ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
مفید باش (7 مهارت برای زندگی)
  • 129,000 تومان
  • با تخفیف: 129,000 تومان
مرا بشناس
  • 250,000 تومان
  • با تخفیف: 250,000 تومان
مثل 1 راهب فکر کن  (تربیت ذهن برای آرامش و زندگی هدفمند)
راز قهرمانی
  • 25,000 تومان
  • با تخفیف: 25,000 تومان
بپرس و بهتر زندگی کن و دیگر سوالات ضروری زندگی
کمتر کار کن (خلاص شدن از کار زیاد افراط و زندگی نکبت‌بار)
پسربچه موش کور روباه و اسب
  • 97,000 تومان
  • با تخفیف: 97,000 تومان
کمتر گند بزن
  • 65,000 تومان
  • با تخفیف: 65,000 تومان
خودت را به فنا نده (کمتر فکر کن و دل به زندگی بده)
4 دی ان ای پنهان آمازون اپل فیسبوک و گوگل
  • 135,000 تومان
  • با تخفیف: 135,000 تومان
تختخوابت را مرتب کن (چیزهای کوچکی که می‌توانند زندگی‌ات و شاید دنیا را تغییر دهند)

مفید باش (7 مهارت برای زندگی)

  • 129,000 تومان

«مفید باش» خوانندگان را به گردشی الهام‌بخش در میان مهارت‌هایی می‌برد که از نظر آرنولد برای دستیابی به زندگی معنادار مفیدند. او نحوه استفاده درست از این مهارت‌ها را برای تأمین آینده‌ای که در رؤیاهایمان است نشانمان می‌دهد. بینش‌های منحصربه‌فردش راجع به زندگی را با داستان‌های شخصی، موفقیت‌های متحول‌کننده و همچنین شکست‌های دردساز و چالش‌برانگیز زندگی به رخمان می‌کشد. بسیاری از ما تقلا می‌کنیم دست از ترحم به خود برداریم و به سمت هدفمان برویم. در سال‌های اولیه زندگی، آرنولد مهارت‌هایی را در ذهنش پرورش داد که کمکش کردند از فقر و کوته‌فکری روستایی‌های زادگاهش در اتریش خلاص شود. این مهارت‌ها به او قدرت دادند که پله‌های ترقی را یکی یکی طی کند. به گفته خودش هیچ‌کس برای نجاتت نمی‌آید و تو فقط خودت را داری. خبر خوب این است که وجود خودت تمام چیزی است که به آن نیاز داری.

مرا بشناس

  • 250,000 تومان

کتاب مرا بشناس خلاصه‌ای از خاطرات وایولا دیویس، برنده جوایز اسکار و تونی و اِمی است که از در میان گذاشتن خصوصی‌ترین جزئیات داستان زندگی‌اش و سختی‌ها و مشقات ظالمانه‌ی دوران کودکی‌اش در رودآیلند، و همچنین از سرسختی و پیگیری مصرانه‌اش در مقام بازیگر در تئاترهای برادوی تا ورودش به هالیوود و دستیابی به رده‌های بالای شهرت و محبوبیت، ذره‌ای واهمه ندارد.

مثل 1 راهب فکر کن (تربیت ذهن برای آرامش و زندگی هدفمند)

  • 80,000 تومان

وقتی مانند راهب فکر کنید ، یاد می‌گیرید: . مشغولیت ذهنی را کنار بگذارید . بر افکار منفی غلبه کنید . از ترس به نفع خودتان استفاده کنید . چرا با آنکه در جست‌و‌جوی خوشبختی هستید، آن را نمی‌یابید . چرا مقایسه قاتل عشق است . از تمام کسانی که سر راهنتان قرار می‌گیرند، چیزی یاد بگیرید . چرا رفتارتان مطابق با افکارتان نیست . هدف و مقصد خود را بیابید . چرا مهربانی برای رسیدن به موفقیت ضروری است و ...

راز قهرمانی

  • 25,000 تومان

قهرمان بودن آسان نیست. اصلا هم قرار نبوده این‌طور باشد. قهرمان بودن مملو از درد و ناامیدی است. گاهی اوقات خطرناک است. اگر برای دفاع از سرزمین و باورهای خود مقاومت می‌کنیدء خود را برای مواجهه با هجمه‌ای از حملات و زخم‌های سرنوشت بیدادگر آماده کنید. ولی به این دلیل به انسان‌ها لقب قهرمان می‌دهیم که اعمالشان فراتر از دیگران است. قهرمانان ما را به انسان‌هایی بهترء جامعه‌ای بهتر و دنیایی بهتر تبدیل می‌کنند. همه چیز به خودمان بستگی دارد. به خودت بستگی دارد. قهرمانی باش که ما به آن نیاز داریم.

بپرس و بهتر زندگی کن و دیگر سوالات ضروری زندگی

  • 24,000 تومان

بسیاری از ما وقت زیادی را صرف تفکر در مورد پاسخ‌های درست می‌کنیم. این در حالی است که نویسنده معتقد است این پرسیدن سوال به جاست که باعث شفاف شدن شرایط می‌شود. به عقیده او، پنج سوال اساسی در زندگی وجود دارد. سوالاتی که لازم است به طور منظم از خود و دیگران بپرسیم. اگر به پرسیدن این پنج سوال عادت کنیم، زندگی شادتر و موفق‌تری خواهیم داشت.

کمتر کار کن (خلاص شدن از کار زیاد افراط و زندگی نکبت‌بار)

  • 75,000 تومان

در طی گذر نسل‌ها، چنان با تب‌وتاب کار کرده‌ایم که باعث بدبختی و زوال خود شده‌ایم. ما به‌قدری زیاد و سخت کار کرده‌ایم که از یاد برده‌ایم قرار است به کجا برویم و ظرفیت و توانایی‌مان برای «خوشحالی و بازی» را از دست داده‌ایم. مسئلهٔ اصلی این است: ما تنها، بیمار و مستعدِ خودکشی هستیم. هرساله یک تحقیق جدید ظهور می‌کند که نشان می‌دهد نسبت به سال قبل تعداد بیشتری از افراد منزوی و افسرده شده‌اند. دیگر زمانش رسیده که حرکت در مسیر اشتباه را متوقف کنیم و دست‌هایمان را که ناامیدانه به نشانۀ تسلیم بالا برده‌ایم، پایین بیاوریم. زمان آن رسیده که دریابیم کجای کار اشتباه است. تأکید بر ساعت‌های کار طولانی چنان در زندگی ما ریشه دوانده که برای رهایی خودمان نیاز به تغییر فرهنگی اساسی داریم. امیدوارم این کتاب مقدمه‌ای باشد برای جنبشی که روال منطقی و درست را به دفاتر و خانه‌های ما بازگرداند.

پسربچه موش کور روباه و اسب

  • 97,000 تومان

موش کور پرسید: « وقتی بزرگ شدی می‌خوای چطور باشی؟ پسربچه گفت: «مهربون.» چارلی مکسی با تکیه بر چهار کاراکتر محبوبش، الهام و امید را در زمان‌های تردید و دودلی به ارمغان می‌آورد. پسربچه، موش کور، روباه و اسب سیاحت دوستی نامحتمل این چهار شخصیت است و درس‌های فراگیر و تکان‌دهنده‌ای را که می‌آموزند به تصویر می‌کشد.

بزن به هدف (پول بیشتری کسب کن به اندام ایده‌آلت برس روابط عالی بساز و زندگی‌ات را در دست بگیر)

  • 15,000 تومان

کاری که امروز انجام می‌دهی چیزی که امروز می‌خوری تمرین‌هایی که امروز انجام می‌دهی سرمایه‌گذاری که امروز روی خودت می‌کنی تمام این‌ها آدمی را می‌سازند که فردا هفته بعد سال بعد و برای همه عمرت خواهی بود از این کتاب استفاده کن نکنی هم مهم نیست چون دنیا به آدم‌های معمولی هم نیاز دارد.

کمتر گند بزن

  • 65,000 تومان

این کتاب کاری را که ما در پروژه کتاب «خودت را به فنا نده» شروع کردیم، به سطح بالاتری می‌رساند. ما سرانجام از نوع خاص خودگویی‌های شخصی‌ات پرده برمی‌داریم و کشف می‌کنیم چرا این خودگویی‌ها، ریشه تمام گندکاری‌های فعلی زندگی‌ات هستند. در زندگی روزمره، ما عمدتا احوالات و عواطف زمزمه‌های درونی‌مان را تجربه می‌کنیم بدون این‌که برای مشخص کردن این که واقعا آن‌ها چه می‌گویند کاری از پیش ببریم. بنابراین، اگر همیشه دلت می‌خواست بدانی چرا با خودت حرف می‌زنی، و مهم‌تر این‌که، چه چیزهایی موجب این صحبت‌ها می‌شوند... به خواندن ادامه بده...

خودت را به فنا نده (کمتر فکر کن و دل به زندگی بده)

  • 85,000 تومان

تمام مدتی که درگیر بگو مگو و قضاوت‌های درونی هستی، و البته هیچ‌وقت هم متوقف نخواهند شد، صدایی آرام زیر گوشت زمزمه می‌کند: «خیلی تنبل و خرفتی و اصلا به درد هیچ کاری نمی‌خوری.» تو حتی متوجه نیستی چقدر به این زمزمه اعتقاد داری یا چه اندازه تباهت می‌کند. تو فقط تمام روز کار می‌کنی تا بر استرس‌ها و فشارهای روحی‌ات چیره شوی، زندگی‌ات را نجات دهی و اگر نتوانی چرخ لعنتی زندگی را بچرخانی، تن به تسلیم می‌دهی و شاید هرگز به جایی که در زندگی می‌خواستی نرسی. شاید هیچ‌گاه به آن شادی، اندام ایدئال، شغل یا ارتباطی که آرزویش را داری نرسی. این کتاب به کسانی اختصاص دارد که آن خودگویی‌های بی‌حاصل را تجربه کرده‌اند. جریان بی‌پایان شک و بهانه، زندگی روزمره را به گند می‌کشد. این کتاب سیلی دنیاست که بیدارت کند تا توانایی‌هایت را کشف کنی، خودت را به فنا ندهی و به بهترین خودت در زندگی تبدیل شوی....

4 دی ان ای پنهان آمازون اپل فیسبوک و گوگل

  • 135,000 تومان

طی دو دهه گذشته، چهار غول تکنولوژی یعنی اپل، فیسبوک، گوگل و آمازون توانسته‌اند بیشتر از تمام دیگر ساخته‌های بشری در طول تاریخ، ثروت و خدمات تولید کنند. آن‌ها فرصت‌های شغلی بسیار زیاد، تولیدات ناب، خدمات بسیار ارزنده و امنیت اقتصادی را برای انسان‌ها ایجاد کرده‌اند. به طوری که در تار و پود زندگی میلیاردها انسان رخنه کرده‌اند. به طور خلاصه توانسته‌اند دنیا را به جای بهتری برای زندگی تبدیل کنند. اما رسانه‌های اجتماعی را در نظر بگیرید که اطلاعات و تصاویر شخصی ما را پردازش کرده، مکالمات تلفنی ما را شنود می‌کنند و بدتر این‌که این اطلاعات را به شرکت‌های مورد هدف خود می‌فروشند. با این‌که خیل عظیمی از خدمات آن‌ها برای ما رایگان است ولی باید بدانیم که آن‌ها خیرخواه بشر نیستند و این در حالی است که ما راغبانه تمام اطلاعات و اخبار زندگی شخصی خود را در اختیارشان قرار می‌دهیم و خصوصی‌ترین لحظات زندگی‌مان را در آن‌ها به اشتراک می‌گذاریم.

تختخوابت را مرتب کن (چیزهای کوچکی که می‌توانند زندگی‌ات و شاید دنیا را تغییر دهند)

  • 70,000 تومان

روز هفدهم مه سال 2014، افتخار داشتم که در جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان دانشگاه تگزاس در آستین سخنرانی کنم. اگر چه خودم هم از همین دانشگاه فارغ‌التحصیل شده بودم، اما نگران بودم که سخنان یک ژنرال جنگی که عمرش را در جنگ سپری کرده، خیلی مورد استقبال دانشجویان کالج قرار نگیرد. اما وقتی دیدم آن‌ها با اشتیاق برای شنیدن سخنرانی‌ام آمده‌اند، بی‌نهایت شگفت‌زده شدم. گویا ده درسی که در تمرینات نیروی دریایی یاد گرفته بودم، و اساس اظهاراتم را شکل می‌دادند، مورد توجه جمعیت کثیری قرار گرفت. آن‌چه گفتم درس‌هایی ساده بود برای غلبه بر امتحانات تمرینات دریایی، اما هر ده تمرین برای مواجهه با چالش‌های زندگی نیز کاربرد داشت. همه ما می‌دانیم که زندگی، سخت و طاقت فرسات؛ ولی گاهی با انجام کارهایی پیش‌پاافتاده می‌توان به نتیجه‌ای دست یافت که زندگی را تحت تأثیر قرار دهد. عمل بسیار ساده‌ای مانند مرتب کردن تختخواب هم می‌تواند برای شروع یک روز نیروی انگیزشی شگفت‌آوری داشته باشد و رضایتی درونی برای به پایان رساندن یک روز خوب برای‌مان فراهم کند. برای تغییر جهان، اول تختخواب را مرتب کن.

1  صفحه‌ی 1