الهام عبادی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
تهی بمیر (بهترین کارایی خود را رو کن بیهوده نمیر)
گذران زمستان‌های زندگی (زندگی یخ زد ولی من شکوفا شدم)
در غم فقدان پدرم (یادداشت‌هایی بر سوگ و اندوه)
خواهر خاموش
  • 60,000 تومان
  • با تخفیف: 60,000 تومان
مادمازل شنل
  • 155,000 تومان
  • با تخفیف: 155,000 تومان

تهی بمیر (بهترین کارایی خود را رو کن بیهوده نمیر)

  • 129,000 تومان

«اهمیت زمان حال را دریابید و اجازه ندهید آرامش حاصل از آسایش و ترس شما را از اقدام برای دستیابی به آمال و آرزوهایتان باز دارد... هزینه‌ی بی‌تحرکی سنگین است. نپذیرید که در گور گذارده شوید درحالی‌که کارآمدی‌تان هنوز در شما ذخیره مانده باشد، تهی مردن را انتخاب کنید.» بسیاری از ما با این ایده‌ی لجوجانه زندگی می‌کنیم که برای انجام مهم‌ترین و باارزش‌ترین کارمان همیشه فردایی هست. ما روزهای خود را با فعالیت‌های دیوانه‌وار پر می‌کنیم، از کاری به کار دیگر می‌پریم، و دائما برای انجام به‌موقع کارها یا دستیابی به ارتقا و پیشرفت تلاش می‌کنیم. اما در پایان روز اغلب از خود می‌پرسیم آیا کاری که امروز انجام دادم واقعا مهم بود؟ کتاب تهی بمیر ابزاری برای افرادی است که حاضر نیستند مهم‌ترین کار خود را به امید فردا به تعویق بیندازند. «تاد هنری» در کتاب تهی بمیر نشان می‌دهد که چگونه می‌توان به روش‌هایی با حفظ اشتیاق، عبور از موانع ذهنی و داشتن بالاترین کارایی در فعالیت‌های روزانه دست یافت. اگر دنبال شفافیت و احساس فوریت در نحوه‌ی برخورد هر روز با کار خود هستید، کتاب تهی بمیر به شما کمک می‌کند تا اهداف خود را یافته و به آن‌ها دست یابید.

گذران زمستان‌های زندگی (زندگی یخ زد ولی من شکوفا شدم)

  • 60,000 تومان

گاهی حواسمان نیست و ناگهان شرایطی غیرقبل‌پیش‌بینی مثل بیماری ناگهانی، مرگ عزیزی، جدایی یا اخراج شدن از کار زندگی را از مسیر عادی خود خارج می‌کند. این دوران می‌توانند برایمان غیرمنتظره باشند و ما در تنهایی فرو برند. شوهر می‏ بیمار شد، فرزندش نمی‌خواست به مدرسه برود و مشکلات جسمانی خودش باعث شد از شغل ثابتش دست بکشد. کتاب گذران زمستان‌های زندگی نشان می‌دهد که او چطور علاوه براینکه این مشکلات را تاب آورد، با آغوش باز از فرصت‌های منحصربه‌فردی که سر راهش قرار می‌گرفت استقبال کرد.

در غم فقدان پدرم (یادداشت‌هایی بر سوگ و اندوه)

  • 15,000 تومان

در تابستان سال 2020 وقتی کووید 19 همۀ دنیا را فراگرفته و آدیشی و خانواده‌اش را از هم جدا کرده بود، پدرش تسلیم عوارض نارسایی کلیه شد. او با نوشتن در غم فقدان پدرم اندوه طاقت‌فرسایش را به اشتراک می‌گذارد. آدیشی از این می‌گوید که او هم یکی از میلیون‌ها نفری بوده که امسال را به سوگ گذرانده است و به ابعاد خانوادگی و فرهنگی، و خشم و تنهایی گریزناپذیر نهفته در آن می‌پردازد. او تجربۀ خود از این سوگ را با بخش‌هایی از زندگی پدرش درهم می‌آمیزد، از مقاومتش طی جنگ بیافرا، شغلش به‌عنوان استاد آمار تا روزهای پاندمی که با تماس تصویری با فرزندان و نوه‌هایش در ارتباط بود. آدیشی با ساختاری گزیده و مختصر همچون کتاب ما همه باید فمینیست باشیم و مانیفست یک فمینیست، به یکی از جهان‌شمول‌ترین تجربه‌های انسانی پرداخته است و پیوندی بنیادین بین همۀ ما برقرار می‌کند. یادداشت‌های او بر سوگ و اندوه کتابی‌ است برای روزهای دشواری که با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنیم، اثری که اکنون بیشتر از همیشه با مخاطبان خود گره می‌خورد و بااین‌حال گذر زمان از ارزشش نمی‌کاهد.

خواهر خاموش

  • 60,000 تومان

اگر تمام آنچه تاکنون بدان باور داشتید دروغ از آب درآمد چه؟ رایلی مک‌فرسون تمام عمر با این باور بزرگ شد که خواهر بزرگ‌ترش، لیزا، در نوجوانی خودکشی کرده است. همین باور به تصویر او از خانواده‌اش و روابط آنها با یکدیگر معنا می‌بخشید و بر تمام ابعاد زندگی او تأثیر گذاشته بود. ولی حالا بعد از گذشت بیست سال او با یافتن مدارکی متوجه می‌شود که حقایق روی دیگری دارند. تلاش رایلی برای فهمیدن حقیقت، تمام آنچه را تاکنون خیال می‌کرد درباره خانواده‌اش می‌داند، زیر سؤال خواهد برد. او باید تصمیم بگیرد که گذشته برای امروز او چه معنایی دارد و با یافته‌های تازه‌اش از حقیقت چه خواهد کرد.

مادمازل شنل

  • 155,000 تومان

رمانی سرشار از شود و هیجان، احساس، تراژدی و زیبایی که به شکل حیرت‌انگیزی زندگی طراح معروف مد، کوکو شنل را به تصویر می‌کشد؛ دختر بلندپرواز و بااستعداد زنی تعمیرکار لباس؛ کسی که صنعت مد را به کلی متحول کرد، امپراتوری جهانی خود را بنا نهاد و تبدیل به یکی از تاثیرگذارترین و جنجالی‌ترین شخصیت‌های قرن بیستم شد.

صفحه‌ی 1