اسماعیل نوری


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
خودشیفتگی و ملالت‌هایش (معضلات تشخیص و راهبردهای درمان در مواجهه با بیماران خودشیفته)
10 به ‌علاوه 100 را0 برای انگیزه دادن به خود (زندگی‌تان را برای همیشه تغییر دهید)
خودتان را دوباره بسازید (چگونه به کسی تبدیل شوید که همیشه می‌خواستید باشید)

خودشیفتگی و ملالت‌هایش (معضلات تشخیص و راهبردهای درمان در مواجهه با بیماران خودشیفته)

  • 85,000 تومان

تمرکز ما در این کتاب روی تصویر بالینی بیماران درگیر با برون‌ریزی خودشیفته و نحوه مواجهه متخصصان سلامت روانی با آنهاست. این کتاب حاصل سال‌ها کار کردن با افراد مبتلا به خودشیفتگی سازمان‌یافته خاص-که به‌سادگی در یکی دو طبقه نمی‌گنجیدند- است. ما در این اثر معضلات رایجی را که در کار بالینی روی افراد مبتلا به خودشیفتگی سازمان‌یافته اتفاق می‌افتد، بررسی می‌کنیم و دسته‌ای از راهبردها را برای حل این معضلات در محیط درمان پیشنهاد می‌دهیم. خواننده با مطالعه کتاب به این درک می‌رسد که درواقع خودشیفتگی مؤلفه‌ای چندشکلی است؛ نشان متغیری که می‌تواند روزبه‌روز در یک شخص تغییر کند. او درمی‌یابد طیفی از خودشیفتگی سالم تا بیمارگون نیز وجود دارد و ممکن است برای بررسی مواضع گوناگون روی پیوستار، رویکردهای متفاوتی لازم باشد.

10 به ‌علاوه 100 را0 برای انگیزه دادن به خود (زندگی‌تان را برای همیشه تغییر دهید)

  • 49,000 تومان

ـ در این کتاب 100+10 راه علمی و مؤثر برای «مبارزه با بی‌انگیزگی» و «ایجاد تغییر مثبت در فکر و عمل شما معرفی شده است. ـ روش‌های عملی این کتاب به شما می‌آموزند که چطور عادت‌های قدیمی تفکر خود را کنار بگذارید و با فراگرفتن تکنیک‌های ذهنی و روحی کارآمد رویاهای‌تان را تحقق بخشید. ـ این کتاب به شما کمک می‌کند تا با یک برنامه عملی کارآمد، بر موانعی که سر راه‌تان قرار گرفته و شما را ناامید و بی‌انگیزه کرده‌اند، غلبه کنید و در کار و زندگی روزمره به اهداف‌تان برسید. ـ روش‌های این کتاب بر اساس تجربیات و بازخوردهای هزاران نفر است که در سمینارهای انگیزشی نویسنده شرکت داشته‌اند. ـ هیچ‌کس نمی‌تواند مانند خود ما به ما انگیزه بدهد؛ پس آموختن روش‌های علمی و مؤثر برای «انگیزه دادن به خود» برای هر کسی که به دنبال موفقیت است، ضروری‌ست..

خودتان را دوباره بسازید (چگونه به کسی تبدیل شوید که همیشه می‌خواستید باشید)

  • 65,000 تومان

چیزی که شخصیت نام دارد صرفا خیال باطل است. ما می‌توانیم هر وقت که اراده کنیم تغییرش دهیم. مثلا، وقتی بچه‌هایم می‌گویند، «پدر، یک نفر از اداره مالیات اومده و می‌خواد با شما صحبت کنه،» تا این‌که بگویند، «پدر، خانمی به نام جنیفر لوپر اومده و می‌خواد شما رو ببینه»، «من» هایی که برای پاسخگویی جلو در منزل حاضر می‌شوند متفاوت‌اند. این «من» با آن «من» فرق دارد، چون چیزی که قربانی آن را شخصیت می‌نامد فقط تاریخچه‌ای از عادت‌هاست. (از متن کتاب).

صفحه‌ی 1