ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
این کتاب برای شماست (امیدوارم از نظر شما کمی خوشحال‌کننده باشه)
دیزی دارکر
  • 165,000 تومان
  • با تخفیف: 165,000 تومان
سنگ کاغذ قیچی
  • 150,000 تومان
  • با تخفیف: 150,000 تومان
اشتباهات 1 مرد
  • 79,000 تومان
  • با تخفیف: 79,000 تومان
رها کردن آسان نیست
  • 49,000 تومان
  • با تخفیف: 49,000 تومان
50 چیزی که تقصیر من نیست (دل‌نوشته‌ای از سال‌های بزرگ‌سالی)
اندوهی فراتر از رویا
  • 13,500 تومان
  • با تخفیف: 13,500 تومان
اشتباهات 1 زن (جلد 2) شروعی تازه
  • 49,000 تومان
  • با تخفیف: 49,000 تومان
شیرفروش
  • 52,000 تومان
  • با تخفیف: 52,000 تومان
چگونه در اینستاگرام پول دربیاوریم
  • 62,000 تومان
  • با تخفیف: 62,000 تومان
مردی از زارا
  • 200,000 تومان
  • با تخفیف: 200,000 تومان

این کتاب برای شماست (امیدوارم از نظر شما کمی خوشحال‌کننده باشه)

  • 250,000 تومان

«وری لاینز» که با نقاشی‌هایش افراد زیادی را در سرتاسر دنیا دلبسته خود کرده است حالا با داستانی شیرین و خنده‌دار در مورد امید، نگرانی و بیسکوئیت شکلاتی به میان طرفدارانش آمده است. وری لاینتز نقاشی‌های معروفش را تبدیل به داستانی در مورد نوشتن همین کتاب کرده است و با روشی خلاقانه شروع فرایند مضطرب‌کننده نوشتن کتاب را با پایان امیدوارکننده‌اش گره زده است. «این کتاب برای شماست» یک پرتره صادقانه و دلنشین درمورد نگرانی و تاثیرش در زندگی و کار ما است. نگاه سرشار از شوخ‌طبعی نویسنده به مسائل سخت زندگی باعث می‌شود همه‌چیز کمی ساده‌تر به‌ نظر برسند حتی وقتی موضوعات جدی‌تری چون سلامت روان و افسردگی مطرح می‌شوند. داستان صادقانه و شاد این کتاب که از زمان چاپ در سال 2023 میلادی تاکنون به زبان‌های آلمانی، کره‌ای، ویتنامی، ترکی و چینی ترجمه شده است، باعث می‌شود افرادی که از اضطراب، سرخوردگی و نبود اعتمادبه‌نفس رنج می‌برند با این داستان ارتباط برقرار کنند و درک بهتری از روحیات خود و برخوردشان با زندگی داشته باشند.

دیزی دارکر

  • 165,000 تومان

دیزی دارکر با یک قلب مریض به دنیا آمد. حالا کل اعضای خانواده دیزی بعد از سال‌ها دوری از هم قرار است برای جشن تولد هشتاد‌سالگی نانا-مادربزرگ دیزی- در خانه عجیب و قدیمی گوتیک او در یک جزیره جزر و مدی جمع بشوند. نهایتا همه از راه می‌رسند؛ هر کسی با رازی که در دل دارد. وقتی بالاخره جزر و مد می‌شود، گذرگاه دریایی زیر آب فرو می‌رود و ارتباط آن‌ها برای هشت ساعت با دنیا قطع می‌شود؛ ولی هم‌زمان با فرا رسیدن نیمه‌شب نانا به قتل می‌رسد و راس هر ساعت یکی دیگر از اعضای خانواده هم کشته می‌شوند. حالا عمارت سیگلاس به زندانی در یک جزیره تبدیل شده است، همراه با قاتلی که قصد جان تک‌تکشان را دارد. اعضای خانواده قبل از اینکه آب دریا پایین برود و همه چیز آشکار شود، باید هم راز قتل‌ها و هم رازهای گذشته را کشف کنند.

سنگ کاغذ قیچی

  • 150,000 تومان

فکر می‌کنید همسرتان را می‌شناسید؟ کمی بیشتر فکر کنید. خانم و آقای رایت با هم مشکل دارند. مدت‌هاست که احساسشان نسبت به هم تغییر کرده است. وقتی «آدام» و «آملیا» برنده یک سفر به اسکاتلند می‌شوند، فرصتی فراهم می‌شود تا کمی به رابطه و مشکلاتشان بپردازند. «آدام رایت»، فیلم‌نامه‌نویس مشهور و به گفته خودش معتاد به کار، تمام عمرش دچار ادراک‌پریشی چهره بوده است. هیچ‌کس را نمی‌شناسد، نه اعضای خانواده‏، نه دوستان و نه حتی همسرش را. هر سال در سالگرد ازدواجشان به هم هدایایی نمادین می‌دهند: کاغذ، پنبه، سفال، چوب. همسر آدام هر سال به‌صورت مخفیانه، نامه‌ای برای همسرش می‌نویسد و هیچ‌وقت هم به او اجازه خواندن آنها را نمی‌دهد‎؛ تا امروز. هر دو می‌دانند این سفر یا ازدواجشان را نجات می‌دهد یا زندگی مشترکشان را نابود می‌کند، ولی مسئله این است که آنها اتفاقی برنده این سفر نشده‌اند. یکی از آنها دروغ می‌گوید و یک نفر هست که نمی‌خواهد آنها با هم زندگی خوشی داشته باشند. ده سال زندگی مشترک، ده سال دروغ و مخفی‌کاری و یک سالگرد ازدواج که هیچ‌کدامشان فراموش نخواهند کرد.

اشتباهات 1 مرد

  • 79,000 تومان

تنها زن‌ها نیستند که به دور خودشان دیوار می کشند فقط مردها این دیوار را بهتر پنهان می کنند کتاب اشتباهات یک مرد درمورد مردها و نقششان در ازدواج و روابط است نقشی که درصورت درک نشدن می تواند حس خوشبختی و حتی هویت در ازدواج را ازبین ببرد و عامل خیانت جدایی و تجربیات دردناک طی زندگی مشترک شود ام .سوسا با زبان صریح و بی تعارف خود به زوایای پنهان مرد ها می پردازد و با نظریات صادقانه سرگرم کننده و روشنگرانه‌ی خود درک درستی از یک ازدواج موفق به مخاطب می دهد

رها کردن آسان نیست

  • 49,000 تومان

ام.سوسا نویسنده‌ای که با نوشتن کتاب‌های گوناگون درباره‌ی روابط و اشتباهات افراد و شکست‌ها و سرخوردگی‌های پس از جدایی به شهرت رسید، این‌بار به بعدی می‎پردازد که کمتر به آن پرداخته شده است: علل روان‌شناختی رها نکردن گذشته و گیرکردن در خاطرات خوب و بد آن. نویسنده با درک اینکه این افراد از دو جهت به سرزنش خود می‌پردازند ـ یکی اینکه قادر به رها کردن گذشته نیستند و دوم اینکه به‌خاطر حالت روحی شکننده‌ی خویش در ایجاد روابط جدید ناتوان‌اند ـ سعی می‏کند با بازگو کردن مشکل نخست و ارائه‌ی راه‌حل، مسیر را برای حل مشکل دوم نیز هموار کند. ام. سوسا در این‌ میان، به مشکل درک ‌نشدن این افراد از سوی اطرافیانشان و سرزنش‌شدن‌ها و احساس تنهایی پس‌ازآن می‏پردازد و سعی در برطرف‌کردن بعد سوم مشکل دارد تا افراد شکست‌خورده خود را از این چرخه‌ی معیوب بیرون بکشند و با درک ارزش وجودی خویش بار دیگر خود را لایق داشتن رابطه‌ای جدید و سالم بدانند.

50 چیزی که تقصیر من نیست (دل‌نوشته‌ای از سال‌های بزرگ‌سالی)

  • 75,000 تومان

کتی گایزوایت کارتونیست مشهور آمریکایی که طی چهل سال فعالیت فرهنگی همیشه مورد توجه رسانه‌ها و مردم قرار داشته است که با کتاب پنجاه چیزی که تقصیر من نیست به میان مردم بازگشته است تا این بار در خصوص مشکلات تحمیل‌شده بر زنان که دنیا کمتر به آن‌ها پرداخته است صحبت کند. گایزوایت از خطاهای جنبش‌های فمینیستی حرف می‌زند از مشکلات جوامع مردسالار می‌گوید و از اینکه چرا زنان با وجود بیشتر شدن مسئولیت‌ها و تلاش‌هایشان هنوز هم هدف حمله رسانه‌ها و جامعه هستتند.

اندوهی فراتر از رویا

  • 13,500 تومان

کتاب «اندوهی فراتر از رویا» یک روایت است؛ روایتی از جانب پسر در مورد مرگ مادر؛ از چیزهایی که می‌داند یا شاید فکر می‌کند که در مورد زندگی مادرش می‌داند: شادی‌ها و غم‌هایش، حرف‌های ناگفته‌ای که در زندگی همه مادران وجود دارد؛ چیزهایی آن‌قدر کوچک که شاید حتی نتوانند در قالب کلمات دربیایند و آن‌قدر بزرگ که شاید مرگ را رقم بزنند. این کتاب کوچک که در نهایت دقت و وسواس نوشته شده است از بهترین آثار یکی از نویسندگان ادبیات مفهومی دنیاست که نوبل ادبیات سال 2019 را از آن خود کرده است.

اشتباهات 1 زن (جلد 2) شروعی تازه

  • 49,000 تومان

کتابی که پیش رو دارید جلد دوم کتاب (( اشتباهات یک زن )) است . نویسنده‌ی نکته بین کتاب که در جلد اول به اشتباهات رایج زنان در روابط پرداخته بود ، این بار به زندگی افراد پس از شکست در روابط می‌ پردازد . سوسا با ریزبینی منحصربه فردی که دارد و با توجه به تجربیات شخصی‌اش ابتدا رفتار‌های زنان را پس از جدایی واشکافی می کند و سپس با ساده ترین زبان ممکن از علل پنهان در ناهنجاری‌های رفتاری این زنان و راهکارهای کاربردی و مناسب این مشکلات سخن می گوید . شاید بتوان گفت مطالعه‌ی این کتاب صرف نظر از جنسیت و سن برای همه‌ی افرادی که به نوعی درگیر جدایی عاطفی بوده‌اند سودمند است ، چون نویسنده بی پرده به چند و چون احساساتی در افراد می‌پردازد که منشا بسیاری از اشتباهات و تصمیمات غلط پس از جدایی هستند .

شیرفروش

  • 52,000 تومان

روزی که «یک نفر مک یک نفر» تفنگ را روی سینه‌ام گذاشت و گفت مثل گربه بی‌چشم و رو هستم و مرا تهدید به مرگ کرد، همان روزی بود که شیرفروش مرد. یکی از گروه‌های خلاف‌کار شهر به او شلیک کرده بود و مرگش برای من مبهم نبود، البته برای بقیه مهم بود؛ همان‌هایی که مرا می‌شناختند، ولی قرار نبود با من حرف بزنند....

چگونه در اینستاگرام پول دربیاوریم

  • 62,000 تومان

اینستاگرام از وقتی به عنوان یک اپلیکیشن برای سیستم ios طراحی شد تا وقتی به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های اجتماعی شناخته شد که سود زیادی چه از نظر شخصی و چه از نظر اقتصادی به مشترکینش می‌رساند دستخوش دگردیسی زیادی شده است. با گذشت سال‌ها هیچ نشانه‌ای از کند شدن روند رشدش وجود ندارد. همین موضوع این نکته را در ذهن ما تداعی می‌کند که احتمالا این برنامه تا سال‌های زیادی به رشدش ادامه خواهد داد. با استفاده از این کتاب نکات عملی خوبی را برای گسترش کسب و کارتان یاد می‌گیرید، هر مانعی را از سر راهتان کنار می‌زنید و با استفاده از ابزار مناسب و نکات کاربردی ذکر شده به موفقیت می‌رسید.

مردی از زارا

  • 200,000 تومان

ایندیتکس؛ گروهی که پشت برندهای زارا، ماسیمو دوتی، اوشو، برشکا و... است امروزه به یکی از محکم‌ترین پایه‌های صنعت مد جهانی تبدیل شده است و به تازگی توانسته قدرتمندترین پایه‌های رقیبش یعنی گپ را از حوزه فعالیت جهانی کنار بزند. تقریباً در همه شهرهای مهم دنیا می‌توانید فروشگاه‌های بزرگ این گروه را ببینید. با این حال چیز زیادی در مورد این موفقیت عظیم نمی‌دانیم. این کتاب با پرداختن به زندگی نابغه پشت این شرکت یعنی آمانسیو اورتگا، دید خوبی از این پیروزی به ما می‌دهد. او به جز این‌که یکی از ثروت‌مندترین افراد دنیا است کسی است که توانسته سیستم جدیدی در صنعت نساجی و مد به‌وجود بیاورد. آمانسیو اورتگا واقعاً کیست؟ اهل کجاست؟ چه هدفی دارد؟ چه چیزی باعث شده بتواند این امپراطوری را بنا کند؟ نویسنده به خاطر دسترسی کم سابقه‌ای که به اورتگا و قلمرواش داشته است توانسته یک بیوگرافی متقاعدکننده و ممتاز از این نابغه ارائه دهد، نابغه‌ای که موفق شده خارق‌العاده‌ترین موفقیت تجاری این قرن را در دنیا به وسیله طرح جدیدش به‌دست آورد.

صفحه‌ی 1