ابوذر گل ورز


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
راهنمای روانشناسی تئوری انتخاب برای اعتیاد
  • 40,000 تومان
  • با تخفیف: 40,000 تومان
راهنمای روانشناسی تئوری انتخاب برای شادکامی (چگونه خودتان را خوشحال کنید)
والد متصل (راهنمای تخصصی فرزندپروری در دنیای دیجیتال)
راهنمای روانشناسی تئوری انتخاب برای روابط (چگونه با افراد مهم زندگی بهتر کنار بیایید)
راهنمای روانشناسی تئوری انتخاب برای فرزندپروری (هنر پرورش فرزندان فوق‌العاده)
راهنمای روانشناسی تئوری انتخاب برای افسردگی (خلقتان را بالا ببرید)
پیروزی در بازی مغز (اصلاح 7 اشتباه مرگ‌بار تفکر)

راهنمای روانشناسی تئوری انتخاب برای اعتیاد

  • 40,000 تومان

رویکرد تئوری انتخاب به رفتارهای اعتیادی از روش‌های کنترل بیرونی استفاده نمی‌کند تا فرد را مجبور کند کاری انجام دهد که خودش نمی‌خواهد. در عوض، این روش به‌ دنبال کشف این مسئله است که مراجع از زندگی‌اش چه می‌خواهد و دوست دارد برای زندگی‌اش چه کاری انجام دهد؛ همچنین انسان‌های مهم در زندگی آنها را شناسایی می‌کند؛ انتخاب‌های مراجع را ارزیابی می‌کند تا متوجه شود که این انتخاب‌ها روابط او را بهبود می‌بخشند یا تخریب می‌کنند؛ به انسان‌ها آزادی و احترام می‌دهد تا خودشان تصمیم بگیرند که چگونه زندگی‌شان را ارتقا دهند و برای نحوه دست‌یابی به آنچه در زندگی می‌خواهند برنامه‌ریزی کنند. مراجعان زمانی تمایل بیشتری برای ایجاد تغییر در زندگی دارند که تصمیمات متعلق به خودشان باشد، احساس احترام کنند و برای انجام کاری که دوست ندارند، تهدید یا مجبور نشوند.

راهنمای روانشناسی تئوری انتخاب برای شادکامی (چگونه خودتان را خوشحال کنید)

  • 34,000 تومان

این کتاب درباره شیوه شاد ساختن خودتان است و معنای شادی را منحصرا از دیدگاه تئوری انتخاب بررسی می‌کند. تعریف شادی تا حدودی دشوار است زیرا هیچ دو انسانی آن را به یک شکل تجربه نمی‌کنند. در این کتاب، نویسنده داستان‌های شخصی بیست فرد بسیار متفاوت را مطرح می‌کند که درباره معنایی که شادکامی برای آنها داشته و علت شادکامی‌شان نوشته‌ا‌ند. نویسنده توضیح می‌دهد که چگونه جنبه‌های متفاوت تئوری انتخاب دکتر ویلیام گلسر در هر داستان ترسیم شده است. پس از این اظهارنظر بخش خلاصه نکات کلیدی تئوری انتخاب قرار دارد که در آن نویسنده اطلاعاتی را درباره نحوۀ کاربست فوری این ایده‌های تئوری انتخاب در زندگی به خوانندگان می‌دهد. در مقدمه کتاب، مفاهیم اساسی تئوری انتخاب به طور خلاصه و به منظور یک نقطه ارجاع شرح داده شده‌ا‌ند. اما داستان‌ها این مفاهیم را روشن می‌کنند و به خواننده کمک می‌کنند تئوری انتخاب را بهتر متوجه شود و نحوه استفاده از آنها را برای شاد کردن خودش بیاموزد.

والد متصل (راهنمای تخصصی فرزندپروری در دنیای دیجیتال)

  • 88,000 تومان

نوجوانان امروزی بیشتر از 9 ساعت در روز آنلاین هستند. والدین این نسل همیشه‌ متصل با حوزه‌های کاملا جدیدی برای تصمیم‌گیری در عرصه فرزندپروری مواجه هستند. آیا یک کودک هشت ساله باید اجازه استفاده از شبکه‌های اجتماعی را داشته باشد؟ والدین چگونه می‌توانند به فرزندان‌شان کمک کنند تا از جنبه‌های مختلف دنیای دیجیتال بهترین استفاده را ببرند؟ ما چگونه می‌توانیم از فرزندان‌مان در برابر آسیب‌های فضای مجازی و دنیای دیجیتال محافظت کنیم؟ جان پالفری و اورس گسر بیش از یک دهه پژوهش در دانشگاه هاروارد را گردآوری کرده‌اند تا به اضطراری‌ترین دغدغه‌های والدین رسیدگی کنند. مطالعۀ کتاب والد متصل را به تمام کسانی توصیه می‌کنیم که می‌خواهند به فرزندان‌شان کمک کنند تا در عصر دیجیتال و دنیای دائما در حال تغییر و نامعلوم به رشد و شکوفایی دست یابند.

راهنمای روانشناسی تئوری انتخاب برای روابط (چگونه با افراد مهم زندگی بهتر کنار بیایید)

  • 40,000 تومان

آیا روابط اغلب باعث سردرگمی شما می‌شود؟ آیا از اینکه دو انسان چگونه می‌توانند بیشتر اوقات تا این حد با یکدیگر متفاوت باشند متحیر می‌شوید؟ آیا دستیابی به یک رابطۀ معنادار یا حفظ آن را دشوار می‌دانید؟ این کتاب جزئیات روابط را به شیوه‌ای قابل فهم توصیف می‌کند و توصیه‌های کاربردی متعددی برای ارتقای روابط پیشنهاد می‌کند. تئوری انتخاب یک سطح جدید به موضوع روابط اضافه کرده است، سطحی که دانش رایج فعلی دربارۀ روابط فاقد آن بود. با توجه به مشکلات روزافزون زوجین و افزایش طلاق اعم از فیزیکی یا عاطفی، به نظر می‌رسد کتاب‌های آموزشی در باب نحوۀ حل تعارضات و مشکلات زناشویی، فنون مذاکره، شناخت شباهت‌ها و تفاوت‌های دنیای کیفی زوجین و نیازهای اساسی آنها و همچنین آشنایی با مؤلفه‌های رفتاری خود و شریک زندگی می‌تواند سهم بسزایی در کاهش تعارضات زناشویی و بهتر کنار آمدن زوجین با یکدیگر داشته باشد. ضمن اینکه کتاب حاضر صرفاً برای زوجین تألیف نشده و چنانکه در عنوان کتاب نیز قید شده، به شیوه‌های کنار آمدن بهتر با افراد مهم زندگی می‌پردازد.

راهنمای روانشناسی تئوری انتخاب برای فرزندپروری (هنر پرورش فرزندان فوق‌العاده)

  • 40,000 تومان

فرزندپروری مهم‌ترین، ترسناک‌ترین و جذاب‌ترین شغلی است که می‌توانید در طول عمر داشته باشید. اغلب ما نحوه انجام این شغل را از والدینمان می‌آموزیم. اما اگر الگوهایی که والدینتان ارائه می‌کنند باب میل شما نباشد چه خواهد شد؟ کتاب راهنمای روانشناسی تئوری انتخاب برای فرزندپروری این فرایند را از دیدگاه تئوری انتخاب بررسی می‌کند و شیوه‌های فرزندپروری اثربخش و برقراری ارتباط موثر، مسئولانه و محترمانه میان والدین و فرزندان را آموزش می‌دهد که مستلزم استفاده از رفتارهای پیونددهنده و پرهیز از رفتارهای مخرب رابطه است. در این کتاب متخصص بین‌المللی، دکتر نانسی بک، به خوانندگان یک شیوه جدید و سودمندتر برای فرزندپروری پیشنهاد می‌کند تا والدین همزمان با انجام این شغل، یک رابطه عاشقانه با فرزندانشان برقرار ‌کنند. والدین و فرزندان نیازها و دغدغه‌های متفاوتی دارند، کودکان در پی آزادی هستند و والدین نگران ایمنی فرزندان. این رابطه بکش‌بکش بین والدین و فرزندان از بدو تولد آغاز می‌شود و در طول کودکی، نوجوانی و جوانی ادامه می‌یابد. تئوری انتخاب به شما یاد می‌دهد تا به‌جای تکیه بر روش‌های کنترل‌گری رایج، تنبیه، پرداختن به رفتار‌های تخریب کننده رابطه به‌منظور تسلط بر فرزندان، از دستورالعمل‌های ژنتیکی که با آنها متولد شده‌اید استفاده کنید. نتیجه این امر پرورش کودکان شاد و مسئولی است که می‌خواهند روابط عاشقانه‌ای با والدینشان داشته باشند. والدین فوق‌العاده که از این دستورالعمل پیروی می‌کنند فرزندان فوق‌العاده پرورش می‌دهند.

راهنمای روانشناسی تئوری انتخاب برای افسردگی (خلقتان را بالا ببرید)

  • 35,000 تومان

کتاب حاضر شامل ایده‌های عملی و قابل استفاده برای افرادی است که هیجانات دردناک، افکار ناامیدانه یا انتخاب‌های مسدودشده را تجربه می‌کنند. آیا شما، خانواده‌تان، یا یکی از دوستانتان یک حس «پکر بودن» دارید؟ آیا شما هرگز از روش‌های نوشتاری یا شیوه‌های غیرقابل بیان برای توصیف موقعیت کنونی‌تان استفاده کرده‌اید؟ اگر چنین است، با استفاده از تکنیک‌ها و پیشنهادهای این کتاب حمایت و دلگرمی دریافت خواهید کرد. به همین ترتیب، اگر شما گهگاه با یک حس ملایم دلسردی یا بدبینی کشمکش دارید یا اگر گاهی اوقات احساس افسردگی دارید می‌توانید با به‌کار بردن حتی یک ایده، خودتان را بالا بکشید. به‌علاوه، اگر این کتاب یک انتخاب بهتر یا یک گذرگاه مناسب‌تر در ذهن شما راه‌اندازی کند که بتوانید خود را مالک آن بدانید، یک موفقیت محسوب می‌شود. کتاب به معرفی کیس‌های افسردۀ متعدد و متنوع (PTSD، بزهکار) پرداخته و نویسنده پرسش‌هایی را برای خوانندگان مطرح کرده است. وی به نیازهای پنج گانه برمبنای تئوری انتخاب اشاره می‌کند و فرمول WDEP برای درمان افسردگی را توضیح می‌دهد (فرمولی که خود نویسنده به تئوری انتخاب افزوده است) و در نهایت به ویژگی‌های یک هدف قابل قبول (SAMIC) و شواهد تجربی و علمی مبنی بر اثربخشی واقعیت درمانی برای افسردگی اشاره می‌کند.

پیروزی در بازی مغز (اصلاح 7 اشتباه مرگ‌بار تفکر)

  • 115,000 تومان

علم بر تمایز میان مغز بیولوژیکی و ذهن هشیار تأکید می‌کند. هر روز، ذهن و مغز به مسابقه با یکدیگر می‌پردازند، زمین مسابقه مسایلی هستند که باید حل کنیم. بسیاری از این مسایل روتین بوده و نیاز زیادی به رویکردهای ذهن‌آگاهانه ندارد، اما هنگامی که با چالش‌های دشوارتر مواجه می‌شویم تفکر ما نسبت به الگوهای مغزی آسیب‌پذیر می‌شود، الگوهایی که ما را به بیراهه می‌برند. ما به راه‌حل‌هایی جهش می‌کنیم که مؤثر نیستند. ما در نگرش‌های قدیمی‌ای تثبیت می‌شویم که اثربخشی ما را کاهش می‌دهند. ما در مورد مسایل به‌صورت افراطی فکر کرده و آنها را بدتر می‌کنیم. ایده‌های دیگران و حتی ایده‌های خودمان را می‌کشیم. بدتر از همه، بارها و بارها به‌صورت طبیعی و غریزی به این کارها ادامه می‌دهیم. اما لزومی ندارد که همیشه این‌گونه باشد. متیو می نویسنده و استراتژیست خلاق، در کتاب پیروزی در بازی مغز این موارد و دیگر اشتباه‌های مرگبار تفکر را شرح می‌دهد. وی این اشتباه‌ها را در طول ده‌ها سال و صدها جلسۀ تعاملی خلاق جمع‌آوری کرده است. می در این جلسات چالش‌های فکری مبتنی بر موارد واقعی را به بیش از 100000 متخصص ارایه کرده است. این چالش‌ها به‌مراتب از مسایل روزمره پیچیدگی کمتری دارند. نه‌تنها کمتر از 5 درصد از متخصصان به بهترین راه‌حل ظریف دست می‌یابند، بلکه راه‌حل‌های ارایه‌شدۀ آنها بسیار شبیه به یکدیگر هستند. این مسأله بیانگر هفت الگوی قابل‌مشاهده حل مسأله است که تفکر ما را مسدود می‌کنند. متیو می با استفاده از روانشناسی و علوم اعصاب مدرن برای توصیف هفت اشتباه مرگبار، به مطالبی از خلاق‌ترین متفکران دنیا اشاره و استناد می‌کند. وی سپس مجموعه‌ای از اصلاحات کاربردی را معرفی می‌کند که در صدها جلسۀ تفکر خلاق استفاده شده و مورد تأیید قرار گرفته‌اند و به ارتقای بازی تفکر به یک سطح ذهن‌آگاهانه‌تر کمک می‌کند. صرف‌نظر از زمان، مکان و نوع زمینِ بازی، تفکر ذهن‌آگاهانه مزیت رقابتی جدیدی است و هفت اصلاح یک جعبه‌ابزار جادویی برای دستیابی به آن است. کتاب پیروزی در بازی مغز شما را به تصمیم‌گیری بهتر، سطوح بالاتر خلاقیت، راهبردهای روشن‌تر و موفقیت کلی در تجارت، کار و زندگی هدایت می‌کند.

صفحه‌ی 1