آرش خوش صفا


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
خاستگاه فلسفه
  • 50,000 تومان
  • با تخفیف: 50,000 تومان
آن‌چه ادبیات می‌نامندش (خواندن اندیشیدن نوشتن)
تلسکوپ شوپنهاور
  • 73,000 تومان
  • با تخفیف: 73,000 تومان
ساعت‌های استخوانی (گالینگور)
  • 148,000 تومان
  • با تخفیف: 148,000 تومان
رمان مدرن
  • 72,000 تومان
  • با تخفیف: 72,000 تومان
چیزی درون آب
  • 80,000 تومان
  • با تخفیف: 80,000 تومان

خاستگاه فلسفه

  • 50,000 تومان

این کتابء در کلء نمونه خوبی از منطق تاریخی در جریان و منمرکز بر درون‌مایه مرکزی ریشه‌ها و توجیه تاریخی فلسفه به شمار می‌آید. فلسفه‌سازی یکی از کارهای همیشگی بشر بوده ولی به باور اورتگا از ازل در جریان نبوده و «نخستین بارءدر یک روز زیبای آفتابی در یونان به دامان ما افتادء بی آنکه حتی ذره‌ای در پی ضمانت جاودانگی‌اش باشد.» از نگاه اورتگاء «منء بدون آن‌که بخواهم ساختاری به دیدگاه خاصی در این زمینه بدهم بر آن هستم تا نشان بدهم آن‌چه ما امروز به عنوان فلسفه سنتی‌مان آغاز کرده‌ایم فقط یک فلسفه دیگر نیست بلکه عملا فلسفه‌ای نوین و متفاوت با فلسفه‌های موجود است.» با این که این کتاب هرگز تکمیل نشد ولی تک‌تک یادداشت‌های آن گام بلندی برای بررسی پرسمان چیستی فلسفه با نگاه به یگانگی ذاتی آن برداشتهء درست همان‌گونه که منطق‌ورزی تاریخی از دل تاملی پس کنشی و واکاوی برآمد و سپس تلاش برای بازسازی خاستگاه پرتب و تابش پدیدار شد و ادامه یافت.

آن‌چه ادبیات می‌نامندش (خواندن اندیشیدن نوشتن)

  • 65,000 تومان

این کتاب با نسبت دادن ادبیات به موضوعاتی هم‌چون خواب و رویا، سیاست، زندگی، مرگ، امر معمول و نامعمول، برآن است تا دلیل و چگونگی مبحثی هیجان‌انگیز و ارزشمند هم‌چون ادبیات را برجسته کند. بنت و رویل، با طبعی لطیف، عشق حیاتی به ادبیات را به چیستی و چگونگی کارکرد متونی ادبی و نیز پرسش‌ها و دیدگاه‌های برخاسته از آن پیوند می‌زنند.

تلسکوپ شوپنهاور

  • 73,000 تومان

همیشه تصورم این بوده که آدم‌های خوش‌پوش الزاما تحصیل‌کرده هم هستند؛ کافی است به چند لباس‌فروشی و کتابخانه نگاهی بیندازید. آدم‌ها با همان دقت آگاهانه‌ای رخت تنشان را انتخاب می‌کنند که کتاب‌هایشان را. پیراهن نخی صاف و اتو شده باید با شلوار فاستونی چشم‌نواز همراه شود، درست عین جمله تراش‌خورده‌ای که با دقت تمام به دنبال جمله پیشینش می‌آید و خودش را در لختی از ثانیه جاگیر می‌کند.

ساعت‌های استخوانی (گالینگور)

  • 148,000 تومان

هالی اسکایز پانزده ساله در پی شکست عشقی‌اش از خانه می‌گریزد و به کمک یکی از دوستانش موفق می‌شود در یک مزرعه توت‌فرنگی در نزدیکی شهر خود، گریوسند، کاری ساده برای خود دست و پا کند. در مسیر مزرعه با زوج جوانی با نام‌های هایدی و ایان آشنا می‌شود که او را سوار به خانه‌شان دعوت می‌کنند تا پس از کمی استراحت از آن‌جا به مزرعه برود. اما وقتی هالی پس از خوردن صبحانه ظرف‌ها را می‌شوید و به حیاط می‌رود، با صحنه بسیار عجیب و هراس‌آوری روبه‌رو می‌شود که آغاز تنش‌ها و درگیری‌های پرفراز و نشیب وی با دنیاهایی شگفت‌انگیز و آدم‌های عجیب و غریب‌شان به شمار می‌آید.

رمان مدرن

  • 72,000 تومان

این کتاب پیش‌درآمدی است پیرامون اشکال و کارکردهای رمان مدرن و تمام انگیزش‌ها، شگردها، مشکلات و پیش‌بردهایش. کتاب با یک تعریف کارآمد و طرح‌های مختصری از اهداف اصلی نگارش رمان‌های پیشین آغاز می‌شود. سپس با اشاره به نمونه‌هایی برگرفته از برخی از مهم‌ترین آثار به شرح و توصیف ویژگی‌هایی که یک رمان را مدرن می‌کنند می‌پردازد. به دنبال آن نوبت پرسمان‌ها و نقدهای مربوطه فرا می‌رسد و سپس کتاب به فرایندی که رمان مدرن از سال‌های 1910 و 1922 طی کرده می‌پردازد - این که پیشرفت‌های اخیر چگونه در عقب نگه داشتن و یا پیش‌برد رمان مدرن نقش بازی کرده‌اند و چگونه چنین فرایندی تا امروز ادامه پیدا کرده است.

چیزی درون آب

  • 80,000 تومان

ارین، مستندسازی است که در شرف یک موقعیت کاری به سر می‌برد و مارک هم یک کارمند بانک خوش‌تیپ است که کلی طرح و نقشه توی سرش دارد. هر دو با عشقی فزاینده تصمیم می‌گیرند ماه عسل رویایی‌شان را در جزیره استوایی بورابورا بگذرانند و بتوانند هر چه‌قدر که می‌خواهند از آفتاب و ماسه‌ها و بقیه چیزهای آن‌جا لذت ببرند. بعد، در حین غواصی در آبی شفاف دریا، چیزی درون آب پیدا می‌کنند که... آیا جان رویاهای شما می‌تواند روزی به ذات کابوس‌های‌تان تبدیل شود؟ این زوج تازه مزدوج مجبور می‌شوند تصمیم خطرناکی بگیرند: یا باید بروند و همه چیز را گزارش کنند و با ماجرا را به عنوان یک راز پیش خودشان نگه دارند. اصلا چه می‌شود اگر به کسی نگویند؟ ولی تصمیم‌شان منجر به یک سری رویداد زنجیروار می‌شود...

صفحه‌ی 1