ابوالفضل الله دادی


تولیدکننده







بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
اراده
  • 185,000 تومان
  • با تخفیف: 185,000 تومان
زنان تشنه قدرت
  • 190,000 تومان
  • با تخفیف: 190,000 تومان
از آسمان به گل سرخ (نامه‌های عاشقانه آنتوان و کونسوئلو دو سنت اگزوپری 1930 تا 1944)
مرگ کامو
  • 120,000 تومان
  • با تخفیف: 120,000 تومان
نقشه و قلمرو
  • 110,000 تومان
  • با تخفیف: 110,000 تومان
آدولف هیتلر را نجات دهید (یا فرمان چرچیل)
  • 125,000 تومان
  • با تخفیف: 125,000 تومان
دجله به حال تو ناله کند
  • 28,000 تومان
  • با تخفیف: 28,000 تومان
پلیس گل‌ها درخت‌ها و جنگل‌ها
  • 48,000 تومان
  • با تخفیف: 48,000 تومان
محاکمه خوک
  • 20,000 تومان
  • با تخفیف: 20,000 تومان
روستای محو شده
  • 28,000 تومان
  • با تخفیف: 28,000 تومان
باتیست چگونه مرد
  • 30,000 تومان
  • با تخفیف: 30,000 تومان

اراده

  • 185,000 تومان

اراده را شخصی‌ترین رمان مارگ دوگن می‌دانند؛ روایتی از خاندان سرکش و ماجراجویش که دوره‌ی گذار در فرانسه‌ی پسااستعماری و و زیرورو شدن جامعه را با پوست و استخوانشان لمس کردند. او در بخش سرطان بیمارستان نشسته است، جایی که پدرش آخرین روزهای زندگی‌اش را سپری می‌کند و مارک در پی یافتن راهی است تا به رنج‌ پدر پایان دهد. دوگن داستان پدری را روایت می‌کند که در نوجوانی مبتلا به فلج اطفال می‌شود، اما با همان «یک پا و نصفی» دست از بلندپروازی برنمی‌دارد. اراده خصلت اصلی مردی است که با همه‌ی کمبودها به جنگ زندگی می‌رود و از این نبردِ نابرابر سربلند بیرون می‌آید. نویسنده در کنار داستانِ پدر، بخشی از رویدادهای قرن بیستم را هم روایت کرده است؛ از جنگ جهانی دوم و کمونیسم گرفته تا استعمار و رونق جامعه‌ی مصرفی. «اراده» روایتی است از فراز و نشیب یک زندگی، مبارزه با سختی و از پا ننشستن.

زنان تشنه قدرت

  • 190,000 تومان

حکومت ساقط شده است، مردان از راس قدرت به زیر کشیده شده‌اند و زنان حکومت را تماما در ید قدرت خود دارند. سال‌هاست مرزهای کشور به روی بیگانگان بسته شده و جهان فقط با اطلاعاتی از وقایع امپراتوری زنان خبر دارد که سران صلاح می‌بینند منتشر شود. ژودیت، «شبان» زنان، که پس از مرگ مادرش جانشین او شده آن سرزمین را با مشت آهنین اداره می‌کند؛ مضحکه‌ای سیاسی در دل رژیمی هذیان‌زده که تمام شعارهای پیش از انقلابش را کنار گذاشته و در کار خلق ارزش‌ها و شعارهای جدید است. به موازات روایت اصلی، خاطرات پرستاری معمولی پیش کشیده می‌شود که به حریم شبان راه می‌یابد و واقعیت پرانویایی قدرت و مواهب کارگزاران حکومت و بلهوسی‌های جنون‌آمیز آنها را به تصویر می‌کشد. زنان تشنه قدرت تاملی است در باب دلایل و تاثیرات تعصب و فساد در ساختار حکومت‌های تمامیت‌خواه از هر سنخ.

از آسمان به گل سرخ (نامه‌های عاشقانه آنتوان و کونسوئلو دو سنت اگزوپری 1930 تا 1944)

  • 220,000 تومان

کنسوئلو دو سنت - اگزوپری شخصیت مهمی در زندگی آنتوان دو سنت - اگزوپری بود؛ آن‌قدر مهم که الهام‌بخش شازده کوچولو شد؛ آن‌قدر عزیز که آنتوان اقرار می‌کند که می‌خواسته اثر جاودانه‌اش را به او تقدیم کند و در یکی از آخرین نامه‌هایش افسوس می‌خورد که چرا این کار را نکرده است.

مرگ کامو

  • 120,000 تومان

اکنون نشانه‌ای از درون جریان تاریک زمان سر برآورده است. سرنخی دقیق از این که کسی پایان زندگی آلبر کامو را رقم زده است. در روز چهارم ژانویه 1960 کامو در راه برگشت به پاریس همراه ناشرش میشل گالیمار و نیز آن و ژنین ــ دختر و همسر گالیمار ــ و همچنین سگشان در یک سانحه هولناک جان باخت. عموما مرگ آلبر کامو را تصادف تلقی می‌کنند اما جووانی کاتللی به شواهدی دست یافته که نشان می‌دهد ممکن است کامو به قتل رسیده باشد. کاتللی پس از سال‌ها تحقیق دقیق نشان می‌دهد که چرا سران اتحاد جماهیر شوروی سرسختانه در پی حذف آلبر کامو بوده‌اند. او پرسش‌های مهمی مطرح می‌کند که ممکن است پس از سال‌ها معمای مرگ نویسنده شهیر قرن بیستم را روشن کند: ماموران کاگ‌ب چطور از بازگشت کامو و هم‌سفرهایش باخبر شدند؟ تلفن کامو به منشی‌اش شنود شده بود یا ماریا کاسارس، معشوقه ابدی‌اش، با بی‌احتیاطی مرگ او را رقم زد؟ آیا کامو از مرگ خود خبر داشت که در نامه‌اش به کاسارس قول داد که شب چهارم ژانویه سر وقت به شام برسد، «مگر اینکه در جاده اتفاقی بیفتد»؟

نقشه و قلمرو

  • 110,000 تومان

نقشه و قلمرو بزرگ‌ترین رمان اوئلبک است. رمانی که جمع‌بندی دنیاست و برآوردی عمیق از یک زندگی؛ هزارتویی متافیزیکی، رمانی کامل و سیاه و عجیب؛ رمانی که خود نویسنده معتقد است با قلمروهای روایی متفاوتش یکی از پیچیده‌ترین ساختارها را در بین متن‌هایش دارد.

آدولف هیتلر را نجات دهید (یا فرمان چرچیل)

  • 125,000 تومان

کنفرانس تهران در بحبوحه جنگ جهانی دوم موقعیتی عالی برای جاسوسان کشورهای مختلف بود تا با یک ترور حساب‌شده، سرنوشت جنگ را تغییر دهند. ولی اشتراک و تضاد منافع در این میان ماجرا را بسیار پیچیده‌تر کرد، تا جایی که جاسوسان کشورهای دشمن مجبور به همکاری با یکدیگر شدند. این داستان جاسوسی پیچیده و مهیج، چنان با واقعیات درآمیخته است که خواننده همه صحنه‌های آن را می‌تواند پیش چشم ببیند و اضطراب جاسوسان را در موقعیت‌های دشوار حس کند. ادن از پنجره کوچک هواپیما کوه توچال به برف‌نشسته را دید که بر تهران مشرف بود. دورتر در حدود پنجاه کیلومتری کوه دماوند را تشخیص داد که با ارتفاعش که به شش هزار متر می‌رسید، بر منطقه حکمرانی می‌کرد. بعد ناگهان باند فرود پایگاه نظامی آن پایین ظاهر شد. لنکستر مسیرش را به خوبی در باند ثابت کرد و بی‌عیب و نقص فرود آمد و اسپیت‌فایرهای محافظ بر فراز فرودگاه پرواز کردند و با تکان بال‌هایشان با هموطنانشان خداحافظی کردند. سه گروهان موتوری نیروی زمینی ارتش بریتانیا انتظارشان را می‌کشیدند. سفیر انگلیس از چرچیل و ادن استقبال کرد و آن‌ها سوار رولزرویس ضد گلوله سفارتخانه شدند.

دجله به حال تو ناله کند

  • 28,000 تومان

«ما در خون چشم به دنیا می‌گشاییم، در خون زن می‌شویم، در خون وضع حمل می‌کنیم و همین حالا هم خون جاری است. گویی زمین آن‌قدر که باید خون زنان را ننوشیده است. گویی خاک عراق هنوز تشنه مرگ است، تشنه خون، تشنه معصومیت. بابل به اندازه کافی خون ننوشیده است. مدت‌ها لب رود انتظار کشیدم تا ببینم آب سرخ می‌شود.»

پلیس گل‌ها درخت‌ها و جنگل‌ها

  • 48,000 تومان

مقتول نام خانوادگی ندارد، کسی چیز زیادی از پدر و مادرش نمی‌داند، تفریح بزرگش پرسه زدن در علفزاری عجیب بوده، قیم قانونی‌اش کتکش می‌زده و دوست صمیمی‌اش زنی بوده که اهالی او را دیوانه می‌دانند.مقتول بسیار محبوب بوده، تا جایی که حالا و پس از قتلش در تدارک ساخت مجسمه‌ای از او هستند تا وسط میدان بزرگ نصب کنند. اما چرا نه به وقت زنده بودنش کاری برای خلاصی‌اش از دست قیم کرده‌اند، نه برای حل پرونده جوابی درست و حسابی به سوالات پلیس جوان می‌دهند؟ پلیس گل‌ها، درخت‌ها و جنگل‌ها ماجراجویی جدید رومن پوئر تولاس است که نه تنها در موضوع بلکه در خودش، تجربه این راه جدید شاید کمک کند تا از دست شهرت عالمگیری که انتشار سفر شگفت‌انگیز مرتاضی که در جالباسی آیکیا گیر افتاده بود برایش به همراه داشته خلاص شود.

برای فرداها متشکرم (روایت بانوی اول سابق فرانسه از میتران شیراک آلن دلون میشل اوباما و 1 عمر روزنامه‌نگاری‌اش)

  • 45,000 تومان

پنج سال پس از انتشار کتاب جنجالی برای این لحظه متشکرم، والری تریروِیلر این بار با برای فرداها متشکرم از روزهای روزنامه‌نگاری‌اش می‌نویسد، تجربه‌ای که حتی با وجود حضور در کاخ الیزه نیز آن را کنار نگذاشت، اگرچه مجبور شد به ‌دلیل مصلحت‌اندیشی‌های فرانسوا اولاند، رئیس‌جمهور وقت فرانسه و معشوق سابقش، سرویس سیاسی را ترک کند و در بخش ادبی مشغول شود و به ‌قول خودش با کتاب‌ها سر و کله بزند. تریرویلر، که سی سال است در هفته‌نامه مشهور و قدیمی پاری‌مچ قلم می‌زند، در برای فرداها متشکرم از همنشینی‌اش با مشهورترین چهره‌های سیاسی و فرهنگی نوشته. او در این کتاب از عشق پرشور فرانسوا میتران به آن پنژو می‌نویسد، داستان مصاحبه‌اش با آلن دلون و حاشیه‌های آن را روایت می‌کند، از کتاب خاطرات میشل اوباما و دیدارش با بانوی اول آمریکا می‌گوید، از زندگی پر رمز و راز ژاک شیراک پرده برمی‌دارد و از سفرش به نپال پس از زلزله هولناک این کشور و ماجرای کناره‌گیری فرانسوا اولاند از نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری اخیر فرانسه می‌نویسد و برای اولین بار از سختی‌های انتشار برای این لحظه متشکرم و تدابیرش برای فرار از دست نیروهای امنیتی فرانسه پیش از انتشار کتاب حرف می‌زند. اگر برای این لحظه متشکرم روایت روزهای طوفانی زندگی والری تریرویلر بود، برای فرداها متشکرم داستان خواندنی روزنامه‌نگاری است که در طول عمر حرفه‌ای‌اش تجربه‌های بی‌نظیری را از سر گذرانده است.

محاکمه خوک

  • 20,000 تومان

داستان «محاکمه خوک» از روزی شروع می‌شود که یک خوک در گشت و گذار روزانه‌اش کودکی را به قتل می‌رساند و از محل جنایت دور می‌شود. با سر و صدای مادر نوزاد، مردان روستا خوک را زیر درختی خوابیده می‌یابند در حالی که خون داغ از دهانش جاری است. قاتل دستگیر و به دست دادگستری سپرده می‌شود تا دادگاه عدالت را جاری کند. داستان اصلی از همین جا آغاز می‌شود که خوک چطور باید از خودش دفاع کند؟ رفتار انسان‌ها در برابر موجودی که زبان دفاع از خود ندارد چگونه است؟ نویسنده جوان این رمان با طرح چنین داستان جسورانه‌ای، نگاهی نمادین و انتقادی دارد به سیستم‌های قضایی‌ای که وظیفه‌شان برقراری عدالت است اما ظاهرا بویی از آن نبرده‌اند؛ داستانی که اگرچه ریشه در قرون گذشته دارد امّا هنوز هم برای این روزها تازه است.

روستای محو شده

  • 28,000 تومان

روستای محو شده روایت مردمانی است که ناگهان به بلایی دچار می‌شوند که از کل دنیا جداشان می‌کند. همه جویای علت حادثه هستند اما کسی دست پر برنمی‌گردد. در روزهای نخست، وحشت اجازه هیچ اقدامی به اهالی نمی‌دهد و اندک اندک با مشکلاتی روبه‌رو می‌شوند که از آن بی‌خبر بودند: کمیابی و نایابی، صف‌های طویل خرید، سهمیه‌بندی سوخت، برقراری نظام کوپنی... به سوی کلیسا هجوم می‌برند اما وقتی کشیش نیز نمی‌تواند توضیحی باورپذیر بدهد، کلیسا اندک‌اندک خالی و خالی‌تر می‌شود. هر کس می‌کوشد گلیم خودش را از آب بیرون بکشد. کسانی می‌میرند و کسانی نیز به قعر دره خفت و دریوزگی سقوط می‌کنند...

باتیست چگونه مرد

  • 30,000 تومان

باتیست، پسرکی که گروه بوکوحرام خانواده­اش را ربوده­اند، با زندگی در میان تروریست‌ها هویت خود را از دست داده و حتی دیگر رضایت نمی‌دهد که او را با اسم واقعی‌اش صدا بزنند. باتیست اتفاقات رخ داده را به یاد ندارد، شوکه است و حافظهٔ از دست رفته­اش اندک‌اندک بازمی‌گردد و به‌تدریج رازهای هولناکی فاش می‌شود.

1  صفحه‌ی 1