن برای آدم خوب است؟ و آیا هاوس استاد فلسفه شرقی است یا صرفا آدمی بی‌اندازه گستاخ؟ دکتر گرگوری هاوس شاید پیچیده‌ترین و چالش برانگیزترین ضدقهرمان تاریخ تلویزیون باشدء اما آیا این نابغه از خود راضی چیزی بیش از خودخواهی سلول‌های خاکستری در خود دارد؟ این کتاب نگاهی عمیق‌تر به هاوس می‌افکند تا مبانی فلسفی این سریال پزشکی محبوبء و غریب‌ترین رفتارهای شخصیت اصلی بدعنق و عصا به دست آن را شکار کند. آنچه هویدا می‌شود شخصیتی قابل توجه است که تا حدی شرلوک هلمزء تا حدی سقراط فیلسوفء تا حدی ابرانسان نیچه و تا حد خطیبی دائویی است و اصلا آن‌قدر که شاید گمان کنید خبیث نیست. هاوس و فلسفهء با استفاده از همه چیزء از ارسطو گرفته تا ذنء نگاهی جذاب دارد به نابغه مردم گریز محبوب همگان و گروهش در بیمارستان پرینستون - پلینزبرو.

فضایل ذهن (تحقیقی در ماهیت فضیلت و مبانی اخلاقی معرفت)

  • 100,000 تومان

این کتاب تحولی بسیار تاثیرگذار در آن دسته از نظریه‌های معرفت‌شناختی پدید آورده است که نظریه اخلاق فضیلت‌محور را الگو قرار می‌دهند. اخیرا معرفت‌شناسی‌های فضیلت‌بنیاد متعددی عرضه شده است، اما هیچ‌یک از آن‌ها از حیث بسط نظام‌مند، گستره و قوت با این کار قابل مقایسه نیست. این کتاب چنین رویکردی را به معرفت‌شناسی در مرکز توجه قرار می‌دهد و به همین دلیل در کانون مباحث معرفت‌شناسی فضیلت قرار می‌گیرد.

به سوی دانشگاه فضیلتمند (مبانی اخلاقی کار دانشگاهی)

  • 78,000 تومان

همواره تصور کرده‌اند که دانشگاه خوب دانشگاهی است که مدیریتش بر حسب کارآمدی اقتصادی کارآمد است و در مورد آن بر حسب میزان کارآفرینی، تبلیغ خود و پیشرفت در رقابت با سایر دانشگاه‌ها داوری کرده‌اند. نویسنده این کتاب استدلال می‌کند که اغلب موسسات این اهداف را به بهای از دست دادن کمال دانشگاهی و خدمات عمومی دنبال می‌کنند. طرح کتاب این است که در سطح مدیریت ارشد آموزش عالی فاقد رهبری فکری مشخصی هستیم و کارکنان دانشگاهی باید مسئولیت هدفمندی اخلاقی موسسات‌شان را بر عهده بگیرند. این به مفهوم بازگشتن به ارزش‌های نخبگان «برج عاج‌نشین» نیست بلکه به مفهوم رد کردن نظام دانشگاهی به شدت لایه لایه‌ای است که به شکلی شتابزده دانشجویان را برای نهادهای متمایز برمی‌گزیند...

فضیلت (بررسی‌هایی اخلاقی و معرفت‌شناختی)

  • 50,000 تومان

فضیلت چیست و فضایل چه تفاوتی با رذایل دارند؟ آیا فضیلت‌مندان بهتر از ما زندگی می کنند؟ بیش‌تر می‌دانند؟ آیا ما می‌توانیم فضیلت‌مند شویم؟ اگر بله، چگونه؟ هتر باتلی در مقدمه خلاقانه و گیرای خود بر این موضوع استدلال می‌کند که فضیلت اقسامی دارد. برخی فضایل جهان را جای بهتری می‌کنند یا کمک می‌کنند به معرفت برسیم؛ برخی دیگر به نیت‌های خوب بستگی دارند، مثل دغدغه دیگران یا دغدغه صدق را داشتن. «فضیلت» رهیافتی اصیل به این موضوع است و با دقت اخلاق فضیلت و معرفت‌شناسی فضیلت را درون نظریه‌ای عام درباره فضیلت جای می‌دهد. در این کتاب استدلال می شود که دلایل خوبی برای اکتساب فضیلت‌های اخلاقی و فکری داریم؛ فضیلت‌مندان اغلب معرفت بیش‌تر و زندگی بهتری دارند. باتلی، ضمن تقرب به فضیلت به گونه‌ای بدیع و روشن‌گر، استادانه خواننده را از خلال انبوهی از نوشته‌های راجع به این موضوع هدایت می‌کند و ماهرانه از نکات خاص و تخصصی مهم به مسائل و پرسش‌هایی عام‌تر می‌برد. فصل آخر راهبردهایی برای کمک به دانشجویان عرضه می‌کند تا واجد فضیلت‌های فکری شوند. بصیرت‌های باتلی را مثال‌های سرگرم‌کننده‌اش از فرهنگ عامه، ادبیات و فیلم‌ها تکمیل می‌کند و، به این ترتیب، فضیلت را به موضوع زندگی خوانندگان بدل می‌سازد. «این کتاب فوق‌العاده تاثیرگذار است. باتلی بدون مرزی مشخص بین بحث درباره جزئیات فلسفی مهم و عرضه مثال‌هایی جالب و روشن‌گر حرکت می‌کند. سراسر متن کتاب سلیس، روشن و گیراست. این کتاب هم برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی هم برای متخصصان مقدمه‌ای کاملا مطلوب بر فضیلت و نظریه فضیلت است».

شواهد (دانشنامه فلسفه استنفورد)

  • 7,000 تومان

بسیاری از کسانی که در ایران به نحوی از انحا کار فلسفی می‌کنند و با فضای مجازی اینترنت نیز بیگانه نیستند نام دانشنامه فلسفی استنفورد را شنیده‌اند و چه بسا از این مجموعه کم‌نظیر بهره نیز برده باشند. کتابی که در دست دارید حاصل طرحی برای ترجمه و انتشار گزیده‌ای از مدخل‌های این دانشنامه است با هدف گستردن دامنه تاثیر آن و فراهم کردن امکان دسترسی هر چه بیش‌تر خوانندگان فارسی زبان به مقالات راهگشایی که در این مجموعه آمده است. با توجه به ویژگی‌های دانشنامه استنفورد، شاید بیراه نباشد که بگوییم برای کسی که می‌خواهد اولین بار با مسئله یا مبحثی در فلسفه آشنا شود یا شناخت بهتری از آن حاصل کند، یکی از گزینه‌های مناسب این است که کار را با خواندن مدخل یا مدخل‌های مربوط به آن در این دانشنامه آغاز کند.

استدلال‌های اخلاقی در اثبات وجود خدا

  • 6,000 تومان

بسیاری از کسانی که در ایران به نحوی از انحا کار فلسفی می‌کنند و با فضای مجازی اینترنت نیز بیگانه نیستند نام دانشنامه فلسفه استنفورد را شنیده‌اند و چه‌‌بسا از این مجموعه کم‌نظیر بهره نیز برده باشند. کتابی که در دست دارید حاصل طرحی برای ترجمه و انتشار گزیده ای از مدخل‌های این دانشنامه است با هدف گستردن دامنه تاثیر آن و فراهم کردن امکان دسترسی هرچه بیشتر خوانندگان فارسی‌زبان به مقالات راهگشایی که در این مجموعه آمده است. با توجه به ویژگی‌های دانشنامه فلسفه استنفورد، شاید بیراه نباشد که بگوییم برای کسی که می‌خواهد اولین بار با مسئله یا مبحثی در فلسفه آشنا شود یا شناخت بهتری از آن حاصل کند، یکی از گزینه‌های مناسب این است که کار را با خواندن مدخل یا مدخل‌های مربوط به آن در این دانشنامه آغاز کند.

اعتماد

  • 6,000 تومان

بسیاری از کسانی که در ایران به نحوی از انحا کار فلسفی می‌کنند و با فضای مجازی اینترنت نیز بیگانه نیستند نام دانشنامه فلسفه استنفورد را شنیده‌اند و چه بسا از این مجموعه کم‌نظیر بهره نیز برده باشند. کتابی که در دست دارید حاصل طرحی برای ترجمه و انتشار گزیده‌ای از مدخل‌های این دانشنامه است با هدف گستردن دامنه تاثیر آن و فراهم کردن امکان دسترسی هر چه بیش‌تر خوانندگان فارسی‌زبان به مقالات راهگشایی که در این مجموعه آمده است. با توجه به ویژگی‌های دانشنامه فلسفه استنفورد، شاید بیراه نباشد که بگوییم برای کسی که می‌خواهد اولین بار با مسئله یا مبحثی در فلسفه آشنا شود یا شناخت بهتری از آن حاصل کند، یکی از گزینه‌های مناسب این است که کار را با خواندن مدخل یا مدخل‌های مربوط به آن در این دانشنامه آغاز کند.

صفحه‌ی 1