اسماعیل سعادت


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
در آسمان
  • 65,000 تومان
  • با تخفیف: 65,000 تومان
ایزابل
  • 18,000 تومان
  • با تخفیف: 18,000 تومان
اندیشه مونتنی
  • 15,000 تومان
  • با تخفیف: 15,000 تومان
تاریخ فلسفه قرن 19 (دوره نظام‌های 1850 تا 1800)
  • 50,000 تومان
  • با تخفیف: 50,000 تومان
خطابه
  • 85,000 تومان
  • با تخفیف: 85,000 تومان

در آسمان

  • 65,000 تومان

ارسطو بر آن است که موجودات از یک‌سو یا متحرک‌اند یا غیرمتحرک، و از سوی دیگر، یا مفارق‌اند یا غیرمفارق. علم به موجودات متحرک و غیرمفارق فیزیک یا علم طبیعت است؛ علم به موجودات غیرمتحرک و مفارق علم ریاضیات است، و علم به موجودات غیرمتحرک و غیرمفارق علم متافیزیک است. از جهت منطقی، می‌توان مورد چهارمی را هم ذکر کرد که در آن موجوداتی باشند متحرک و مفارق، چنین مواردی، در عالم واقع، غیرممکن است، زیرا نمی‌توان موجود متحرکی تصور کرد که جدا از ماده باشد. بنابراین، شمار طبقات علوم، درنهایت امر از این سه بیرون نیست...

ایزابل

  • 18,000 تومان

ایزابل، دختر زیبای گریزپا، در دل شب‌ها، دزدانه به باغ کارفورش می‌آمد… از بس کوشیده بود آبستنی خود را پنهان دارد، بچه علیلی به‌دنیا آورده بود… ایزابل سال‌ها پیش نامه‌ای برای دلدار خود نوشت، اما جوان ناکام پیش از دریافت نامه، پای دیوار باغی چشم از جهان فروبسته بود. دلبر ایزابل را چه کسی، و چرا، و چگونه کشته بود؟ راز عشق پرشور ایزابل، و راز مرگ دلبرش را باید از دهان گرم و دل پرسوز ایزابل گوش کرد.

اندیشه مونتنی

  • 15,000 تومان

درباره اینکه مونتنی در کدام جبهه موضع می‌گیرد اتفاق نظری وجود ندارد. گروهی او را لیبرال و عده‌ای محافظه‌کار دانسته‌اند. اما می‌توان گفت او سخت پای‌بند شکاکیت و مذهب اصالت عمل (پراگماتیسم) بود. اثر بزرگ او مقالات تاثیری ژرف بر بسیاری از اندیشمندان بعد از خود گذاشت چنانکه بعضی از صاحب‌نظران معاصر بر پیش‌دستی او بر فروید پای فشرده‌اند و برخی او را در تحلیل احساسات آدم مانند مارسل پروست دانسته‌اند؛ حتی کلود لوی استروس، انسان‌شناس فرانسوی، با دادن عنوان اندیشه وحشی به کتاب خود نشان داد تا چه پایه تحت تاثیر مقاله آدم‌خواران مونتنی است.

تاریخ فلسفه قرن 19 (دوره نظام‌های 1850 تا 1800)

  • 50,000 تومان

این کتاب شامل فصول زیر است: فصل اول: خصایص کلی فصل دوم: حرکت سنتی مذهبانه فصل سوم: ایدئولوژی فصل چهارم: فلسفه من دو بیران و انحطاط ایدئولوژی فصل پنجم: روحی مذهبی التقاطی در فرانسه فصل ششم: مکتب اسکاتلندی و مذهب اصالت فایده انگلیسی از 1800 تا 1850 فصل هفتم: فیشته فصل هشتم: شلینگ و رومانتیک‌ها فصل نهم: هگل فصل دهم: فروپاشی فلسفه هگل فصل یازدهم: در حاشیه فیلسوفان پس از کانت (از گوته تا شو پنهاور) فصل دوازدهم: فلسفه دینی: از (1815 تا 1850) فصل سیزدهم: فلسفه اجتماعی در فرانسه: شارل فوریه فصل چهاردهم: فلسفه اجتماعی در فرانسه (دنباله): سن سیمون و سن سیمونیها فصل پانزدهم: فلسفه اجتماعی در فرانسه (دنباله): اوگوست کنت فصل شانزدهم: فلسفه اجتماعی در فرانسه (دنباله): پرودون فصل هفدهم: ایدئالیسم ایتالیایی.

خطابه

  • 85,000 تومان

تحقیق در خطابه در یونان در قرن پنجم قبل از میلاد آغاز شد. حکومت مردمی در آت و بعضی شهرهای دیگر بر این فرض نهاده بود که همه شهروندان در شرکت در حکومت خود حق و تکلیف یکسان دارند، و برای این که این حق و تکلیف را به نحوی کارآمد به جای آوردند نیاز داشتند که بتوانند در برابر جمع سخن بگویند...

صفحه‌ی 1