امیر انصاری


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
بازاریابی با هک رشد
  • 56,000 تومان
  • با تخفیف: 56,000 تومان
شیب (کتاب کوچکی که هنر ادامه دادن و متوقف شدن را یادتان می‌دهد)
قبایل (به تو نیاز دارم که رهبرمان باشی)
  • 76,000 تومان
  • با تخفیف: 76,000 تومان
بازاریابی با هک رشد (چگونه بدون بازاریابی محصول‌مان را بفروشیم بازاریابی کمتر فروش بیشتر)
همه ما عجیب و غریبیم (ظهور قبایل و پایان نرمال)
زبان بدن (آنچه بدن می‌گوید)
  • 34,000 تومان
  • با تخفیف: 34,000 تومان
یخ‌شکنان (چگونه سر صحبت را باز کنیم)
  • 14,000 تومان
  • با تخفیف: 14,000 تومان
روش جستجوی نیروهای بالقوه فروش و ساخت کسب و کار بازاریابی شبکه‌ای به کمک داستان‌ها
اولین جملات برای بازاریابی شبکه‌ای (چگونه افراد را به سمت خود جذب کنیم)
شخصیت‌های رنگی چهارگانه در بازاریابی چندسطحی (زبان سری بازاریابی شبکه‌ای)

بازاریابی با هک رشد

  • 56,000 تومان

هکر رشد به بازاریابی از دریچه‌ای نو می‌نگرد. او بازاریابی را در خود محصول تعبیه می‌کند، در جذب مشتری‌های پیش‌قدم درنگ نمی‌کند، مولفه‌های ویروسی را می‌افزاید و به کمک داده‌ها این فرایند را بارها زیر ذره‌بین می‌برد تا شرکتی نوپا را در کمترین زمان از فرش به عرش برساند.

شیب (کتاب کوچکی که هنر ادامه دادن و متوقف شدن را یادتان می‌دهد)

  • 44,000 تومان

«هوشمندی به تلاش دائمی کورکورانه نیست. گاهی هوشمندی به تشخیص لحظه‌ی مناسب قطع کردن تلاش است. در را اگر بکوبیم، دیر یا زود باز خواهد شد. اما دیوار را هر چه بکوبیم، در نخواهد شد». - محمدرضا شعبانعلی

قبایل (به تو نیاز دارم که رهبرمان باشی)

  • 76,000 تومان

چه کسی این همه قبیله را رهبری می‌کند؟ اگرچه اینترنت کارهای شگفت‌انگیزی را نجام می‌دهد، اما هرگز نمی‌تواند رهبری این قبایل را به دست بگیرد. این موضوع هنوز وابسته به افراد است. افرادی همانند شما که درباره چیزی شور و اشتیاق دارند. هر کسی که خواهان ایجاد تغییر باشد، ابزارهای زیادی برای این کار در اختیار خواهد داشت. در این کتاب عالی، ست گادین این ‌طور استدلال می کند که امروزه همه فرصت دارند تا جنبشی خلق کنند، یعنی قبیله‌ای از افراد همفکر را گرد هم آورند و کارهای شگفت‌انگیزی انجام بدهند. «قبایل» را همه باید بخوانند رهبری کردن در دنیای امروز، وظیفه تک تک ماست...

بازاریابی با هک رشد (چگونه بدون بازاریابی محصول‌مان را بفروشیم بازاریابی کمتر فروش بیشتر)

  • 8,000 تومان

احتمالا کسب و کارهایی را دیده‌اید که بدون کم‌ترین تبلیغات یا صرف هیچ هزینه‌ای برای تبلیغات به یک‌باره سر زبان‌ها می‌افتند یا در اصطلاح همه‌گیر و ویروسی می‌شوند. چنین کاری در نگاه اول نوعی جادو یا شانس به نظر می‌رسد ولی واقعیت امر چیز دیگری است. این کسب و کارها خواسته یا ناخواسته از اصولی پیروی می‌کنند که در دنیای جدید بازاریابی به «هک رشد» معروف‌اند؛ یعنی به جای صرف هزینه هنگفت برای جلب مشتری، با استفاده از این اصول، پایگاه مشتریان خودشان را گسترش می‌دهند. رایان هالیدی، که از بازاریابان سنتی بوده و خیلی اتفاقی به «هکر رشد» تبدیل می‌شود، طی چهار گام و به همراه مثال‌های متعدد، به ما یاد می‌دهد که چطور چنین کاری را انجام دهیم.

همه ما عجیب و غریبیم (ظهور قبایل و پایان نرمال)

  • 48,000 تومان

دوران نرمال بودن به سر رسیده است. همه ما به نوعی عجیب و غریب هستیم. برخی به صورت مادرزاد و ژنتیکی، و برخی نیز خودخواسته مسیر عجیب و غریب بودن را انتخاب کرده‌ایم. اما در این کتاب صحبت درباره کسانی‌ست که خودشان تصمیم گرفته‌اند از توده مردم جدا شوند و نرمال بودن را کنار بگذارند. کتاب «همه ما عجیب و غریبیم» درباره پایان عصر بازار انبوه است. درباره پایان سیاست‌های انبوه، تولید انبوه، خرده‌فروشی انبوه، و حتی آموزش انبوه، انبوه در حال احتضار است. اگر می‌خواهیم در دنیای امروز به سمت موفقیت بیشتر پیش برویم، و اگر کسب و کاری داریم که نیازمند بهبود و توسعه است. باید بازار انبوه را فراموش کنیم و عجیب و غریب‌ها را دریابیم. ست گادین در این کتاب به ما نشان می‌دهد چگونه می‌توانیم با فراموش کردن نرمال بودن و رفتن به سمت عجیب و غریب‌ها موفق شویم.

تاخت (از ایده تا عمل بتازید چگونه فقط در 5 روز مشکلات بزرگ را حل کنیم و ایده‌های جدید را به بوته‌های آزمایش بگذاریم)

  • 26,000 تومان

آیا تابحال شده با خودتان فکر کرده باشید چه می‌شد اگر راهی وجود داشت تا بدون اینکه هزینه و زمان زیادی صرف کنیم، می‌توانستیم موفقیت یا شکست عرضه یک محصول یا خدمت را به بازار تعیین کنیم؟

زبان بدن (آنچه بدن می‌گوید)

  • 34,000 تومان

جو ناوارو، افسر سابق FBI، سخنران حرفه‌ای، استاد دانشگاه سنت لئو و متخصص شناخته شده در زمینه رفتار غیرکلامی، در کتاب آنچه بدن می‌گوید توضیح می‌دهد که چگونه به سرعت زبان بدن مردم را دریابید. رمزگشایی احساسات و رفتارها، جلوگیری از مشکلات پنهان و جستجوی رفتارهای فریبنده، نکاتی است که در این کتاب به آن‌ها اشاره می‌شود.

یخ‌شکنان (چگونه سر صحبت را باز کنیم)

  • 14,000 تومان

«بیگ ال» در کتاب منحصر به فرد یخ‌شکنان در کنار شماست تا «مهارت یخ‌شکنی» را در شما ایجاد و تقویت کند. مهارتی که موجب خواهد شد گفتگوهای روزمره شما به منبعی بزرگ برای جذب افراد تبدیل شود. کافی‌ست آموزه‌های این رهبر بزرگ بازاریابی شبکه‌ای را درک کنید و سرلوحه کسب و کار بازاریابی شبکه‌ای‌تان قرار دهید.

روش جستجوی نیروهای بالقوه فروش و ساخت کسب و کار بازاریابی شبکه‌ای به کمک داستان‌ها

  • 8,000 تومان

داستان‌ها اعتیادآورند. افراد از معرفی و ارائه متنفرند، ولی علاقه زیادی به داستان‌ها و قصه‌های شما دارند. آن‌ها معرفی‌ها و ارائه‌های بسیاری را در گذشته شنیده‌اند و دیگر از آن‌ها خسته شده‌اند. اما شنیدن یک داستان همیشه فرق می‌کند. وقتی در کنار کسی که داستانی را تعریف می‌کند قرار دارید، آیا ضمیر ناخودآگاه شما فرمان نمی‌دهد که توقف کنید و به آن داستان گوش فرا دهید؟ حتما علاقه دارید تا انتهای داستان را بشنوید، چون ضمیر ناخودآگاه از قصه ناتمام خوشش نمی‌آید. وقتی داستانی را تعریف می‌کنید، افراد در داستان شما شریک می‌شوند و آنچه را شما می‌بینید، به سرعت می‌بینند. مگر چیزی غیر از این می‌خواهید؟

چگونه فورا به اعتماد باور نفوذ و رابطه دوستانه برسید (13 راه برای ایجاد ذهن باز از راه گفتگو با ضمیر ناخودآگاه)

  • 62,000 تومان

تام (بیگ ال) شرایتر در کتاب پیش رو سعی دارد نحوه اعتماد و باورسازی در مشتریان را در همان ثانیه‌های اول به ما نشان دهد. اما چگونه؟ از طریق گفتگوی مستقیم با بخش تصمیم‌گیری مغز یا همان ضمیر ناخودآگاه. پیام شما باید به درون مغز مشتری راه یابد. تعهد شما رساندن پیام به درون مغز مشتری است. اگر موفق به جلب اعتماد مشتری نشوید و او پیام شما را باور نکند، در واقع شما آن پیام را از مشتری خود دریغ کرده‌اید.

اولین جملات برای بازاریابی شبکه‌ای (چگونه افراد را به سمت خود جذب کنیم)

  • 22,000 تومان

«زمانی که برای افراد، جلسه معرفی و ارائه برگزار می‌کنید، اولین جمله‌ای که از دهان‌تان خارج می‌شود چیست؟». این پرسشی است که بیگ ال در تمامی سمینارها از شرکت‌کنندگان می‌پرسد و جالب اینجاست که هیچ‌کس پاسخی برای آن ندارد. بازاریابان شبکه‌ای کمتر به اهمیت جمله اول خود فکر می‌کنند. در این کتاب بیگ ال به شما یاد می‌دهد چگونه مشتریان و نیروهای بالقوه خود را با همان جمله اول جذب خود و گفته‌هایتان کنید.

شخصیت‌های رنگی چهارگانه در بازاریابی چندسطحی (زبان سری بازاریابی شبکه‌ای)

  • 80,000 تومان

هر بازاریاب شیکه‌ای برای دستیابی به موفقیت بایستی حداقل 25 مهارت را کسب کند. در این میان، شناسایی شخصیت رنگی افراد، اولین و مهم‌ترین مهارتی است که هر توزیع‌کننده‌ای باید بیاموزد. این کار، یعنی خواندن ذهن افراد، اولین و مهم‌ترین مهارتی است که هر توزیع کننده‌ای باید بیاموزد. این کار، یعنی خواندن ذهن افراد، یکی از لذت بخش‌ترین کارهاست. زمانی که بدانیم مشتریان و نیروهای بالقوه چگونه فکر می‌کنند، فروش و پشتیبانی آسان‌تر خواهد بود. این کتاب، مهارت لازم را برای خواندن ذهن افراد به ما می‌آموزد. مهارتی که می‌تواند به ایجاد روابط موثرتر و نتیجه‌بخش‌تر کمک کند.

صفحه‌ی 1