ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
بازگشت به کافه چرا
  • 170,000 تومان
  • با تخفیف: 170,000 تومان
زندگی رویایی‌تان را خلق کنید
  • 23,500 تومان
  • با تخفیف: 23,500 تومان
هنر تاثیرگذاری (متقاعد کردن دیگران از خودتان شروع می‌شود)
عشق و دوستی همه را جذب کنید
  • 21,000 تومان
  • با تخفیف: 21,000 تومان
خودشیفته‌ای به نام ترامپ (در مغز ترامپ چه می‌گذرد)
همراه با جیمز آلن
  • 15,000 تومان
  • با تخفیف: 15,000 تومان
زبان بدن و استفاده از آن برای شناخت و جذب دیگران
101 نکته مهم برای بهبود روابط زناشویی و تداوم ازدواج
برقص تا باران ببارد
  • 31,000 تومان
  • با تخفیف: 31,000 تومان
کافه‌ای به نام چرا (مکانی برای یافتن چراهای زندگی)
12 ستون (موفقیت)
  • 119,900 تومان
  • با تخفیف: 119,900 تومان

بازگشت به کافه چرا

  • 170,000 تومان

پس از 10 سال جان دوباره به کافه چرا باز می‌گردد... مردی به نام جان یک شب به‌طور تصادفی در جاده‌ای دورافتاده از کافه‌ای به نام چرا سر در می‌آورد و زندگی‌اش به کلی متحول می‌شود. 10 سال بعد باز به طرزی غیر منتظره خود را درآن مکان می‌یابد و با پرسش‌هایی جدید در منوی کافه و ماجراهایی تازه روبه رو می‌شود.

زندگی رویایی‌تان را خلق کنید

  • 23,500 تومان

از شما می‌خواهم همین الان این را امتحان کنید: چند لحظه چشمانتان را ببندید و زندگی رویایی‌تان را مجسم کنید. زندگی‌ای را مجسم کنید که به راستی آرزویش را دارید. آن را می‌بینید؟ آدم‌ها را می‌بینید؟ صداها را می‌شنوید؟ آن را به وضوح و روشنی احساس می‌کنید؟ اگر می‌توانستیم رویاهایی را که در سر داریم به واقعیت تبدیل کنیم، زندگی باشکوه نمی‌شد؟ با این حال، در اغلب مواقع، پس از آن‌که رویایی در سر می‌پرورانیم چشمانمان را باز می‌کنیم، سرمان را تکان می‌دهیم و به خودمان می‌گوییم: «حالا باید برگردم به واقعیت!»

هنر تاثیرگذاری (متقاعد کردن دیگران از خودتان شروع می‌شود)

  • 13,000 تومان

«برای کسب موفقیت باید به انسانی تأثیرگذار تبدیل شوید. فراگیری هنر تأثیرگذاری به شما کمک می‌کند تا تأثیر به ‌سزایی بر افراد خانواده، همکاران و جامعه‌تان بر جا گذارید... با خواندن این کتاب کم‌حجم و استثنایی قدرت نفوذ و تأثیرگذاری خود را از امروز افزایش دهید!»

عشق و دوستی همه را جذب کنید

  • 21,000 تومان

این کتاب با آموختن بزرگ‌ترین رموز روانشناسی به شما کمک می‌کند تا به هرگونه مشاجره، اختلاف، درگیری، کینه، یا قهر و جدایی، در خانواده یا محل کار خود خاتمه دهید. اگر از اضطراب، استرس، افسردگی و ناراحتی‌هایی که به واسطه اختلافات خانوادگی، عدم سازش در محل کار، یا تضاد شخصیتی به ‌وجود می‌آیند به تنگ آمده‌اید، خودتان را با شیوه‌هایی که میان افراد آشتی برقرار می‌کنند و موجب فراموش شدن اختلافات می‌شوند، مجهز کنید. این کتاب به شما نشان می‌دهد که چگونه طرف مقابل خود را بر آن دارید تا ناراحتی، عصبانیت و رنجشی را که از شما به دل گرفته است، فراموش کند و با شما از در عشق و دوستی درآید. البته، شما در مقام یک میانجی همین روند را برای آشتی دادن دو نفر که نسبت به هم کدورت به دل گرفته‌اند نیز می‌توانید به کار گیرید. علاوه‌ بر این، فراخواهید گرفت که چگونه رابطه موجود را مستحکم کنید تا کدورت و اختلاف در آینده بروز نکند.

خودشیفته‌ای به نام ترامپ (در مغز ترامپ چه می‌گذرد)

  • 9,500 تومان

این کتاب، شرح حال مختصری است از ویژگی‌های شخصیتی دونالد ترامپ و عملکردهای محتمل او در مقام ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا. این شرح حال بر اساس دیدگاه روانشناسی اف ‌بی ‌آی در زمینه پیش‌بینی رفتار و اعمال مظنونین نگاشته شده ‌است. این شرح‌ حال به منظور طرفداری یا ضدیت با دونالد ترامپ ارائه نشده‌است، بلکه فقط یک ارزیابی بی‌طرفانه، بالینی و صادقانه از شخصیت رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا و پیش‌ینی عملکردهای احتمالی او است.

همراه با جیمز آلن

  • 15,000 تومان

جمیز آلن، بنیان گذار جنبش خودیاری و تفکر نوین است. او در بیست و هشتم نوامبر 1864 میلادی در شهر لیسستر انگلستان متولد شد. محوریت بیشتر کتاب‌های جیمز آلن، به خدمت گرفتن نیروی اندیشه جهت رشد شخصی و بهبود شرایط زندگی است. «همراه با جیمز آلن»، یک کتاب انگیزشی بسیار تاثیرگذار با توجه به عصاره خرد و اندیشه‌ای است که جمیز آلن به یادگار گذاشته است. این کتاب، گزیده‌ای است از نکات ارزشمند کتاب‌های جیمز آلن و از جمله مهم‌ترین اثر او، یعنی «آنسان که انسان می‌اندیشد». ویک جانسون، در سی و یک فصل کوتاه به شرح و تفسیر سخنان جیمز آلن پرداخته و در ادامه، مثال‌هایی خواندنی از زندگی اشخاص حقیقی و دنیای واقعی را عنوان کرده است.

زبان بدن و استفاده از آن برای شناخت و جذب دیگران

  • 7,500 تومان

این کتاب به شما کمک می‌کند تا زبان بدن را بشناسید و بدین ترتیب، از یک سو این مهارت را در جهت پیشبرد مقاصد و منافع خود به کارگیرید و از سوی دیگر، به احساسات، افکار، مقاصد و نیات درونی طرف مقابل خود پی ببرید. زبان بدن، نحوه ارتباط غیرکلامی و غیرگفتاری ما است که آن را در هر یک از تعامل‌های خود با دیگران به کار می‌بریم. توانایی ما در به کارگیری زبان بدن به شیوه‌ای مثبت و موثر و خواندن ذهن دیگران از روی زبان بدن ایشان، ابزار قدرتمندی است که اشخاص موفق را از اشخاص عادی متمایز می‌کند و باعث پیشرفت‌مان می‌شود. تصور کنید با شناخت این ابزار قدرتمند و به کارگیری آن چگونه می‌توانید در روابط فردی و اجتماعی و کار و زندگی خود به موفقیت‌های چشمگیر دست یابید!

101 نکته مهم برای بهبود روابط زناشویی و تداوم ازدواج

  • 7,500 تومان

مقوله ازدواج نسبت به بیست یا سی سال قبل به طرز چشمگیری فرق کرده است. در جوامع امروزی، بیش از نیمی از ازدواج‌ها به دلایل مختلف با شکست مواجه می‌شوند و حتی فکر کردن به این آمار، «تعهد» را زیر سوال می‌برد! حقیقت امر این است که در یک رابطه، اوضاع همیشه بر وفق مراد نیست و اختلاف نظر، بحث و درگیری پیش می‌آید. در کل، حفظ و تداوم یک رابطه، امری دشوار است و تعهد دو طرف رابطه را طلب می‌کند. پس از جدایی، در اغلب مواقع دو طرف رابطه احساس می‌کنند یک چیزی کم دارند و چند روزی که از گرماگرم متارکه می‌گذرد، احساس استیصال و درماندگی بر یک یا هر دو طرف غالب می‌شود. گرچه ایجاد رابطه سالم و پایدار دشوار است، اما محال نیست... صدها روش وجود دارد که برای بهبود و استحکام روابط خود می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید. در این کتاب 101 روش را برگزیده‌ایم که شما را وارد مسیر درست می‌کند.

چگونه شاداب و پرانرژی شویم (50 نکته مهم درباره این که چگونه سرشار از انرژی شوید و دیگر احساس ضعف و خستگی نکنید)

  • 7,500 تومان

اگر صبح‌ها به سختی از خوب بیدار می‌شوید. احساس ضعف، استرس یا افسردگی می‌کنید. تمرکز بر کار برایتان مشکل است. این‌ها تنها موارد اندکی از نشانه‌های کم انرژی بودن هستند، پس اگر این نشانه‌ها برایتان آشناست، کم انرژی بودن کیفیت زندگی‌تان را پایین آورده است... اگر هم این موارد درباره شما صدق نمی‌کند، به این فکر کنید که اگر از انرژی سرشاری برخوردار شوید زندگی‌تان چه قدر بهتر خواهد شد.

برقص تا باران ببارد

  • 31,000 تومان

هر مانعی، هر قدر که بزرگ باشد، نمی‌تواند سد راه کسی شود که از قلب و روحی بزرگ‌تر برخوردار است. اگر ذهنت را با افکار شکوهمند احاطه کنی، تحت تاثیر آن قرار خواهی گرفت. خواه تحصیلات رسمی تو کم باشد، خواه زیاد، اگر عشق به مطالعه را در خود زنده کنی، از زندگی موفق‌تری برخوردار خواهی شد. این کتاب مملو از حکایت‌های الهام‌بخش از انسان‌هایی معمولی است که با ایمان، اراده و مداومت خود به نتایجی خارق‌العاده دست یافته‌اند. خواندن مداوم و مستمر این حکایت‌ها به شما کمک می‌کند عادت مداومت در ضمیر ناخودآگاه‌تان نهادینه شود.

کافه‌ای به نام چرا (مکانی برای یافتن چراهای زندگی)

  • 110,000 تومان

جان، مردی عجول و شتاب‌زده که در تقاطع‌های واقعی و استعاری سرگردان شده، خود را مقابل غذاخوری کوچک و دورافتاده‌ای می‌یابد که گویا در وسط ناکجاآباد واقع شده است. او که فقط به قصد بنزین زدن برای ادامه سفر پیاده شده، به طرزی کاملا متفاوت تغذیه می‌شود. در آن مکان استثنایی، مشتریان تشویق می‌شوند درباره‌ی این سه سوال تعمق کنند: چرا اینجا هستید؟ آیا از مرگ می‌ترسید؟ آیا راضی هستید؟ جان با این غذای فکر و راهنمایی سه شخصیتی که در کافه ملاقات می‌کند وارد سفر خودشناسی می‌شود، و در طول راه به نگرشی تازه نسبت به زندگی و روابط دست می‌یابد.

12 ستون (موفقیت)

  • 119,900 تومان

تو می‌توانی متفاوت باشی. می‌توانی طرح زندگی‌ات را بریزی. بله اگر زودتر شروع کرده بودی بهتر بود، ولی در چهل سالگی هنوز یک چهل ساله پربار برایت باقی مانده. اگر به جای گذران زندگی طرح زندگی‌ات را بریزی، کارهای خارق‌العاده‌ای می‌توانی در این سال‌های باقی‌مانده انجام دهی. آن‌چه این سال‌ها را موثر می‌کند این است که طرح زندگی خود را بر مبنای دوازده ستون بریزی.

1  صفحه‌ی 1