ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
فرمول‌بندی مورد برای کودکان و نوجوانان
  • 105,000 تومان
  • با تخفیف: 105,000 تومان
پرورش مغز مثبت‌اندیش (چگونه شجاعت کنجکاوی وتاب‌آوری را در کودکتان پرورش دهید)
راه‌کارها و ابزارهای مبتنی بر درمان شناختی‌ رفتاری برای کودکان و نوجوانان

فرمول‌بندی مورد برای کودکان و نوجوانان

  • 105,000 تومان

این کتابِ بسیار کاربردی نشان می‌دهد که چطور اطلاعات پیچیده و متعدد دربارۀ مشکلات سلامت روان کودکان و نوجوانان را جمع‌آوری و در قالب یک فرمول‌بندی منسجم و مفید با هم ترکیب کنید. راهکارها و ابزارهایی برای تحلیل عوامل زیستی، روان‌شناختی، اجتماعی، فرهنگی، معنوی و رشدی که ممکن است در ایجاد، تداوم و تشدید مشکلات کودکان و نوجوانان نقش داشته باشند، در این کتاب ارائه شده‌اند. همچنین این کتاب سرشار از مثال‌های موردی متعدد است که گام‌های تدوین یک فرمول‌بندی جامع و استفاده از آن برای طرح‌ریزی درمانی مؤثر را نشان می‌دهند. به علاوه، در سراسر این کتاب راهکارهایی جهت غلبه بر مشکلاتی که هنگام تدوین فرمول‌بندی برای متخصصان بالینی پیش می‌آید، ارائه شده است. مطالعة این کتاب به تمام متخصصان بالینی باتجربه و تازه‌کار که مایل‌اند ارزیابی و درمان بهینه‌ای برای کودکان و خانواده‌هایشان انجام دهند، توصیه می‌شود. همچنین این کتاب می‌تواند یک منبع غنی و کاربردی برای تدریس فرمول‌بندی مورد به کارآموزان بالینی باشد.

پرورش مغز مثبت‌اندیش (چگونه شجاعت کنجکاوی وتاب‌آوری را در کودکتان پرورش دهید)

  • 70,000 تومان

والدین می‌خواهند به کودکانشان کمک کنند تا افرادی شوند که بتوانند به‌خوبی از پس خود برآیند و تصمیمات خوبی بگیرند، با دیگران مهربان باشند و همچنین بدانند چگونه از خود حمایت و دفاع کنند. آنها می‌خواهند کودکانشان مستقل باشند و از روابط متقابلِ رضایت‌بخش لذت ببرند و وقتی اوضاع بر وفق مرادشان نیست، از کوره در نروند. این کتاب تلاش برای ارائه راهکارهایی عملی جهت پرورش این توانایی‌ها در کودکان است. ایده اصلی این است که والدین می‌توانند به کودکانشان برای رشد یک مغزِ مثبت‌اندیش کمک کنند. مغزی که چهار ویژگی اصلی را ایجاد می‌کند: تعادل هیجانی (توانایی مدیریت هیجانات و رفتار)، تاب‌آوری (توانایی مقابله با کشمکش‌های زندگی)، درون‌نگری (درک خود، گرفتن تصمیمات مناسب و کنترل بر زندگی) و همدلی (توانایی درک دیگران و مهربان بودن نسبت به آنها). این کتاب با بهره‌گیری از آخرین یافته‌های علمِ عصب زیست شناسی بین فردی به والدین، مراقبان، متخصصان و تمام افرادی که با کودکان سروکار دارند می‌آموزد که چطور با تکیه بر این علم می‌توانند مغز کودکان خود را طوری پرورش دهند که افراد موفق‌تری شده و در تمام حوزه‌های زندگی‌شان تصمیمات درست بگیرند، کم‌تر از کوره در بروند و تاب‌آورتر و همدل‌تر باشند.

راه‌کارها و ابزارهای مبتنی بر درمان شناختی‌ رفتاری برای کودکان و نوجوانان

  • 94,000 تومان

این کتاب برای کودکان نوجوانان و نیز درمانگران طراحی شده است تا راه‌حل‌های مختصر و هدفمندی برای بسیاری از مشکلات سلامت روان کودکان، فراهم کند. فعالیت‌های موجود در این کتاب، درمان شناختی رفتاری سنتی را با بهبود رشد کارکردهای اجرایی، بهبود مهارت‌های اجتماعی و برانگیختن و به فعالیت واداشتن کل مغز ارتقا می دهد. درمان سنتی بسیار متکی بر زبان است و فعالیت‌های این کتاب نیز زبان را با فعالیت‌های غیرکلامی توام کرده تا به تسهیل رشد افرادی که در ابزار و تغییر تفکر منفی خود مشکل دارند، کمک کند.

صفحه‌ی 1