افسانه مقدم


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
لطفا گربه باشید (راهنمای دستیابی به خونسردی خردمندی و جذابیت)
قدرت من هستم
  • 319,900 تومان
  • با تخفیف: 319,900 تومان
آغازی دوباره (شخصیت جدید تو هرروز صبح شکل می‌گیرد)
چگونه زن باشیم (کتابی که هرزنی باید آن را بخواند خنده‌دارترین کتاب فمینیستی)
آن‌که به من ستاره بخشید
  • 56,900 تومان
  • با تخفیف: 56,900 تومان
زندگی زیبای تو هر روز صبح شروع می‌شود
  • 39,900 تومان
  • با تخفیف: 39,900 تومان

لطفا گربه باشید (راهنمای دستیابی به خونسردی خردمندی و جذابیت)

  • 59,900 تومان

بعضی از روزها دوست ندارید به محل کار بروید، اخبار ببینید، به‌خاطر همه رویدادهای ناگوار جهان دلشوره بگیرید یا نگران آینده‌تان باشید. درباره آخرین اصلاحات دولت که باعث دندان‌قروچه می‌شوند، هیچ نظری ندارید و بیشتر از همه اینکه نمی‌خواهید نگران مسیر کاری‌تان باشید یا حساب کنید که حقوق بازنشستگی‌تان چقدر می‌شود. نمی‌خواهید مشکلات شخصی گریبانگیرتان شوند؛ همان مشکلاتی که به خانواده و دوستانتان ربط دارند. نمی‌خواهید به‌خاطر کیفیت رژیم غذایی‌تان ابرو درهم بکشید یا هر بار که به حمام می‌روید، به‌خاطر «تخریب محیط زیست» عذاب‌وجدان بگیرید. می‌خواهید مغزتان را خاموش کنید و فقط برای یک روز، یک لحظه از همه این مسائل دور شوید و نفس بکشید. به اطراف نگاه می‌کنم و زیگی، گربه‌ام، را می‌بینم که بی‌صدا وارد دفتر کارم شده است. به من خیره می‌شود، پلک می‌زند، سپس روی میز می‌پرد و روی صفحه‌کلید دراز می‌کشد. سال‌ها می‌شود که این مراسم تشریفاتی کوچک را برگزار می‌کنیم، قدمت آن به زمانی می‌رسد که هنوز مطالبم را با کاغذ و قلم می‌نوشتم و او عادت داشت درِ خودکارم را گاز بزند. از این بازی خنده‌‌ام می‌گیرد. ازسویی گویی عاشق این است که من بنویسم، اما ازسوی‌دیگر هرچه در توان دارد انجام می‌دهد تا از نوشتنم جلوگیری کند. تا این لحظه، در چنگ زدن‌های آهسته و رفت‌وآمد میان صفحه‌کلید و زانوهایم، چیزی جز یک بازی پرمهرومحبت ندیده‌ام، اما شاید تمام این سال‌ها تلاش می‌کرد چیزی دیگر به من بگوید؛ مطلبی به‌سادگی این نکته: «هی، نمی‌خواهی امروز کارت را زمین بگذاری؟» زمین گذاشتن کار. در همین لحظه که بینی‌اش را به گلویم می‌مالد، متوجه می‌شوم امروز پرداخت کردن یا نکردن قبض‌ها و سقوط سهام بورس برای من مهم نیست. هرچه باشد، مگر گربه‌ام اهمیت می‌دهد؟ شاید تمام این مدت می‌خواست همین راز را برملا کند: یاد بگیرید چگونه رها کنید، بر مسائل ضروری تمرکز کنید، به فکر آسایشتان باشید. مثل او باشید. مثل گربه زندگی کنید! بی‌شک گربه‌ها بهتر از ما زندگی می‌کنند. پس چرا از روش آن‌ها پیروی نکنیم؟ من این کار را انجام دادم. از رفتار، خواسته‌های قلبی و سبک زندگی آن‌ها رمزگشایی کردم. تمام این سال‌ها روبه‌رویم بود و نمی‌فهمیدم. ما چه در زندگی شخصی و چه در زندگی حرفه‌ای می‌توانیم همه چیز را از گربه‌ها بیاموزیم. از شما دعوت می‌کنم تا رازهای ساده آن‌ها را بیاموزید، بنابراین می‌توانید در زندگی روزمره خود گامی به عقب بردارید تا آن را بازبینی کنید، دوباره آسایشتان را بیابید و لبخند بزنید. اما گربه‌ها چه می‌کنند؟ چگونه باید از آن‌ها الهام بگیریم؟ از امروز به بعد، با زندگی کردن به روش گربه‌تان، سبکی دیگر از زندگی را تصور کنید.

قدرت من هستم

  • 319,900 تومان

تو شاهکاری. نمی‌دانم چه می‌شد اگر سراسر روز به جای اینکه خودمان را دست کم بگیریم، هویت‌مان را بی‌اعتبار کنیم و بر تمام خطاهایمان تمرکز کنیم، به اندازه داوود نبی جسارت به خرج می‌دادیم و نه در برابر دیگران، بلکه در خلوت می‌گفتیم: «من شاهکارم. اعجاب‌انگیزم. ارزشمندم.» وقتی چنین بگویی، رویدادهایی شگفت‌انگیز سراغت می‌آیند. اتفاقاتی اعجاب‌انگیز در مسیرت پیدا می‌شوند. دیگر آن ذهنیت ضعیف و شکست‌خورده «من معمولی‌ام» را نداری. با خودت مانند پادشاه و ملکه رفتار می‌کنی. نه از سر غرور و نه از سر فخرفروشی، بلکه با اعتماد به‌نفسی کامل و با آگاهی به این نکته که دست‌چین آفریننده کائنات هستی.

آغازی دوباره (شخصیت جدید تو هرروز صبح شکل می‌گیرد)

  • 179,900 تومان

بهترین تصمیمی که برای زندگی‌ات می‌گیری این است که پروردگار را مرکز زندگی خویش قرار دهی. این نخستین گام ضروری برای استفاده کردن از تمام ظرفیت‌هایت است. کلید اینکه هرروز یک زندگی شگفت انگیز را تجربه کنی این است که ارتباط خود را با خداوند پرورش دهی. به همین دلیل من این کتاب را نوشتم تا به تو کمک کنم با خداوند ارتباط برقرار کنی و راه و روش‌های او را بیاموزی! امروز مطمئن شو که خداوند از گذشته، ناامیدی‌ها و مشکلات تو بزرگ‌تر است. شاید رویاهایت به خواب زمستانی فرو رفته و مدفون شده‌اند. اما اینک موسم بهاران است! بهار به منزله شروعی تازه است. اینک دوباره زمان رشد و تکثیر فرا رسیده است! وقتی این کتاب را می خوانی، قلبت را برای آنچه خداوند هویدا می‌سازد، پذیرا کن. فرقی نمی‌کند زندگی روزمره تو چطور پیش می‌رود؛ باز هم وقت بگذار تا با خداوند خلوت کنی، به این ترتیب رابطه شما قوی‌تر می‌شود و می‌توانی از کمال برکت‌هایی که برای تو فراهم کرده است، بهره ببری!

چگونه زن باشیم (کتابی که هرزنی باید آن را بخواند خنده‌دارترین کتاب فمینیستی)

  • 57,900 تومان

در دنیای امروزی مرد بودن و تجارب مردانه، عادی تلقی می‌شوند و هر چیز دیگری غیرعادی، و زنان که نقشی در شهر، در میان فلاسفه، در امپراتوری، در ارتش، سیاست ، در میان کاشفان، دانشمندان و مهندسان ندارند، بازنده می‌شوند. فکر نمی‌کنم اینکه زنان را جنس دوم در نظر می‌گیرند و تبعیض قائل می‌شوند، صرفاً از نفرت مردان علیه زنان برگرفته شده باشد. وقتی به تاریخ بنگرید، می‌فهمید که زنان باخته‌اند، بدون اینکه حتی شروع کرده باشند؛ حقیقت این است که ما اصلاً شروع نکرده‌ایم. البته که شروع نکرده‌ایم؛ هر وقت شروع کنیم، متوجه خواهیم شد. وقتی به آینده فکر می‌کنیم، فقط می‌توانیم خود را شخصی لاغر، ملایم و آرام تصور کنیم که ... اتفاق‌های مختلفی برای او رخ می‌دهند. هیچ تصوری دربارة پیشرفت‌های شخصی، دنبال کردن علایق، آموختن درس‌های مهم زندگی یا مهم‌تر از همه، استعدادیابی و کسب درآمد نداریم. آیا شما هم مطابق مد لباس می‌پوشید، تمام صورتتان را بوتاکس می‌کنید و به‌جز گره زدن زندگی و شادابی‌تان به یک مرد معروف و پولدار هیچ هدفی ندارید؟ پس نباید خود را طرفدار برابری حقوق زن و مرد بدانید. اگر چنین شخصی را فمینیست خطاب کنند، انگار به فروشندة اسلحه، جایزة صلح نوبل داده‌اند. و در آخر، چقدر عجیب است که اکثر زنان از اینکه خودشان را فمینیست بنامند، خجالت می‌کشند، زیرا واقعاً به معنی مردگریزی نیست. فمینیست‌ها نمی‌خواهند از مردان پیشی بگیرند. ما از تمام جهان حرف نمی‌زنیم. فقط می‌خواهیم آن را قسمت کنیم.

آن‌که به من ستاره بخشید

  • 56,900 تومان

«راستش، بدجوری گیر افتادم.» مارجری اخم کرد: «تو گیر نیفتادی.» «گفتنش برای تو راحته. تو خونه داری، بلدی چطور از خودت مراقبت کنی.» «آلیس، تو مجبور نیستی طبق قوانین اونا پیش بر. مجبور نیستی طبق قوانین هیچ کس پیش بری. به جهنم، اگه دلت میخواد میتونی همین امروز شال وکلاه کنی وبرگردی انگلستان.» «نمی تونم...» «می خوام یه چیزی بهت بگم.» ناگهان بازوی آلیس را محکم گرفت. «همیشه یه راهی برای فرار از موقعیت هست. شاید زشت باشه، شاید حس کنی زمین زیر پات می لرزه و نابود میشه، اما هیچ وقت گیر نیفتادی آلیس. از من به تو نصیحت: همیشه یه راهی هست.»

زندگی زیبای تو هر روز صبح شروع می‌شود

  • 39,900 تومان

زندگی زیبا به این بستگی دارد که هر روز خود را چگونه آغاز کنی. نمی‌توانی گذشته را تغییر بدهی و معلوم نیست چه آینده‌ای پیش رو داری: اما صبح که از خواب بلند می‌شوی، تصمیم بگیر از روزت لذت ببری. جوئل اوستین، مربی انگیزشی و سخنران و نویسنده پرفروش نیویورک تایمز، در این کتاب 365 نیایش روزانه ارائه کرده است و به تو کمک کرده است و به تو کمک می‌کند به مراحل بالاتر صعود کنی، مشکلات را از میان برداری و در کمال تندرستی، توان‌گری و کامیابی زندگی کنی!

صفحه‌ی 1