افشین چایچی نصرتی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
مرگ و زندگی
  • 85,000 تومان
  • با تخفیف: 85,000 تومان
خود برتر (خودت باش تنها کمی بهتر)
  • 49,000 تومان
  • با تخفیف: 49,000 تومان
قانون 5 ثانیه (زندگی کار و اعتماد به نفس‌تان را با شجاعت هر روزه دگرگون کنید)

مرگ و زندگی

  • 85,000 تومان

«بیش از نیم ‏قرن است که اروین یالوم، روان‏پزشک برجسته، جهان را با روایت داستان‌هایی درباره روان انسان، که درآمیخته ‌با خرد، بینش و شوخ‏‌طبعی‌اند، شگفت‏‌زده کرده‏ است. اکنون، با صداقت و جسارتی خیره‌کننده، دشوار‏ترین تجربه زندگی‌اش را با ما در میان می‌گذارد: از دست دادن همسر و همراه ثابت‌قدمش که از دوران نوجوانی، همراهش بوده است. این زوج، که تا آخر شریک یکدیگر بوده‌اند، از جمله، در نوشتن این کتاب، تصویری ماندگار را از مصیبت (وحشت، درد، انکار و پذیرش نارضایت‌مندانه) ارائه می‌دهند. اما آنچه از خواندن این کتاب نصیب‌مان می‌‏شود بسیار فراتر از داستانی عمیق درباره فقدانی پایا است؛ این کتاب داستانی زیبا، فراموش‌‏نشدنی و دردناک درباره عشقی ماندگار است. این داستان، سال‌ها، فکر مرا به ‏خود مشغول خواهد کرد.»

خود برتر (خودت باش تنها کمی بهتر)

  • 49,000 تومان

آیا روزهای‌تان پر است از کار، روابط و فعالیت‌هایی که برایتان صحیح هستند یا احساس می‌کنید که در تردمیلی از مسئولیت‌ها گیر افتاده‌اید؟ اگر آرزوی زندگی بهتری دارید، الان وقت آن است که آرزوی‌تان را به واقعیت تبدیل کنید و ابزاری که نیاز دارید در اختیارتان است تا زندگی‌ای طراحی کنید که عمیق‌ترین لایه‌ها را پر می‌کند. (خود برتر) این را به شما نشان خواهد داد. مایک بایر که توسط هزاران مراجعه‌کننده خود که زندگی‌شان را تغییر داده، به عنوان مایک کوچ شناخته می‌شود، با افراد زیادی از ستاره‌های پاپ گرفته تا مدیران کسب و کار و افرادی مثل شما که دنبال بهترینِ خود بودن هستند کمک کرده است. او این کار را با راهنمایی آن‌ها برای پرسیدن یک سری از سوالات مهم ولی سخت از خودشان انجام داده است. سوالاتی مثل: (ارزش‌های اصلی شما چه چیزی هستند؟) (آیا هرشب که به رختخواب می‌روید بهتر از صبحی هستید که بیدار شدید؟) و (آیا من برخی جنبه‌های سلامت فیزیکی خود را به دلیل ترس یا انکار نادیده می‌گیرم؟). او به افراد کمک می‌کند تا خود برترشان و ضد خودشان را ببینند. خود برتر با کار کردن روی تمامی هفت دایره زندگی (اجتماعی، شخصی، سلامت، آموزش، روابط، کار و توسعه روانی و معنوی)، کتابی قابل دسترس و تعاملی است که چکیده تمامی دانش مایک در یک راهنمای متمرکز و فشرده بوده و تمایل افراد به تغیر را روشن می‌کند. خود برتر به شما این قدرت را می‌دهد که اصالت خود را در آغوش کشیده، آن‌چه مانع‌تان بوده و شما را عقب نگه داشته است را شناخته و و از آن عبود کنید تا زندگی پربارتری داشته باشید.

قانون 5 ثانیه (زندگی کار و اعتماد به نفس‌تان را با شجاعت هر روزه دگرگون کنید)

  • 159,000 تومان

قرار است چیزی استثنایی یاد بگیرید: فقط پنج ثانیه طول می‌کشد که زندگی‌تان را عوض کنید. شبیه دوز و کلک است، نه؟ این‌طور نیست. کاملا علمی است. ثابت می‌کنم. شما زندگی‌تان را با تصمیمات پنج - ثانیه‌ای تغییر می‌دهید. در واقع، فقط همین یک‌جور تغییر را داریم. ثانیه است: چی هست، چرا جواب می‌دهد و چطور زندگی آدم‌ها در سراسر جهان را دگرگون کرده است. یاد گرفتن این قانون آسان و اثر آن چشمگیر است. این قانون همان راز تغییر همه چیز است. همین که این قانون را یاد بگیرید، می‌توانید بلافاصله از آن استفاده کنید. این قانون به شما کمک می‌کند هر روز با اعتماد به نفس و شجاعت بیشتری زندگی کنید، عشق بورزید، کار کنید و حرف بزنید. اگر یک بار از آن استفاده کنید ، دیگر هر وقت لازمش داشته باشید، کنارتان خواهد بود.

صفحه‌ی 1