آذین حسین زاده


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
1 گام کوچک برای تغییر زندگی
  • 27,200 تومان
  • با تخفیف: 27,200 تومان
چرا بچه من حرف گوش نمیده
  • 29,500 تومان
  • با تخفیف: 29,500 تومان
چرا این بچه‌ها این‌قدر با هم دعوا می‌کنند (آیا باید در دعوای میان کودکان مداخله کرد)
چرا این بچه این‌قدر خجالتیه (نمی‌تونم خجالت می‌کشم)

1 گام کوچک برای تغییر زندگی

  • 27,200 تومان

وقتی از زندگی خود دلزده و ناراضی هستیم، اغلب فکر می‌کنیم که تنها راه چاره این است که همه چیز را به یکباره دگرگون کنیم و با تغییری همه جانبه، به زندگی خود رنگ و بوی دیگری ببخشیم. اما راه دیگری هم وجود دارد که بر مبنای آن، کافی است تا برای خود اهدافی کوچک و به ظاهر جزئی در نظر بگیریمو توان خود را صرف این نکنیم که هر چه در چنته داریم در جهت دستیابی به اهداف بزرگ هزینه کنیم. نویسنده این کتاب که استاد دانشگاه در رشته روان‌شناسی است این روش را در مورد بیمارارن خود به کار گرفت و از نتایج آن چنان شگفت‌زده شد که تصمیم گرفت با نوشتن این کتاب تجربیاتش را در اختیار همگان قرار دهد.

چرا بچه من حرف گوش نمیده

  • 29,500 تومان

کودکی که حرف گوش نمی‌دهد... یا بیشتر اوقات حرف گوش نمی‌دهد، یا خیلی کم حرف گوش می‌دهد، خواه در خانه و خواه در مدرسه، این کار را به دلیل بدجنسی انجام نمی‌دهد. حرف گوش نکردن بچه حتما دلیلی دارد که پدر و مادر و یا اولیای مدرسه باید در پی یافتن آن باشند. تجربه نشان داده است که وقتی کودکی حرف گوش نمی‌کند، والدین و یا معلم مدرسه با او بدرفتاری و گاهی نیز تنبیهش می‌کنند. همین امر باعث می‌شود تا کودک دچار دلهره و اضطراب شود از انجام تکالیف خود بترسد و در نتیجه از زیر بار آنها شانه خالی کند. بدین ترتیب، می‌بینیم که تنبیه نتیجه‌ای جز تشدید مشکل ندارد. در این کتاب، نویسنده تلاش کرده است تا به پاره‌ای از پرسش‌هایی که در چنین مواردی مطرح می‌شود پاسخ گوید: چرا بچه حرف گوش نمی‌دهد؟ آیا باید تحکم کرد؟ تا چه حد؟ چطور می‌شود به او کمک کرد؟ انجام چه کارهایی را باید ممنوع کرد؟ تا چه حد باید سختگیر بود؟ خواندن این کتاب به تمام والدین و معلمانی که با مشکل حرف گوش نکردن فرزند یا شاگرد خود مواجهند توصیه می‌شود...

چرا این بچه‌ها این‌قدر با هم دعوا می‌کنند (آیا باید در دعوای میان کودکان مداخله کرد)

  • 20,000 تومان

برای والدین سخت است که مدام شاهد دعوا و کتک‌کاری بچه‌ها باشند. اولین واکنش آن‌ها این است که احساس گناه کنند، چون می‌گویند لابد بچه‌ها را درست تربیت نکرده‌اند. اما باید توجه داشت که در رابطه میان بچه‌های یک خانواده، هم نفرت هست و هم عشق، هم دوستی هست و هم دشمنی در این کتاب تلاش شده است تا به پرسش‌های مختلفی که والدین در زمینه دعوا و درگیری کودکان دارند پاسخ داده شود.

چرا این بچه این‌قدر خجالتیه (نمی‌تونم خجالت می‌کشم)

  • 48,000 تومان

برای خبر گرفتن از اوضاع درسی فرزندتان به مدرسه می‌روید. معلم می‌گوید:« جرئت نداره!»، «میترسه بره طرف بقیه!»، «سر کلاس صداش در نمیاد!»، «همیشه یه گوشه کز کرده!»، «بچه‌ها، توی حیاط سر به سرش میذارن و خوراکی‌هاش رو می گیرن!» خیلی از بچه ها از خجالت رنج می‌کشند. درست است که برای درمان خجالت همیشه به مراجعه به متخصص نیاز نیست، اما خجالتی بودن کودک، والدین را نگران می‌کند. کودک خجالتی جرئت ندارد حرفش را بزند، زود سرخ می‌شود، دستپاچه است، از بقیه می‌ترسد، گوشه‌گیر و منزوی است. آرزوی هر پدر و مادری است که فرزند خجالتیشان شهامت پیدا کند، دنبال دوست بگردد، در مدرسه عرض اندام کند، در جامعه حق خود را بگیرد و مدام پشت پدر و مادر پنهان نشود. در این کتاب راه‌حل‌هایی ارائه شده است که به والدین کودکان خجالتی کمک می کند تا هم بهتر با فرزند خود کنار بیایند و هم به آن‌ها در کسب و تقویت اعتماد به نفس و جسارت کمک کنند.

صفحه‌ی 1