اطلسی خرامانی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
درمانگر
  • 279,000 تومان
  • با تخفیف: 279,000 تومان
دویی (گربه کتاب‌خانه)
  • 40,000 تومان
  • با تخفیف: 40,000 تومان
من اینجا بودم
  • 24,500 تومان
  • با تخفیف: 24,500 تومان

درمانگر

  • 279,000 تومان

آلیس و لئو به‌تازگی زندگی مشترکشان را در مجتمع مسکونی زیبایی در لندن آغاز کرده‌اند؛ اما تلاش‌های آلیس برای آشنایی بیشتر با همسایه‌ها رازی ویرانگر و وحشتناک را دربارۀ خانۀ جدیدش آشکار می‌کند و او رفته‌رفته ارتباطی قوی با نینا، درمانگری که پیش از آنها در خانه زندگی می‌کرده، احساس می‌کند. آلیس به‌صورتی وسواس‌گونه درگیر کنار هم چیدن پازل وقایع می‌شود؛ اما هیچ‌یک از همسایه‌های جدیدش نمی‌خواهند دراین‌باره حرفی بزنند. طولی نمی‌کشد که برایش روشن می‌شود اوضاع آن‌طور که به نظر می‌رسد نیست…

دویی (گربه کتاب‌خانه)

  • 40,000 تومان

در یک شب زمستانی، بچه گربه‌ای نارنجی‌رنگ به کتاب‌خانه عمومی اسپنسر آیووا پناه می‌آورد و صبح روز بعد، ویکی مایرون، مدیر کتاب‌خانه، او را پیدا می‌کند. مایرون مادری تنهاست و با مشکلات زیادی از جمله سرطان سینه، مرگ اعضای خاناوده و همسری الکلی دست و پنجه نرم می‌کند؛ دویی از همان لحظه اول قلب او و تمام کارکنان کتاب‌خانه را تسخیر می‌کند و نوزده سال تمام همراه لحظات تلخ و شیرین آن‌ها می‌شود. دویی با مایرون قایم‌باشک بازی می‌کند و ذهن او را می‌خواند و با حس ششم قوی‌اش می‌تواند تشخیص دهد چه کسی در لحظه بیشتر به او نیاز دارد. دویی، گربه کتاب‌خانه، رفته رفته شهرت جهانی پیدا می‌کند و به چهره‌ای محبوب در رسانه‌ها تبدیل می‌شود.او دیگر فقط یک دوست نیست، بلکه مایه افتخار جامعه کشاورزانی است که در تلاش‌اند بحران اقتصادی‌ای را که مدت‌هاست گریبان‌گیرشان شده، پشت سر بگذارند. این کتاب نه تنها به خاطر زنده نگه داشتن یاد یک گربه نوشته شده، بلکه نامه‌ای است عاشقانه برای کتابداران و کتاب‌دوستان.

من اینجا بودم

  • 24,500 تومان

کودی و مگ، جدا ناشدنی بودند. یک روح در دو بدن. تا اینکه... جدا شدند. وقتی مگ، بهترین دوست او، در اتاق یک مسافرخانه، با سرکشیدن بطری مواد شوینده خودکشی می‌کند، کودی در شوک عمیقی فرو می‌رود. او و مگ تمام حرف‌هایشان را به یکدیگر می‌گفتند. پس چطور او متوجه همه‌چیز نشده بود؟ اما وقتی کودی به شهری که مگ در آن مشغول به تحصیل بود، می‌رود تا وسایلی که از او باقی مانده را جمع کند، متوجه می‌شود مگ چیزهای زیادی را از او مخفی کرده است. چیزهایی در مورد هم اتاقی‌های مگ، در مورد افرادی که کودی هرگز مانندشان را در شهر کوچک‌شان در واشنگتن ندیده بود و درباره پسری به نام بن مک‌آلیستر، گیتار و پوزخندش؛ و اینکه چطور دل مگ را شکسته. و درباره پوشه رمزگذاری شده درون کامپیوتر مگ که کودی قادر به بازکردنش نیست و هنگامی که سرانجام موفق به بازکردنش می‌شود، تمام چیزهایی که درباره مرگ دوستش می‌دانسته، زیر سوال می‌رود.

صفحه‌ی 1