ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½


تولیدکننده





بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
تو خوب‌تر از آنی که احساس بدی داشته باشی
  • 129,000 تومان
  • با تخفیف: 129,000 تومان
افراد موفق چطور فکر می‌کنند
  • 59,000 تومان
  • با تخفیف: 59,000 تومان
با عقل زندگی کن با عشق قدم بردار
  • 99,000 تومان
  • با تخفیف: 99,000 تومان
از قلبت بیاموز (درس‌هایی از زندگی عشق ورزیدن و گوش دادن به دیگران)
آرزوهایتان را زندگی کنید (بدانید چه می‌خواهید چرا می‌خواهید و قرار است برایش چه کار کنید)
آیین دوست‌یابی
  • 150,000 تومان
  • با تخفیف: 150,000 تومان
پدر 1 دقیقه‌ای
  • 15,000 تومان
  • با تخفیف: 15,000 تومان
10 گام برای فروش موفق (شیوه‌ای اثبات شده که می‌تواند چرخه فروش را کوتاه کرده)
250 روش برای نه گفتن (اجازه ندهید دیگران از شما سوء استفاده کنند)
10 گام برای فروش موفق
  • 17,000 تومان
  • با تخفیف: 17,000 تومان
آیین همسرداری
  • 65,000 تومان
  • با تخفیف: 65,000 تومان

تو خوب‌تر از آنی که احساس بدی داشته باشی

  • 129,000 تومان

همه ما برای رسیدن به اهداف خود و فردایی بهتر به یک نقشه راه عالی و به روز نیاز داریم. شاید باور این موضوع برای شما دشوار باشد اما تمام افراد موفق نیز باید نقشه راه منحصر به فردی داشته و آن را آپدیت نمایند. بدانید «هیچ چیز در جهان اتفاقی نیست» کتاب پیش رو، راهکارهایی خاص و عالی در ایجاد حس خوب و داشتن بهترین نقشه راه برای آینده در اختیارتان قرار میدهد . باشد که به هدف مورد نظرتان دست یابید.

افراد موفق چطور فکر می‌کنند

  • 59,000 تومان

مادامی که تفکر سالم داشته باشیم شادتر، با انگیزه‌تر و کارآمدتر خواهیم بود. فردی که تفکر سالم دارد به‌سادگی از میدان به در نمی‌رود، درگیر قضاوت‌های نابه‌جا نخواهد شد و به‌راحتی عقاید ذهنی خود را درگیر نتیجه‌گیری نخواهد کرد. در مقابل تفکر ناسالم از افراد شخصیت‌هایی سرخورده، عصبانی، عصیانگر و همیشه ناراضی خواهد ساخت که در مقابل هر کنش، واکنش‌های تهاجمی و سخت‌گیرانه ارائه می‌دهند. کتابی که در دست دارید به شما کمک می‌کند تا کمی و کاستی‌های تفکر خود را شناخته و به افکار خود به‌گونه‌ای خاص و موفقیت‌آمیز نظم دهید. یادتان باشد جدا کردن افکار و پیش‌زمینه‌های ذهنی از رویدادها، یکی از مهم‌ترین راه‌های داشتن تفکر سالم است.

تو بی‌نظیری (چطور تغییرات زندگی را هدایت کنیم با شکست‌هایمان بجنگیم و زندگی آگاهانه‌ای داشته باشیم)

  • 59,000 تومان

با وجود همه آن چیزی که جهان به سمت ما پرتاب می‌کند، در حال حاضر انعطاف‌پذیری متاعی ارزشمند است که در واقع پایه اصلی این کتاب مفید و خواندنی اثر نیل پاسریچا می‌باشد. کتاب «تو بی‌نظیری» نه تنها عزت‌نفس شما را بالا می‌برد بلکه همانند چراغ راهی است در برابر موفقیت‌ها و شکست‌های شما. این کتاب از ذخایر روح انسانی بشر حمایت می‌کند. در تمام جوانب زندگی، موارد اندکی هستند که اهمیت آنها از عقب‌نشینی کمتر باشد. یافتن انعطاف‌پذیری تنها به معنای از عهده چیزی بر‌آمدن نیست بلکه استفاده از آن‌ در گام‌هایی که در زندگی بر‌می‌دارید و آموختن مهارتی مفید در دنیای بی سر‌و‌ته امروز است. کتاب نیل مثل یک چهار‌چوب با ‌ارزش و دارای ابزار کار‌آمد است که سرشار از ایده‌ها و نظرات کاربردی و داستان‌ها و حکایت‌هایی است که در زندگی با آنها سر‌و‌کار داریم. نیل دوباره دست به کار شده و راهنمایی کاربردی، جامع و شخصی را برای زندگی تولید کرده است. یک تغییر مسیر قدرتمند از اضطراب و نگرانی به سمت شکوه و فوق‌العاده بودن. پاسریچا علم، داستان و مقدار مناسبی از شوخ‌طبعی را با یکدیگر ترکیب کرده و از آن ابزاری برای ترویج انعطاف‌پذیری و مقاومت ساخته است. همان‌ ابزاری که احساس می‌کردیم در این دنیا دیگر نیازی به آن نداریم. آیا شما هم مثل خیلی از ما نازک نارنجی هستید؟ پس تنها ابزاری که به آن نیاز دارید انعطاف‌پذیری است. اجازه دهید این کتاب خواندنی راهنمای گام به گام شما شود.

با عقل زندگی کن با عشق قدم بردار

  • 99,000 تومان

کتاب که پیش روی شماست یک برنامه 365 روزه الهام‌بخش است که کمکتان می‌کند با عشق و مهربانی گام برداشته و در هر جنبه از زندگی، محبت، مهر و اعتماد به‌نفس را تجربه کنید. - این کتاب باعث می‌شود در هر لحظه از زندگی خود، حضور و نقش خداوند را تجربه کرده و ایمان‌تان را قوی‌تر کنید. - دیگر گذشته تاریک‌تان نمی‌تواند زندگی آینده شما را تحت تاثیر قرار دهد در عوض مطالعه این کتاب موقعیت خاصی است که به شما این امکان را می‌دهد ترس‌هایتان را کنار بگذارید و با یاری پروردگار دست به ماجراجویی بزنید.

از قلبت بیاموز (درس‌هایی از زندگی عشق ورزیدن و گوش دادن به دیگران)

  • 49,000 تومان

در کتاب «از قلبت بیاموز»، دان گوتلیب، روانشناس و مجری تلویزیون توضیح می‌دهد که چطور از حوادث غیرمترقبه زندگی‌مان به درک و شعور عمیق‌تر دست پیدا کنیم. این تجارب از جانب مولفی است که خود در زندگی با شکست‌های بی‌شماری مواجه شده است. از لحظه‌ای که به دلیل ضایعه نخاعی در سن سی و سه سالگی فلج شد، دان با سوالات بسیاری روبه‌رو شد که خیلی‌ها در طول زندگی‌شان به آن برمی‌خورند. در تمام مدتی که مشغول سر و سامان دادن به خانواده، شغل و زندگی‌اش بود، او به مطالعه نقاط مشترک میان خود و دیگران پرداخت. موضوعاتی همچون میل به عشق ورزیدن، درک کردن و امنیت داشتن. درس‌های ارزشمند و حساسی که در این کتاب آمده مطمئنا قلب هر خواننده‌ای را می‌لرزاند.

آرزوهایتان را زندگی کنید (بدانید چه می‌خواهید چرا می‌خواهید و قرار است برایش چه کار کنید)

  • 69,000 تومان

خیلی از ما حتی بلد نیستیم آرزو کنیم و گاهی آرزوهایمان را از روی دست دیگران تقلب می‌کنیم. بیشتر توجه ما به این است که دیگران کجا زندگی می‌کنند، چه ماشینی سوار می‌شوند، مارک لباس‌هایشان چیست و چه امکاناتی دارند و به این می‌اندیشیم که اگر ما هم چنین باشیم دهان مردم از تعجب باز می‌ماند. راستش را بخواهید ما با آرزوهایی که مال خودمان نیست هیچ‌وقت رنگ خوشبختی را نخواهیم دید. شاید موفق شویم حسرت حسودان را بخریم اما زندگی‌ای که چشم دیگران دنبالش باشد به دهان آدم مزه نمی‌کند... آدمی باید آرزوهای خودش را زندگی کند و در پی خواسته‌های قلبی خود باشد.

آیین دوست‌یابی

  • 150,000 تومان

هشت موردی که می‌توانیم با کمک این کتاب آن‌ها را بدست آوریم؟ 1- به افکار جدید بیندیشید،‌ هدف‌های جدیدی را برای خود در نظر بگیرید و به آرزوهای جدید دست یابید. 2- سریع و آسان دوست پیدا کنید. 3- روابط اجتماعی خود را بالا ببرید. 4- افراد دیگر را به مسیر فکری خود هدایت کنید. 5- توانایی، پر ستیژ و قوه تاثیرگذاری خود را افزایش دهید. 6- از بحث و جدل خودداری کرده و روابط خود را خوشایند و دلپذیر کنید. 7- سخنران خوبی باشید، یک سخنرانی سرگرم کننده 8- در میان دیگران شور و اشتیاق ایجاد کنید.

پدر 1 دقیقه‌ای

  • 15,000 تومان

سمبل سمبل یک دقیقه‌ای ـ همانند نگریستن به یک ساعت مدرن و دیجیتال است که می‌خواهد به ما یادآواری کند که یک دقیقه از عمرمان سپری شده است، بنابراین باید هر از گاهی یک دقیقه از وقت‌مان را صرف نگریستن به چهره فرزندان‌مان کنیم.

10 گام برای فروش موفق (شیوه‌ای اثبات شده که می‌تواند چرخه فروش را کوتاه کرده)

  • 35,000 تومان

در این کتاب، هر جنبه از فرایند فروش با جزئیات توضیح داده شد است. مسائلی از جمله مذاکرات فروش موثر و مهارت‌های زمان‌بندی. به این کتاب‌ها به عنوان منابع خود توجه کنید، منابعی که مهارت‌های جدید را معرفی می‌‌کنند. به عنوان یک فروشنده حرفه‌ای موفق ، شما باید مرتبا برای هر مزیت عقلانی مورد نیاز تحقیق و تفحص کنید. به بیان ساده‌تر: دستیابی بیشتر،‌یادگیری بیشتر...

250 روش برای نه گفتن (اجازه ندهید دیگران از شما سوء استفاده کنند)

  • 115,000 تومان

این کتاب به این منظور نوشته نشده که خودخواهی و خومحوری را توجیه کند. بلکه هدف از نگارش آن این بوده تا کمکی باشد برای تمام آنها که با گفتن بله خود را درگیر کارهایی می‌کنند که هیچ تمایلی به انجام آن ندارند. درس‌هایی که در این کتاب به شما می‌دهد، اراده شما را قوی کرده و به شما زمان بیشتری را برای تصمیم‌گیری می‌دهد. و از همه مهم‌تر، مردم و اطرافیان را برای شما مهم‌تر می‌کند.

10 گام برای فروش موفق

  • 17,000 تومان

مردم عاشق سادگی هستند. هرچه ساده‌تر، بهتر. ساده بودن در فروشندگی ساده است. این کتاب به ارائه جنبه‌ای می‌پردازد که تمام مشکلات فروشندگی را از میان برمی‌دارد و به خالص‌ترین شکل فروشندگی می‌پردازد که همان مکالمه بین دو نفر است که درک مطلب را برای ما ساده‌تر می‌کند.

آیین همسرداری

  • 65,000 تومان

شاید بعضی از افراد دچار چنین توهم اشتباهی شوند که تمام بار مسئولیت‌های یک زندگی موفق را تنها بر دوش خانم‌ها گذاشته‌اند اما مردان هم به همان اندازه مسئولیت‌هایی مشخص را عهده‌دار هستند. اما این کتاب تنها به وظایف زنان به منظور کمک و مساعدت به همسرانشان برای بالا رفتن از پله‌های موفقیت اشاره می‌کند. جامعه‌شناسان، روانشناسان، و دیگر متخصصان شاید بر این عقیده باشند اصولی را که در این کتاب مطرح شده در تمام زمینه‌ها کارساز نیست. هیچ قانونی در هیچ زمینه‌ای 100 درصد کارساز نیست. این کتاب برای افرادی که درصد نرمالی از آرزوها را دارا هستند نگاشته شده است.شرایط خاص باید توسط متخصصان بررسی شود. اصولی که در این کتاب وجود دارد، در نود درصد مواقع موثر واقع شده است که در نوع خود استاندارد بالایی است.

1  صفحه‌ی 1