ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
نیچه (گام نخست در فهم نیچه)
  • 120,000 تومان
  • با تخفیف: 120,000 تومان
آواره و سایه‌اش و آرا و اندیشه‌های گوناگون
  • 75,000 تومان
  • با تخفیف: 75,000 تومان
جوانی زیباست و داستان‌های دیگر (مجموعه داستان)
من و کامینسکی
  • 99,500 تومان
  • با تخفیف: 99,500 تومان
فراسوی نیک و بد (درآمدی بر فلسفه آینده)
  • 67,000 تومان
  • با تخفیف: 67,000 تومان
این است انسان چگونه آن می‌شویم که هستیم
  • 65,000 تومان
  • با تخفیف: 65,000 تومان
انسانی بسیار انسانی ‍(کتابی برای جان‌های آزاده)

نیچه (گام نخست در فهم نیچه)

  • 120,000 تومان

نیچه در طول شانزده سال از انتشار نخستین کتابش تا هنگامی که دیوانه شد کتاب هایی متعدد نوشت و شاید نوشته هایش آن چیزی نبودند که خوانندگان از یک فیلسوف انتظار دارند . نوشته های او طنزآمیز ، جاندار ، شخصی ، شاعرانه ، چالش انگیز ، گهی متناقض نما ، به شکلی فریبنده ساده ، و همچنان مربوط به روزگار حاضرند .سخنان حکمت آمیز او برای خواندن سهل به نظر می رسند ، ولی فریب نخورید ؛ اگر در مورد آن ها بیندیشید به یکباره به عمق و مناسبت آن تفکرات پی می برید.او خوانندگان را به چالش می کشد تا خویش را بشناسند و کسی شوید که هستید . و نیز تا تلاش کنند بهتر شوند ، شریفتر . او خوانندگانش را به چالش می کشد تا زندگی خود را به اثری هنری تبدیل کنند و به شخصیت خود سبک بدهند.

آواره و سایه‌اش و آرا و اندیشه‌های گوناگون

  • 75,000 تومان

تنها باید زمانی سخن گوییم که مجاز به سکوت نیستیم و تنها باید درباره امری لب به سخن بگشاییم که بر آن چیره شده‌ایم، جز این تمامی سخن ما یاوه، «ادبیات» و نشانی از آشفتگی خواهد بود. در نوشته‌های من فقط از چیرگی‌هایم سخن به میان می‌آید: «من» در این آثار با هر چه که خصم من یا همان خود من در نهایت بوده است و یا به اصطلاحی افتخارآمیزتر، با نهایت وجود خویش به تنهایی، مطرح می‌شوم. می‌گویند من بر بسیاری امور چیرگی یافته‌ام...

جوانی زیباست و داستان‌های دیگر (مجموعه داستان)

  • 21,000 تومان

هرمان هسه، نویسنده، شاعر و نقاش نامدار آلمانی زبان، از مشهورترین و مطرح‌ترین نویسندگان سده بیستم در جهان است. از این نویسنده که بیشتر عمر خویش را در سوئیس گذراند، تا کنون بیش‌از یکصدو بیست میلیون نسخه کتاب در جهان منتشر کرده‌اند. زمانی که هسه در سال1962 چشم از جهان فرو بست، تعداد آثارش حدود سیصد اثر مستقل بود و به همین دلیل هم گروهی در آلمان، برخی از آثارش را فاقد ارزش ادبی می‌دانند.

من و کامینسکی

  • 99,500 تومان

رمانی خنده‌دار و غیرقابل پیش‌بینی در مورد یک هنرمند و روزنامه‌نگار که با هم وارد ماجراجویی غیر‌منتظره‌ای می‌شوند. داستان سباستین زولنر روزنامه‌نگار و منتقد هنری که در جست و جوی شکست بزرگ زندگی‌اش است و در همین حال مشتاق نوشتن داستان زندگی مانوئل کامینسکی، نقاش فراموش‌شده می‌شود تا از این طریق معروف شود. دانیل کلمان با هوش و ذکاوت عجیب و غریبی ما را در دنیای حقیقت غرق می‌کند و به بیان موضوعاتی می‌پردازد که تحت تهدیدات جهان هنر و روزنامه‌نگاری قرار دارد. این رمان در قالب دیدگاه شخص اول نوشته شده و داستان از جانب زولنر که یک راوی سرگرم‌کننده و عجیب و غریب است، روایت می‌شود. دانیل کلمان از نسل نویسندگان جوان و معاصر آلمان است و جوایز متعددی که او در طی این سالها کسب کرده، مهر تاییدی بر توانایی‌های اوست. طنز پنهان در نوشته‌هایش، شیوه‌های خاص روایت و نگرش خاصی که به پدیده‌های بیرونی دارد، از عوامل محبوبیت کلمان در میان خوانندگان است. نویسنده می‌خواهد نشان دهد که در عصر حاضر همه چیز چقدر پوچ و قلابی شده و هنرمندان، منتقدان و روزنامه‌نگاران زمان را به چالش می‌کشد و نقد می‌کند. از دیگر آثار او می‌توان به زیر آفتاب، تصویر برن هلن، اندازه‌گیری دنیا و شهرت نام برد.

فراسوی نیک و بد (درآمدی بر فلسفه آینده)

  • 67,000 تومان

این کتاب در اصل نقدی بر مدرنیسم، علوم و هنرهای مدرن است و حتی سیاست مدرن را نیز از آن مستثنی نمی‌کنیم و در عین حال به آن تضادی اشاره می‌کنیم که کمتر نشانی از مدرنیسم را برخود دارد و بیشتر گونه‌ای دلنشین و تائید کننده است. در نهایت این کتاب مکتب انسانی و دارای مفهوم معنوی و تندرویانه‌تری از گذشته است.

این است انسان چگونه آن می‌شویم که هستیم

  • 65,000 تومان

آن کس که بلد باشد هوای نوشته‌های مرا تنفس کند، می‌داند که این هوای بلندی‌ها، هوایی قوی است.باید برای چنین هوایی ساخته شده باشیم، زیرا در چنین هوایی خطر سرماخوردگی کم نیست... (گزیده‌ای از متن کتاب)

انسانی بسیار انسانی ‍(کتابی برای جان‌های آزاده)

  • 85,000 تومان

انسانی، بسیار انسانی سرآغاز مرحله‌ای دیگر از تکامل شخصیت و شیوة نگرش «فردریش نیچه» است. نیچه نگارش کتاب اول این اثر را که دربر گیرندة 9 بخش و 638 پاره است به سال 1876 شروع کرد و به سال 1878 آن را منتشر ساخت. این کتاب و کتاب دوم که حاوی آراء و گفته‌های گوناگون و آواره و سایه‌اش است، در سال 1886 تجدید چاپ شد. نیچه در کتاب انسانی، بسیار انسانی به مسائل مهم در حوزة متافیزیک و اندیشه‌های مطرح در اروپا می‌پردازد و نخستین و واپسین امور انسانی را تحلیل می‌کند و می‌سنجد.

صفحه‌ی 1