آرا جواهری


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
4 میثاق (کتاب خرد و اندیشه‌های سرخ‌پوستان تولتک)
برادران کارامازوف (چرمی) پارمیس
  • 135,000 تومان
  • با تخفیف: 135,000 تومان
بادبادک‌باز (چرمی)
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان
معجزه سپاس
  • 120,000 تومان
  • با تخفیف: 120,000 تومان

4 میثاق (کتاب خرد و اندیشه‌های سرخ‌پوستان تولتک)

  • 25,000 تومان

هزاران سال پیش در جنوب مکزیک، تولتک‌ها را به عنوان «زنان و مردانی خردمند» می‌شناختند. مردم‌شناس‌ها، تولتک را یک قوم یا نژاد می‌پنداشتند اما در واقع، تولتک‌ها دانشمندان و هنرمندانی بودند که برای کشف و نکهداری دانش معنوی و اعمال کهن آن، دور هم جمع شده و جامعه‌ای تشکیل دادند. گروهی متشکل از اساتید (نگوال) و شاگردان که در تئوتی هواکان، شهر باستانی اهرام، خارج از مکزیکوسیتی گرد هم آمدند.

برادران کارامازوف (چرمی) پارمیس

  • 135,000 تومان

از خانه کودکی‌ام چیزی جز خاطرات باارزش، با خود نیاوردم، چون هیچ خاطراتی، باارزش‌تر از خاطرات کودکی انسان در اولین خانه‌اش نیست و اگر کوچک‌ترین عشق و همدلی‌ای در خانه باشد، برای کودک همین می‌شود. در حقیقت خاطرات باارزش حتی از خانه‌های بد هم به جا می‌ماند، به شرط این که قلب انسان بتواند چیزهای باارزش را پیدا کند. در کنار خاطراتم از آن خانه، من خاطرات انجیل را هم به یاد داشتم، چون در دوران کودکی بسیار علاقه داشتم آن را بخوانم. کتابی داشتم از تاریخچه انجیل با عکس‌های فوق‌العاده به نام «یکصد و چهار داستان از کتاب عهد عتیق و جدید» و من یاد گرفته بودم آن را بخوانم. هنوز هم آن را در کتاب‌خانه‌ام دارم و به عنوان یادگاری باارزش از قدیم نگه داشته‌ام.

بادبادک‌باز (چرمی)

  • 45,000 تومان

شخصیت کنونی من در سن دوازده‌سالگی شکل گرفت، در یک روز سرد و تیره زمستان سال 1975 به خوبی آن دقایق را به یاد دارم، پشت دیوار کاهگلی فرو ریخته‌یی دولا شده بودم و کوچه کنار نهر یخ‌زده را دید می‌زدم. زمان زیادی از آن روز می‌گذرد اما به خوبی آموختم خاک کردن گذشته‌ها و از یاد بردن‌شان غیر ممکن است. چون گذشته همیشه راهی پیدا می‌کند و سر و کله‌اش پیدا می‌شود. حالا که به گذشته نگاه می‌کنم می‌بینم بیست و شش سال اخیر را مشغول دید زدن آن کوچه متروک بوده‌ام...

معجزه سپاس

  • 120,000 تومان

زندگی سحرآمیز در دستان شماست آن روزهای کودکی را به یاد آورید که زندگی چه سحرآمیز بود! راستش را بخواهید، همان روزهای جادویی واقعیت زندگی بود، آن روزها چه نفس‌گیر، چه بهت‌آور چه شورانگیز بود که اکنون دیگر نمی‌توان حتی آن راه هم تجسم کرد. با مطالعه این کتاب دیگر بار می‌توانید با رویاهای‌تان زندگی کنید، می‌توانید هر آنچه بخواهید داشته باشید و می‌توانید دست دراز کنید و ستارگان را با سرانگشت خود لمس کنید. با من در این سفر 28 روزه در یاد ماندنی همراه شوید تا ببینیم چگونه زندگی‌مان رخشان و نورافشان می‌شود.

صفحه‌ی 1