الهام محمدپور


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر

چگونه اعتماد به نفس خود را بالا ببرید (ابرنیروهای درونی خود را برای غلبه بر ترس و بی‌اعتمادی به خود و ایجاد اعتماد به نفسی تزلزل‌ناپذیر رها کنید) راهنمایی برای دختران نوجوان

  • 105,000 تومان

آیا شما از مبارزه مداوم با افکار منفی‌تان خسته شده‌اید؟ آیا ترس یا شک به خود مانع لذت بردن‌تان از زندگی می‌شوند؟ اگر می‌خواهید به احساس استیصال در برابر استرس، اضطراب و یا ترس‌تان پایان بدهید، جکی لتران متخصص اعتمادبه‌نفس نوجوانان می‌تواند به شما کمک کند. او با بیش از بیست سال تجربه کمک به نوجوانان می‌تواند به شما بیاموزد که بر ترس و تردیدی که نسبت به خود دارید و مانع حرکت‌تان شده‌اند غلبه کنید. با این کتاب شما می‌توانید یاد بگیرید که: - کنترل افکار و احساسات‌تان را به‌دست بگیرید. - با همان چیزی که هستید احساس راحتی کنید. - راه‌حل‌ها را پیدا کنید و مشکلات‌تان را حل کنید. - ذهنیتی مثبت و تاب‌آور را به وجود بیاورید. - اعتمادبه‌نفس‌تان را افزایش دهید و عزت‌نفسی پایدار ایجاد کنید. و... این کتاب پر از مثال‌های زندگی واقعی و دستورالعمل‌های قدم به قدم است که می‌تواند به شما کمک کند با شجاعت و اعتمادبه‌نفس به دنبال چیزی که می‌خواهید بروید.

سلامت اجتماعی و عاطفی فرزند شما (راهنمای کامل برای والدین و کسانی که به آ‌ن‌ها کمک می‌کنند)

  • 150,000 تومان

جان اس. دیسی پس از اتمام تحصیلات خود در سال ١٩٦٦ و در رشته روان‌شناسی پرورشی و آموزشی به جمع اساتید دانشگاه بوستون پیوست. دکتر دیسی درس‌هایی در موضوعات رشد نوجوان و بزرگسالان و روان‌شناسی ارتباطات بین فردی در این دانشگاه ارائه می‌کند. او همچنین فعالیت حرفه‌ای خود به‌عنوان روان‌پزشک را دارد و تا به حال 13 کتاب درباره موضوعاتی همچون اضطراب، خلاقیت و ارتباطات خانوادگی نوشته است. لیزا بی. فیور استاد و رئیس آموزش دانشگاه لسلی در شهر کمبریج در ایالت ماساچوست است. او همچنین در این دانشگاه به موضوع بی‌خانمانی کودکان می‌‌پردازد و یکی از بنیان‌گذاران و رؤسای جنبش ضد خشونت علیه زنان است. دکتر استیون برایون مایسلز، رئیس هیئت مدیره انجمن فعالیت‌های صلح‌طلبانه ماساچوست و همچنین فعال صلح‌طلب ملی و بین‌المللی بود که برای 30 سال در این زمینه فعالیت کرد. او در سال ٢٠١٤ از دنیا رفت.

کلیدهای کشف و پرورش 8 هوش در کودکان

  • 57,000 تومان

طبیعت و تربیت با هم تعیین می‌کنند که کدام هوش کودک شما را علاقه‌مند می کند. اینجاست که علائق باعث پدیدار شدن توانمندی‌ها می‌شوند. بعضی از هوش ها تبدیل به توانمندی می شوندء بعضی‌ها ممکن است اصلا رشد نکنند و بعضی هم در جایی میان این دو نقطه باقی بمانند. شما با ابراز عقاید سالم و مثبت و فراهم کردن طیفی از تجربه‌های جالب برای فرزندتان در رشد هوش‌ها و استعداد کامل او با خداوند همکاری می‌کنید. نوع تربیت شماء بسیار مهم است.

صفحه‌ی 1