الهام سلمانی فروغی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
شاید بهتره با یکی حرف بزنی
  • 170,000 تومان
  • با تخفیف: 170,000 تومان
نورا وبستر
  • 55,000 تومان
  • با تخفیف: 55,000 تومان
صدای آخر خط
  • 89,000 تومان
  • با تخفیف: 89,000 تومان

شاید بهتره با یکی حرف بزنی

  • 170,000 تومان

آنچه لوری گاتلیب، با قلم صریح و طنز صمیمانه‌اش، پیش رویمان می‌گذارد زندگی خودش است و نیست؛ زندگی خودش است و زندگی ما نیز؛ با همان درماندگی‌ها و آشفتگی‌ها و بیم و امید‌هایی که، خوب که نگاه کنیم، کم‌و‌بیش میان همه‌مان مشترک است. او نخست برای تسلی یافتن و سپس برای شناختن خود و دسترسی به دنیای پیچیده درونی‌اش به روان‌درمانی روی می‌آورد، حرفه‌ای که سال‌ها عمرش را صرف‌ آن کرده و خود نیز از همان برای یاری رساندن به دیگران بهره می‌گیرد- و، با قصه‌هایی که از بیمارانش برایمان تعریف می‌کند، پیداست که در این کار موفق هم می‌شود. سبک این اثر به‌نوعی منحصر‌به‌فرد است؛ شاید فقط بتوان برخی آثار اروین یالوم را از بعضی جنبه‌ها مشابهش دانست، ولی نه کاملا! این کتاب تصویری واقع‌بینانه از روان‌درمانی در اختیارمان می‌گذارد، به علاوه تصویری واقعی از زندگی ما آدم‌ها. کارل یونگ می‌گوید: « آدم‌ها حاضرند هر‌کاری بکنند‏، هر‌چقدر هم مخرب، تا از مواجهه با روح خودشان بپرهیزند.» ولی همو این را هم می‌گوید: «آن که به درون می‌نگرد بیدار می‌شود.»

نورا وبستر

  • 55,000 تومان

همه چیز داشت خوب پیش می‌رفت: زندگی در کنار مردی که دوستش داشت و چهار فرزند سرشار از امید و آرزو. تنها چیزی که نورا فکرش را نکرده بود مرگ زودهنگام موریس بود. حالا دیگر هیچ‌چیز مثل سابق نیست. حالا نورا بیوه‌ای است زخم‌خورده و مضطرب که حتی نمی‌داند چطور باید دوام بیاورد. بچه‌ها هر یک غرق دنیای سرد و ماتم‌زده خودشان‌اند و این اوست که باید به همه‌چیز سروسامان بدهد؛ آن هم در شهری کوچک که همه همدیگر را می‌شناسند و رفتار تک‌تک اهالی زیر ذره‌بین کنجکاوی و دخالت و حتی فضولی دیگران است. نورا چاره‌ای ندارد جز تاب آوردن، جز پیش رفتن با گام‌های لرزان، و در نهایت زنده نگه داشتن کورسوی امید در اعماق تاریک قلبش. و این معجزه هنر است که سرانجام دری به روی نورا می‌گشاید؛ دری به دنیایی که در آن بزرگ‌ترین سرمایه هستی را بازمی‌یابد: خودش را.

صدای آخر خط

  • 89,000 تومان

«شاید صدای تو آخرین صدایی باشد که این آدم توی زندگی‌ش می‌شنوه. یه کاری کن باورش بشه که بهش اهمیت می‌دی.» چه کسی بهتر از همسری عاشق و مادری مهربان و همکاری همدل می‌تواند داوطلب مرکز خیریه و سنگ صبور آدم‌هایی بشود که به آخر خط رسیده‌اند؟ اما این گوش شنوا در اشتیاق چیز دیگری است: او نه تنها برای منصرف کردن قربانیان خودکشی تلاش نمی‌کند، بلکه آن‌ها را به خودکشی ترغیب می‌کند. این‌بار مردی می‌خواهد بمیرد، البته به شکلی متفاوت...

صفحه‌ی 1