ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
حق شما برای ثروتمند شدن
  • 339,900 تومان
  • با تخفیف: 339,900 تومان
بچه‌ها ارزشش را دارند (نظم و انضباط درونی را به فرزند خود هدیه دهید)
تمرین برای زوج‌ها (چرا از بعضی رفتارهایش ناراحت می‌شوم) مجموعه مدرسه زندگی
با آرامش خاطر ثروتمند شوید
  • 119,900 تومان
  • با تخفیف: 119,900 تومان
ملکه صحرا (زندگی تعیین‌ کننده گرترود بل ملکه بدون تاج و تخت عراق)
قانون جذب آبراهام (مبانی آموزه‌های آبراهام)
  • 189,900 تومان
  • با تخفیف: 189,900 تومان
هدیه‌ای برای تغییر
  • 94,500 تومان
  • با تخفیف: 94,500 تومان
غرور (از مجموعه 7 گناه کبیره)
  • 13,000 تومان
  • با تخفیف: 13,000 تومان
تفکر مثبت (سوپ جوجه برای روح) 101 داستان الهام‌بخش در مورد شمارش نعمت‌ها و نگرش مثبت
شلخته نباش برای خانم‌ها و آقایان
  • 4,000 تومان
  • با تخفیف: 4,000 تومان
بله یا خیر انتخاب با شماست
  • 4,000 تومان
  • با تخفیف: 4,000 تومان
اعتماد هوشمندانه
  • 119,900 تومان
  • با تخفیف: 119,900 تومان

حق شما برای ثروتمند شدن

  • 339,900 تومان

شما سزاوار ثروت هستید. کتاب تاریخی دکتر هیل، «بیندیشید و ثروتمند شوید»، مفهوم ثروت را به پارامترهای ضعیفی همچون بخت و اقبال یا شهرت محدود نمی‌کند. شما حق دارید ثروتمند باشید و سزاوار هستید از هر لحاظ، هم مالی و هم شخصی و معنوی، ثروتمند باشید. این تفکر به ظاهر ساده باعث ایجاد فلسفه‌ای درباره ثروت و موفقیت شد که از زمان شکل‌گیری، همه نسل‌ها را تحت‌الشعاع قرار داده است. «حق شما برای ثروتمند شدن»، رونوشت‌هایی از حیاتی‌ترین و مهم‌ترین سخنرانی‌های دکتر هیل را گردآوری کرده و آن سخنان جاودانه را برای اولین بار به صورت کتاب در دسترس عموم قرار می‌دهد. این کتاب با دقت و با کمک موسسه دکتر هیل برای مخاطب امروزی تصحیح و آماده شده است و ثروتی از دانش تازه در اختیار طرفداران جدید و کنونی دکتر هیل قرار می‌دهد که وقتی جذب شود، می‌تواند زندگی آنها را برای همیشه تغییر دهد.

بچه‌ها ارزشش را دارند (نظم و انضباط درونی را به فرزند خود هدیه دهید)

  • 349,900 تومان

این کتاب اثر برجسته‌ای درباره فرزند‌پروری است که با افزودن فصل‌ها، فهرست‌ها و اطلاعات جدید درباره مهم‌ترین مسائل روز در خصوص فرزندان، اصلاح و تجدید چاپ شده است. این کتاب، راه‌حل‌های «سریع و مقطعی» را رد کرده است و بر کمک به بچه‌ها تمرکز می‌کند تا به انضباط درونی دست یابند؛ بدین‌سان که به اشتباهات خود اقرار کنند، به‌دنبال راه‌حل باشند و بدرفتاری‌های خود را اصلاح کنند، درحالی که به عزت‌نفسشان خدشه‌ای وارد نشود. باربارا کلوروسو این اصول را با آوردن ده‌ها مثال در عمل نشان می‌دهد، مثال‌هایی از رقابت بین خواهر و برادر گرفته تا شورش‌ نوجوانان، از بدرفتاری‌های متداول گرفته تا مصرف مواد و رفتارهای ضداجتماعی. او همچنین توضیح می‌دهد چگونه فرزندانی با اراده قوی تربیت کنیم، جایگزین‌های موثر برای رشوه و تهدید بیابیم و به آنها کمک کنیم اختلافات و بی‌عدالتی‌هایی، مانند زورگویی را حل کنند. کتاب «بچه‌ها ارزشش را دارند» با ارائه توصیه‌های عملی برای پرداختن به مشکلات عادی و غیرعادی سن بلوغ، به شما کمک می‌کند کودکان خود را یاری دهید تا به بزرگسالانی مسئولیت‌پذیر، انعطاف‌پذیر و کاردان تبدیل شوند، نه به این دلیل که شما از آنها می‌خواهید، بلکه به این دلیل که خود آنها می‌خواهند. «راهنمای فرزندپروری کلوروسو، اثری عاری از اشتباه و قابل فهم است: به کودکان خود بیاموزید برای خود فکر کنند تا یاد بگیرند عاقلانه تصمیم بگیرند.» شیکاگو تریبون.

تمرین برای زوج‌ها (چرا از بعضی رفتارهایش ناراحت می‌شوم) مجموعه مدرسه زندگی

  • 127,500 تومان

هدف از انتشار مجموعه مدرسه زندگی پرورش هوش عاطفی به یاری فرهنگ است. باورمان این است که طیفی از جدی‌ترین معضلات ما نتیجه‌ فقدان خودشناسی، همدلی و ارتباط است.

با آرامش خاطر ثروتمند شوید

  • 119,900 تومان

در این کتاب جالب ناپلئون هیلء نویسنده کتاب بیندیشید و ثروتمند شویدء کشفیات خود درباره رسیدن به خواسته‌هایتان و حداکثر استفاده از آنها را به نمایش می‌گذارد. در این کتاب تکنیک‌هایی قابل اعتماد به بیانی ساده و خوانا برای دست‌یابی به نه تنها قدرت کسب پولء بلکه آرامش درونی واقعی هم آمده است. با خواندن این کتاب یاد می‌گیرید: چگونه در زندگی موفق شوید و بتوانید خودتان باشید. چگونه نفس خود را سالم پرورش دهید. چگونه به دوستی و عشق ماندگار دست یابید. چگونه به نگرش ذهنی عمده‌ای دست یابید که موجب ثروت و آرامش ذهن می‌شود. چگونه شغل دلخواهتان را به دست بیاورید و راه ترقی را طی کنید. چگونه از ترس رهایی یابید. به انگیزه شخصی و اعتماد به نفس سالم دست پیدا کنید. چگونه هر چالشی را به موفقیتی جدید تبدیل کنید.

ملکه صحرا (زندگی تعیین‌ کننده گرترود بل ملکه بدون تاج و تخت عراق)

  • 135,000 تومان

گرترود بل که از دنیای برجسته‌ی ملکه ویکتوریای معروف روی برگرداند، (1868-1929) دنیای عرب را سیاحت، نقشه‌برداری و حفاری کرد. وی، که طی جنگ جهانی اول در سازمان اطلاعات انگلستان استخدام شد، نقشی حیاتی در کسب حمایت رهبران عرب ایفا کرد و اطلاعات و ارتباطات وی، امکاناتی برای مغزهای متفکر فراهم آورد تا حریف قدرت لورنس شوند. او پس از جنگ، نقشی اساسی در ایجاد خاورمیانه‌ی مدرن بازی کرد و در آن زمان، قدرتمندترین زن امپراتوری انگلستان محسوب می‌شد. گرترود بل مدتی طولانی تحت تاثیر لورنس قرار داشت ولی بالاخره با حقانیت خودش، به عنوان بازیگری مهم در صحنه‌ی تاریخ مدرن، به عنوان زنی ظاهر شد که زندگیش داستانی اندوه‌بار و ماجرایی عظیم بود.

قانون جذب آبراهام (مبانی آموزه‌های آبراهام)

  • 189,900 تومان

این کتاب مبانی قدرتمند آموزه‌های بدیع آبراهام را ارائه می‌دهد و به شما می‌آموزد چگونه هر چیزی خواسته یا ناخواسته از طریق قدرتمندترین قانون کائنات که همانا قانون جذب است به سمت شما کشیده می‌شود. به احتمال قوی شما این ضرب‌المثل‌ها را شنیده اید: همانند، همانند را جذب می‌کند. کن هم‌جنس با هم‌جنس پرواز. یا به هرچه فکر کنید همان را به دست خواهید آورد. با اینکه عده‌ای از بزرگ‌ترین آموزگاران تاریخ به این قانون اشاره کرده‌اند، استر و جری هیکس در این کتاب پرفروش خود به قدری شفاف آن را توضیح داده‌اند که کسی نظیر آن را ندیده است. شما در این کتاب با قوانین فراگیری آشنا خواهید شد که بر جهان هستی حکمرانی می‌کنند و دیگران را وادار می‌کنند به نفع شما کار کنند.

هدیه‌ای برای تغییر

  • 94,500 تومان

تنها تصمیمی که باید بگیریم این است که با زمانی که در اختیار داریم ، چه کنیم. زندگی ما با تصمیم‌هایی شکل می‌گیرد، که در وقت مناسب خودشان آنها را مهم نمی‌دانیم. حتی یک تصمیم درست، اگر خیلی دیر گرفته شود، غلط از آب در می‌آید.

غرور (از مجموعه 7 گناه کبیره)

  • 13,000 تومان

غرور همان چیزی نیست که قبلا بوده، و هنگامی که اثر مایکل اریک دایسون درباره این موضوع خوانده شود، شمار زیادی از فلاسفه‌ای که درباره این موضوع اظهار نظر کرده‌اند، پی خواهند برد که آن قدری که گمان می‌کردند چیزی ندارند که به آن مغرور شوند. از قرار معلوم، گناهان کبیره فضایل خود را دارند. مولف ریشه آن‌ها را در تجربه خویش که به وضوح بازگو شده پیدا می‌کند و با زبانی شیوا شرح می‌دهد.

تفکر مثبت (سوپ جوجه برای روح) 101 داستان الهام‌بخش در مورد شمارش نعمت‌ها و نگرش مثبت

  • 79,900 تومان

به کمک احتیاج دارید؟ به قول نورمن وینست پیل: «افکارتان را عوض کنید تا دنیایتان عوض شود.» این داستان‌ها به شما کمک می‌کنند در این کار موفق شوید. 101 داستان واقعی در مورد این که چطور مثبت اندیشیدن می‌تواند زندگیتان را متحول کند. هر کسی هر از چندگاهی به کمی تغییر نگرش نیاز دارد. داستان‌های واقعی و حیرت‌انگیز نشان می‌دهند چگونه افراد با بهره گرفتن از تفکر مثبت، زندگی‌شان را بهبود بخشیده‌اند و بر مشکلات فائق آمده‌اند. با خواندن این داستان‌ها یاد می‌گیرید چگونه: هر روزتان را به روزی خاص تبدیل کنید. قدردانی و شادی را در زندگی روزانه‌تان بگنجانید. نعمت‌هایتان را بشمارید و چشم‌اندازتان را عوض کنید. با به کارگیری چند کلمه که به درستی انتخاب کرده‌اید خود را با زندگی وفق دهید. از طریق نگرش مثبت سرطان و سایر مشکلات پزشکی خود را کنترل کنید. آسان بگیرید و در نتیجه زندگی معنادارتر داشته باشید. بیاموزید در هر موقعیتی بارقه‌های امید را بیابید. فلاکت را به فرصت تبدیل کنید.

شلخته نباش برای خانم‌ها و آقایان

  • 4,000 تومان

در یک عمل برنامه‌ریزی شده، در یک سیستم منسجم، و در یک سازمان با مدیریت هوشمند، انضباط نقش اساسی ایفا می‌کند. چه کنیم که انضباط برقرار شود، بی آنکه انعطاف‌پذیری خود را از دست بدهیم.

بله یا خیر انتخاب با شماست

  • 4,000 تومان

آیا با روش‌های درست تصمیم‌گیری آشنا هستید؟ روش‌های درست تصمیم‌گیری ریسک عواملی که باعث شکست و تلخکامی می‌شود را به حداقل می‌رساند.

اعتماد هوشمندانه

  • 119,900 تومان

«بدون تردید کتاب اعتماد هوشمندانه یکی از قوی ترین و اثرگذارترین کتابهای دوران ماست» وارن بنیس، مرجع مشهور رهبری جهانی استفان کاوی پس از آنکه توانست با کتاب سرعت اعتماد و با فروش بیش از یک میلیون جلد آن به بیست و دو زبان، رابطه جهانی اعتماد را نشان دهد، تصمیم گرفت قدرت مخفی اعتماد را برای تغییر زندگی ها و تاثیرگذاری روی سازمانها آشکار کند. اعتماد هوشمندانه اصول آموزنده و داستان موفقیت های به دور از انتظار افراد و سازمانهای بیشماری را به اشتراک می گذارد که نه تنها در نتیجه فرهنگ ها و روابط قابل اعتماد به رفاهی بی سابقه دست یافته اند، بلکه حتی به سطوح بالای انرژی و شادی نیز رسیده اند. اعتماد هوشمندانه ایده هایی تفکربرانگیز ارائه می دهد؛ ایده هایی کارساز و چشم اندازی که از نظر من برای بقا و موفقیت در صحنه جهانی ضروری است. یانگ یوآن کینگ، مدیرعامل لنوو تحقیقاتی از منابع متعدد تایید می کنند سازمانهایی که در آنها اعتماد زیادی جریان دارد. حدود سه برابر بهتر از سازمانهایی که اعتماد در آنها کم است، کار می کنند افراد قابل اعتماد بیشتر احتمال دارد که استخدام شوند ترفیع بگیرند، بهترین پروژه ها با بزرگترین بودجه ها را انجام دهند و آخرین نفراتی اند که اخراج می شوند. اعتماد هوشمندانه فرمولی برای پیشرفت ارائه می کند تا اعتماد بتواند کارایی رهبران، گروه ها و سازمان ها و حتی کشورها را بالا ببرد. از آنجا که پیشرفت و رقابت در این اقتصاد جهانی، وابسته و خطرناک قرن بیست و یکم، نیازمند صلاحیت حرفه ای فرد است، اعتماد به سرعت به مهم ترین مهارت زندگی افراد تبدیل شده است. این کتاب یک بار برای همیشه قدرت اعتماد را آشکار می کند و موجب تغییر دیدگاهتان در هر شرایطی می شود. با مطالعه و آموختن نکات این کتاب، می توانید احتمال پیشرفت تان را در این بازار فوق العاده غیرقابل پیش بینی افزایش دهید.

1  صفحه‌ی 1