ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½


تولیدکننده




بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
ذهن ملتهب (رویکردی کاملا بدیع و انقلابی به پدیده افسردگی)
عادت‌های موفقیت (اصولی برای کامیابی کامروایی و شادمانی بیشتر)
مسئله مرگ و زندگی
  • 89,900 تومان
  • با تخفیف: 89,900 تومان
تمرین (با اشتراک‌گذاری ایده‌ای خلاقانه هم زندگی خود و هم جهان را تغییر دهید)
چگونه کارآمد فکر کنیم (راهنمای خلاقیت و بازدهی بیشتر) مجموعه مدرسه زندگی
موفقیت تحت استرس (راهکارهایی برای حفظ آرامش اعتماد به نفس و کارآمد بودن وقتی تحت استرس هستید)
زنی در کیمونوی سفید
  • 55,000 تومان
  • با تخفیف: 55,000 تومان
از هیچ تا همه‌چیز (سفر من در تحقق بخشیدن به یک کسب و کار جهانی)
همه ‌چیز به فنا رفته ( هنر ظریف امیدواری )
  • 39,900 تومان
  • با تخفیف: 39,900 تومان
 زیاد به خودت سخت نگیر(هنر ظریف بی‌خیالی رویکردی غیرمتعارف به زندگی متعارف)
راز سایه (داستان زندگی‌تان را در آغوش بگیرید)
  • 199,900 تومان
  • با تخفیف: 199,900 تومان
نیمه تاریک وجود
  • 209,900 تومان
  • با تخفیف: 209,900 تومان

ذهن ملتهب (رویکردی کاملا بدیع و انقلابی به پدیده افسردگی)

  • 89,900 تومان

ادوارد بالمور، استاد روان‌پزشکی و محقق علمی دانشگاه کمبریج، در این کتاب چالش‌برانگیز، از دستاوردهای علمی تازه‌ای در خصوص ارتباط بین افسردگی، التهاب بدن و مغز پرده برمی‌دارد. او توضیح می‌دهد که اکنون ما چرا و چگونه می‌دانیم اختلالات روانی می‌توانند ریشه در سیستم ایمنی بدن داشته باشند و چشم‌انداز انقلابی را برایمان ترسیم می‌کند که در آن می‌توان چرخه معیوب استرس، التهاب و افسردگی را مورد هدف قرار داد. ذهن ملتهب از مرزهای کلینیک و آزمایشگاه فراتر می‌رود و دریچه‌ای کاملا جدید برای نگریستن به نحوه کار ذهن، مغز و بدن ـ همه با هم در تلاشی گاه نادرست برای کمک به بقای ما در جهانی خصمانه ـ می‌گشاید. این کتاب همچنین بینشی در خصوص داستان پزشکی غرب ارائه می‌دهد؛ اینکه چگونه در گذشته در کنار کارهای درست، اشتباه کرده‌ایم و اینکه چگونه می‌توانیم در آینده افسردگی و سایر اختلالات روانی را به طور موثرتری درک کنیم.

عادت‌های موفقیت (اصولی برای کامیابی کامروایی و شادمانی بیشتر)

  • 59,900 تومان

این مجموعه سخنرانی‌ها روی تعدادی از اصول هفده‌گانة موفقیت ناپلئون هیل تمرکز دارد که هیل اعتقاد داشت بیشترین تأثیر را روی نجات پاریس و کمک به مردم آن خواهد داشت. دو سخنرانی اول مربوط به هدفمندی و اهمیتِ داشتن یک هدف قطعی است که به اعتقاد بسیاری از طرفداران ناپلئون هیل مهم‌ترین قانون موفقیت از نظر اوست. دو سخنرانی بعدی بر اهمیت تفکر دقیق تمرکز دارد. در دو سخنرانی بعد هیل توضیح می‌دهد که چگونه ایمان در عمل یا ایمان عملی در به دست آوردن موفقیت ضروری است. دو ‌جلسۀ پس از آن پیرامون دلایل شکست و شیوه‌‌‌‌های فائق آمدن بر آن‌ها با قاطعیت و پشتکار است. در سخنرانی نهم، هیل اهمیت و ضرورت خودانضباطی یا دیسیپلین داشتن در حصول موفقیت را بیان می‌کند. دو سخنرانی بعد در خصوص اهمیت شخصیت دوست‌داشتنی در نیل به موفقیت است و دو ‌جلسۀ آخر سخنرانی نیز دربارة نیروی عادت کیهانی، تنها اصل از اصول هفده گانة ناپلئون هیل است که خود ادعا داشت پیش از او هیچ‌کس این اصل را نه کشف و نه به آن اشاره کرده است.

مسئله مرگ و زندگی

  • 89,900 تومان

مساله مرگ و زندگی، داستانی عاشقانه و روایتی باورنگری از زندگی زوجی است که تقریبا تمام عمر مانند روحی در یک بدن زندگی کرده‌اند. وقتی مریلین یالوم به سرطان مبتلا می‌شود، زوج عاشق تصمیم می‌گیرند مشاهده‌ها و یافته‌های خود در باب زندگی و مرگ را در یک کتاب مشترک بنویسند. وقتی کتاب به نیمه می‌رسد، میریلین از دنیا می‌رود و اروین مجبور می‌شود کتاب را به تنهایی به پایان برساند.

تمرین (با اشتراک‌گذاری ایده‌ای خلاقانه هم زندگی خود و هم جهان را تغییر دهید)

  • 220,000 تومان

ست گودین را به تفاوت بودن و متفاوت اندیشیدن می‌شناسند. او معمولا ساده حرف می‌زند و ساده می‌نویسدء اما نباید این سادگی را با نوشته‌ها و سخنرانی‌های انگیزشی اشتباه گرفت. نوشته‌های او در مطرح‌ترین نشریات مدیریتی جهان خوانده می‌شوند و برخی کتاب‌هایش مانند گاو بنفش جریان‌ساز بوده‌اند. گودین در این کتاب سعی دارد ما را به تلاش برای ایجاد اثری خلاقانهء انجام دادن کاری که به آن عشق می‌ورزیم و اشتراک گذاشتن آن با دنیا ترغیب کند.

چگونه کارآمد فکر کنیم (راهنمای خلاقیت و بازدهی بیشتر) مجموعه مدرسه زندگی

  • 89,500 تومان

ما می‌دانیم که ذهن انسان قادر به انجام کارهای بسیار بزرگی است چرا که گاه و بیگاه یک یا چند ایده‌ای ناب به ذهنمان می‌رسد، از طرفی این را هم می دانیم که ذهن ما غیرقابل پیش‌بینی است و زمان زیادی را به پرسه‌زنی و آشفته خیالی می‌گذارند. در این کتاب می‌آموزیم چگونه افکار سست و ناپایدار خود را پیش از آنکه تحت تاثیر ترس‌ها و تردیدهایمان ناپدید شوند. به تور بیانداریم. چه زمانی از روز و برای چه مدت شروع به فعالیت کنیم. چگونه از ملال یا غرایزمان به بهترین شکل استفاده کنیم و چگونه بر هراس خویش در برابر مشکلات بزرگ فائق آییم.

موفقیت تحت استرس (راهکارهایی برای حفظ آرامش اعتماد به نفس و کارآمد بودن وقتی تحت استرس هستید)

  • 61,900 تومان

موفقیت تحت استرس گنجینه‌ای از بهترین، سریع‌ترین و کاربردی‌ترین ابزارهای مقابله با استرس و افزایش بهره‌وری را در اختیار شما می‌گذارد. این کتاب به شما کمک می‌کند زودپز درونتان را خاموش کنید، تنش‌های روابط را کم کنید، بیش از هر زمان دیگر از زندگی شغلی خود راضی باشید و افزون بر همه آن‌ها، آرامش و امنیتی را تجربه کنید که پیش از آن هرگز تجربه نکرده بودید. در دنیای پر استرس امروز هیچ کتابی بهتر از موفقیت تحت استرس برای مردان و زنان کارآفرین و پرمشغله وجود ندارد. این کتاب را بخرید، روی میز کارتان بگذارید و مثل من هرروز از آن استفاده کنید.

زنی در کیمونوی سفید

  • 55,000 تومان

زنی در کیمونوی سفید با نثری گیرا و با الهام از داستان‌های حقیقی دوران سخت و کمتر شناخته‌شده تاریخ ژاپن و آمریکا، پرتره خیره‌کننده دو زن را به تصویر می‌کشد: یکی در کشاکش قلب و فرهنگش از هم گسست و دیگری در کشف معنای حقیقی خانه و خانواده عازم سفری حیرت‌انگیز شد.

از هیچ تا همه‌چیز (سفر من در تحقق بخشیدن به یک کسب و کار جهانی)

  • 399,900 تومان

اثری برجسته تاثیرگذار از مدیر و مدیرمسئول دیرینه استارباکس درباره مسئولیت‌های جدید رهبران، کسب‌و‌کار‌ها و شهروندان در دنیای امروز از نگاه شخصی او به کار و زندگی. هاروارد شولتز در کتاب از هیچ تا همه چیز به دنبال پاسخ برای سوالاتی می‌گردد که امروز برای هر جامعه‌ای ضروری هستند؛ ما چه چیزی را مدیون یکدیگر هستیم؟ چه وظیفه‌ای در قبال هم داریم؟ چگونه می‌توانیم انگیزه‌ها، نبوغ و حتی دردهای خود را به چیزی معنادارتر از موفقیت فردی پیوند بزنیم؟ وظیفه ما در جایی که کار و زندگی میکنیم، چیست؟ از هیچ تا همه چیز با روایتی در هم پیچیده از خاطرات بی‌پرده، داستان پرفرازونشیب تلاش و مسئولیت پذیری، و اثباتی بر اینکه آدم‌های عادی نیز می‌توانند کارهای غیرعادی انجام دهند؛ نمای پشت صحنه‌ای از تلاش‌های بی‌چون ‌و‌ چرای هاروارد شولتز برای به چالش کشیدن نظریات کهنه درباره نقش تجارت جهانی امروز است. شولتز و همکارانش در طول دوران حرفه‌ای فعالیت خود از بیمه خدمات‌درمانی و کمک هزینه تحصیلی دانشگاه برای باریستاهای نیمه‌وقت گرفته تا مسائل بحث برانگیزی مانند نژاد و پناهندگی را نیز با همان حساسیت و خلاقیتی که در خصوص قهوه نشان می‌دادند، خطاب قرار دادند. این کتاب در قلب خود روایت الهام بخش و امیدوارکننده حقیقتی است که وقتی برای هدفی بزرگ‌تر از اهداف شخصی خودمان برمی‌خیزیم، سخن می‌گوییم و دست به دست هم می‌دهیم، اتفاق می‌افتد.

همه ‌چیز به فنا رفته ( هنر ظریف امیدواری )

  • 39,900 تومان

ما در زمانه جالبی زندگی می‌کنیم . همه چیز از لحاظ مادی در بهترین حالت خود قرار دارد ، اما هم‌زمان به نظر می‌رسد همه چیز به شکلی ترسناک و جبران‌ناپذیر به فنا رفته است . چه خبر است ؟ به کجا می‌رویم ؟ اگر کسی بتواند نامی برای بی‌قراری زمانه ما و درمان آن پیدا کند ، کسی نیست جز مارک منسون . او در این کتاب با بهره‌گیری از انبوهی تحقیقات روان‌شناختی و همچنین نظرات فیلسوفانی چون افلاطون و تام ویتس به کالبد شکافی دین ، سیاست ، ثروت ، شادمانی ، دنیای مجازی و سرانجام زندگی می‌پردازد . منسون با ترکیب همیشگی شوخ‌طبعی و ذکاوت خاص خودش ما را به چالش می‌کشد تا با خودمان صادق‌تر باشیم. او صراحتا تعریف ما را از ایمان ، شادمانی ، آزادی و البته امید نقض می‌کند . یکی از بهترین نویسندگان مدرن بار دیگر اثری به جهان ارائه کرده است که سالیان سال نقل محافل خواهد بود .

زیاد به خودت سخت نگیر(هنر ظریف بی‌خیالی رویکردی غیرمتعارف به زندگی متعارف)

  • 39,900 تومان

از صخره‌ها به سوی آبی آسمان گام برمی‌دارم، به وسعت آن اجازه نمی‌دهم که میدان دید مرا در خود غرق کند.سردم است، اما عرق کرده‌ام. هیجان‌زده‌ام، اما می‌هراسم. آیا این است پایان ماجرا؟ این کتاب به شما کمک خواهد کرد درباره انتخاب‌هایتان در زندگی ، آنچه میخواهید به آن اهمیت بدهید و آنچه تصمیم می‌گیرید به آن اهمیت ندهید، کمی شفاف‌تر بیندیشید. او این حقیقت را با ایده جدیدی به نام هنر ظریف بی‌خیالی نشان می‌دهد. ایده بی‌خیالی، روشی ساده برای هماهنگی دوباره خود با توقعاتمان در زندگی و انتخاب این حقیقت است که چه چیزی باید برایمان مهم باشد و چه جیزی نباید مهم باشد.

راز سایه (داستان زندگی‌تان را در آغوش بگیرید)

  • 199,900 تومان

برنده پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز در این کتاب به ما نشان می‌دهد چطور مخرب‌ترین افکار ما می‌توانند نقطه عطفی برای موفقیت و یک زندگی آرمانی باشند. دبی فورد این بار نیز به شیوه‌ای کاملا مجاب‌کننده رویکردهای ما را به زندگی دگرگون می‌کند، ابزار و فرایندهایی در اختیارمان می گذارد تا بتوانیم از محدودیت‌های داستان زندگی‌مان رها شویم.

نیمه تاریک وجود

  • 209,900 تومان

چه چیزی را از خود پنهان می‌کنید؟ چرا گاهی خودخواهی یک دوست، تنبلی یک همکار، گستاخی یک آشنا یا حتی بی ادبی یک غریبه بیش از اندازه ما را عصبانی می‌کند؟ چرا همان چیزهای کهنه به سادگی و به آن شدت ما را تحت تاثیر قرار می‌دهند؟ دبی فورد توضیح می‌دهد که همین احساسات کهنه سرنخی برای کشف نیمه تاریک و نیز حالات و خصوصیاتی هستند که بیش از همه از آن‌ها می‌ترسیم. دبی فورد در این کتاب توضیح می‌دهد که ما چگونه نیمه تاریک وجودمان را آگاهانه یا ناآگاهانه پنهان و انکار می‌کنیم؛ چگونه به جای آن‌که به طبیعت حقیقی وجودمان فرصت تجربه ناب زندگی را بدهیم آن‌را پس می‌زنیم. او در این کتاب نشان می‌دهد که انسان می‌تواند به اصطلاح ضعف‌هایش را بپذیرد و در حقیقت آن‌ها را به نقطه قوت تبدیل کند. شاید کمی تنبلی برای کسی که به کار اعتیاد دارد بد نباشد. شاید ذره‌ای خودخواهی عاقلانه برای نجات دادن ما از خشم و افسردگی لازم باشد. در این کتاب دبی فورد با داستان‌های آموزنده و تمرینات عملی به ما نشان می‌دهد چگونه با محرک‌های تاریک‌تر وجودمان آشتی کنیم، موهبت آن‌ها را درک کنیم و بار دیگر تمامیت خود را بازستانیم. دبی فورد به ما یاد می‌دهد چگونه خود را از الگوهای آزار دهنده‌ای که ما را اسیر کرده‌اند نجات دهیم. اندیشه‌های او به گونه‌ای استثنایی مجاب کننده است.

1  صفحه‌ی 1