آزاده اعرابی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
قانون 5 ثانیه
  • 179,900 تومان
  • با تخفیف: 179,900 تومان
خواستن توانستن است
  • 149,900 تومان
  • با تخفیف: 149,900 تومان
رمزگشایی زبان بدن
  • 159,900 تومان
  • با تخفیف: 159,900 تومان
باران عشق سپاس‌گزاری
  • 339,900 تومان
  • با تخفیف: 339,900 تومان

قانون 5 ثانیه

  • 179,900 تومان

در این کتاب با قانون ساده‌ای آشنا می‌شوید که رمز تغییر زندگی‌تان در 5 ثانیه خواهد بود و به عقیده نویسنده، این تنها راه تغییر است. با این قانون می‌توانید به جنگ اهمال‌کاری‌هایتان بروید و با افزایش بهره‌وری و تغییر وضعیت سلامتتان، شادترین آدم روی زمین شوید. این قانون کمکتان می‌کند از خود واقعی‌تان پرده بردارید و هرروز شجاع‌تر و با اعتماد‌به‌نفس‌تر زندگی کنید.

تاب‌آوری و مثبت‌گری (به همراه ساده‌ترین تکنیک‌های غلبه بر اضطراب رفع ناامیدی و افزایش اعتماد به نفس و انگیزش)

  • 99,900 تومان

آیا خوش‌بینی، اعتماد به نفس و تاب‌آوری بیشتری می‌خواهید؟ ما در روزگار پرچالش و بی‌سابقه‌ای زندگی می‌کنیم که توفان اضطراب و ناامیدی، از هر سو ما را احاطه کرده است. لازمه بی‌چون‌وچرای این روزها، شجاعت ذهنی و توان اتخاذ یک روش جدید برای زندگی است. در مثبت‌اندیشی به سبک سنتی، صرف‌نظر از شرایط پیرامون، فرد سعی می‌کند به‌طور دائم به خودش بگوید «همه چیز خوب است»، اما برای ایجاد یک تغییر پایدار، فقط این کافی نیست. پل مکنا پس از سی سال فعالیت به‌عنوان یک تراپیست و مربی موفقیت، رویکردی منحصر به‌فرد ایجاد کرده است؛ رویکردی که می‌تواند شما را از هر نظر به سمت یک احساس خوب و مثبت هدایت کند تا بتوانید با تصمیم‌های درست و بجا به نتایج موفقیت‌آمیز در زندگی‌تان برسید. دلیلی که محتوای این کتاب یک سیستم روانشناسی کاربردی به شمار می‌آید، این است که به شما می‌آموزد چطور برای مراقبت از خود، قدرتمندترین منابع طبیعی وجودی‌تان را کشف کنید و در مسیر کنترل زندگی به خودباوری برسید.

ان ال پی روانشناسی تاریک (تکنیک‌های برنامه‌ریزی عصبی کلامی راهنمای ضروری در قانع‌سازی و تاثیرگذاری بر دیگران)

  • 119,900 تومان

در این کتاب با جنبه‌ای از روانشناسی تاریک تحت عنوان «مثلث تاریک» آشنا می‌شوید که بعضی از مردم برای رسیدن به خواسته‌هایشان به آن متوسل می‌شوند. ان ال پی شاه‌راهی است برای نگاه به اعماق انسان‌ها تا از درون آن علت منحصر به فرد بودن هر شخص را دریابید. آموختن روش درست و صحیح استفاده از دستکاری روان‌شناختی به معنای ورود به الگوهای غیراخلاقی و سوء استفاده از اطرافیان نیست بلکه به این معناست که به روشی ناب دست پیدا کرده‌اید تا از آن در راستای رسیدن به خواسته‌هایتان استفاده کنید. به علاوه ان ال پی برای کسانی که می‌خواهند از شر بیماری‌هایی چون افسردگی، اضطراب و برخی بیماری‌های روحی دیگر رهایی پیدا کنند بسیار عالی و کارآمد است.

خواستن توانستن است

  • 149,900 تومان

همه ما شرایطی بی معنی را تجربه می‌کنیم: رفیق نیمه‌راه، شرایط کاری غیر منصفانه، پسرفت مالی، بیماری ناگهانی، طلاق، خسارت و فقدان عزیزان. این تجربه‌ها بخشی از مسیر زندگی انسان‌ها هستند، اما وقتی خود را در چنین شرایطی می‌یابیم، باید دیدگاه مثبتمان را حفظ کنیم. جوئل اوستین به ما می‌گوید که اگر در چالش‌های زندگی کماکان یقین داشته باشیم و روشی صحیح پیش بگیریم، رشد می‌کنیم و متوجه می‌شویم که همه چیز به نفع ما پیش می‌رود. این کتاب با بهره‌گیری از آموزه‌های معنوی باعث نزدیک‌تر شده به پروردگار و ایمان داشتن در شرایط بی معنی می‌شود. اگر در سراشیبی زندگی باور داشته باشیم که خداوند همچنان کنترل همه چیز را به دست دارد، متوجه می‌شویم که او برای ما ضیافت تدارک دیده و ظرف‌هایمان را از رحمت خویش لبریز کرده است.

رمزگشایی زبان بدن

  • 159,900 تومان

اگر تابه‌حال به دلیل رفتارها فکر کرده‌اید یا دوست داشتید معنی رفتاری خاص را بدانید، امید دارم این کتاب حس کنجکاوی شما را ارضا کند. همین‌طور که در این لغت‌نامه پیش می‌روید آنچه را می‌خوانید انجام دهید؛ بدین‌ترتیب می‌توانید به عمق معنای آن رفتار پی ببرید. وقتی خودتان آن رفتار را انجام دهید، بهتر یادتان خواهد ماند و هر دفعه که آن را در فرد دیگری ببینید، به‌راحتی معنایش را به یاد خواهید آورد. البته اگر مانند من از نگاه کردن به افراد لذت ببرید و عاشق این باشید که بخواهید احساس، افکار، ترس‌ها و قصد و نیت افراد را در محل کار، خانه و کلاس درس تشخیص دهید.

باران عشق سپاس‌گزاری

  • 339,900 تومان

صرف نظر از اینکه در کجای مسیر با پروردگارتان هستید معتقدم که قدرت سپاس‌گزاری به شما کمک می‌کند تا زندگی خود را با او به شکلی کاملا جدید شروع کنید. خانم جویس مایر نویسنده پر فروش نیویورک تایمز، از شما می‌خواهد تا قدرت سپاس‌گزاری را امتحان کنید. هر روز با دیدن برکت‌های خداوند، چشم‌انداز بهتری از عشق بی پایان، فضل وصف‌ناپذیر و حضور همیشگی‌اش را داشته باشید. در طول 365 روز عبادت، خانم جویس به شما کمک می‌کند تا سپاسگزاری روزانه خود را آغاز کنید و زندگی تان را تغییر دهید.

همین لحظه جذب کن (راهنمای گام به گام به همراه ابزارها، تکنیک‌ها و فنون اثبات شده برای ارتقا سطح ارتعاش و خلق واقعیتی که می‌خواهید)

  • 179,900 تومان

این کتاب همه موارد لازم درباره تجلی سطح ذهنی، جسمی و معنوی را برایتان توضیح می‌دهد و به شما می‌آموزد که چگونه ارتعاشتان را بالا ببرید و خودتان را با تمام خواسته‌های قلبیتان هم‌تراز کنید. هدف در اینجا کمک به شماست، برای این‌که به یاد آورید به طور طبیعی متجلی‌کننده متولد شده‌اید. همواره به هر چه فکر کرده و احساسش کنید* همان جذب واقعیت است. وقت آن رسیده که ذهنتان را برای ثروتمند شدن، عالی بودن و جذب منابع نامحدود مجددا برنامه‌ریزی کنید.

صفحه‌ی 1