امیر میرحاج


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
تغییرات اقلیمی و آینده بشر
  • 195,000 تومان
  • با تخفیف: 195,000 تومان
مردم علیه دموکراسی (چرا آزادی در خطر است و چگونه نجاتش دهیم)
نقشه جدید جهان (انرژی تغییرات اقلیمی و تقابل ملت‌ها)

تغییرات اقلیمی و آینده بشر

  • 195,000 تومان

بیل گیتس طرحی برای نجات جهان دارد... او استدلال می‌کند که با بهبود سبک زندگی در کشورهای با درآمد بالا و تداوم برنامه‌های فقرزدایی، می‌توان تغییرات گسترده‌ای ایجاد کرد. وایرد. نویسنده در این کتاب، طرحی فراگیر و قابل انجام برای به صفر رساندن انتشار گازهای گلخانه‌ای و جلوگیری از فاجعه آب و هوایی ارائه کرده است. بیل گیتس یک دهه از وقت خود را صرف بررسی علل و تاثیرات تغییرات اقلیمی کرده است. او با کمک متخصصان فیزیک، شیمی، زیست‌شناسی، مهندسی، علوم سیاسی و مالی، بر بایدها و نبایدهایی که جلوی حرکت زمین به سمت فاجعه اقلیمی را می‌گیرند، متمرکز شده است. گیتس در این کتاب توضیح می‌دهد چرا و چگونه می‌بایست در جهت کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای تلاش کرد. او سرانجام طرحی عملی و عینی برای انجام این مهم ارائه می‌دهد؛ سیاست‌هایی که دولت‌ها باید اتخاذ کنند و وظایفی که ما به‌عنوان افراد می‌توانیم انجام دهیم.

مردم علیه دموکراسی (چرا آزادی در خطر است و چگونه نجاتش دهیم)

  • 159,000 تومان

جهان در آشوب است. در بسیاری کشورها، از ترکیه و مصر و روسیه گرفته تا غرب، پوپولیست‌های اقتدارگرا قدرت را به دست گرفته‌اند. دو مولفه بنیادین لیبرال دموکراسی، حقوق فردی و اراده مردم، به طور فزاینده‌ای در حال نبرد با یکدیگرند. زمانی که نقش پول در سیاست افزایش یافت و موضوعات مهم از عرصه عمومی خارج شدند، نظامی از «حقوق بدون دموکراسی» پا گرفت. پوپولیست‌های معترض به این موضوع می‌گویند می‌خواهند قدرت را به مردم بازگردانند. اما در عمل چیزی به بدی نظام «دموکراسی بدون حقوق» ایجاد می‌کنند؛ در نتیجه همان‌طور که یاشا مونک در این کتاب توضیح می‌دهد، اعتماد به سیاست‌ها در حال کاهش و دموکراسی در معرض خطر نابودی است. مونک با تکیه بر واقعیات روشن و تحقیقات تازه، عوامل اصلی نارضایتی رای‌دهندگان را شناسایی و پیشنهاد می‌کند برای معکوس کردن این روند، سیاستمداران اصلاحات رادیکالی را اعمال کنند که بیشترین نفع را برای اکثریت داشته باشد.

نقشه جدید جهان (انرژی تغییرات اقلیمی و تقابل ملت‌ها)

  • 355,000 تومان

جهان تحت تأثیر چالش انرژی، تغییرات آب و هوایی و قدرت متخاصم کشورها در زمان بحران جهانی به لرزه درآمده است. از دل این هیاهو، نقشه جدیدی از انرژی و ژئوپلتیک در حال ظهور است. انقلاب شیل در نفت و گاز، اقتصاد آمریکا را متحول کرده، به دوران کمبود پایان داده، اما عصر جدید پرتلاطمی را به وجود آورده است. تقریبا یک شبه، ایالات متحد به نیروگاه شماره یک انرژی جهان تبدیل شده است. با این حال، نگرانی‌ها در مورد نقش انرژی در تغییرات اقلیمی، اقتصاد جهانی و سبک زندگی را به چالش خواهد کشید. از سویی، سیاست جهانی در حال تغییر است، زیرا جنگ سرد جدیدی بین آمریکا و چین در حال گسترش است و رقابت با روسیه که به سمت شرق و پکن متمایل شـده، خطرناک‌تر می‌شود. ولادیمیر پوتین و شی جین پینگ هم در زمینه انرژی و هم برای به چالش کشیدن رهبری آمریکا همگرایی دارند، زیرا چین قدرت و نفـوذ خود را در همه جهات به نمایش می‌گذارد... نقشـه خاورمیانه نیز که پس از جنگ جهانی اول ترسیم شد، توسط جهادی‌ها، ایران انقلابی، درگیری‌های قومی و مذهبی و شکل‌گیری گروه‌های مختلف به چالش کشیده شده است. اما منطقه از دو سقوط اخیر قیمت نفت و مسئله آینده نفت در ادامه قرن آتی شوکه شده و چشم‌انداز روشنی از آینده ندارد. دانیل یرگین، نویسنده چیره‌دست و متخصص انرژی جهانی، خواننده را به سفری جذاب و به موقع در سراسر نقشه جدید جهان می‌برد و پرسش‌ها و چالش‌های بزرگ درباره انرژی و ژئوپلتیک را در عصر آشفتگی‌های فزاینده سیاسی مشخص می‌کند.

صفحه‌ی 1