ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
یکی از ما نفر بعد است
  • 110,000 تومان
  • با تخفیف: 110,000 تومان
باشگاه دوما
  • 60,000 تومان
  • با تخفیف: 60,000 تومان
یکی مثل تو (مجموعه داستان)
  • 15,000 تومان
  • با تخفیف: 15,000 تومان
چیزهایی که نمی‌توانیم بگوییم
  • 63,000 تومان
  • با تخفیف: 63,000 تومان

یکی از ما نفر بعد است

  • 110,000 تومان

در ادامه رمان یکی از ما دروغ می‌گوید بازی پیامکی خطرناک در دبیرستان بیویو به راه می‌افتد. سال گذشته در حومه سن‌دیگو یک نرم‌افزار شایعه‌پراکنی منجر به مرگ فردی شد و چند برنامه شایعه‌پراکنی کوچک آن را سرمشق خود قرار دادند. این‌بار فردی ناشناس پیامی حاوی بازی جرئت یا حقیقت برای دانش‌آموزان بیویو می‌فرستد و هیچ‌کس از آن در امان نیست. اگر حقیقت را انتخاب کنید یا جواب ندهید یکی از رازهایتان برملا می‌شود. اگر جرئت را انتخاب کنید و ماموریتش را انجام دهید جان سالم به در می‌برید. اوایل این بازی سرگرم‌کننده است تا این که منجر به مرگ یک دانش‌آموز می‌شود. این مرگ تصادفی بوده یا یک قتل؟ دو دانش‌آموز سال سومی به نام‌های میو و ناکس درگیر پیدا کردن دست‌های پشت پرده این بازی می‌شوند. چهار نفر بیویو هم در داستان حضور پیدا می‌کنند اما پایه این داستان بر مبنای اتفاقات خانوادگی و مشکلات فردی سه شخصیت اصلی است.

باشگاه دوما

  • 60,000 تومان

لوکاس کورسو یک کارآگاه مزدور میانسال کتاب است که یک مشتری ثروتمند و سخاوتمند او را برای شکار کتابی کمیاب استخدام می‌کند. پس از این که جسد یک مجموعه‌دار مشهور که یک دست‌نوشته اصیل از دوما را به ارث گذاشته، پیدا می‌شود. از کورسو می‌خواهند که اصالت دست‌نوشته را بررسی کند. پای او خیلی زود به ماجرایی پررمز و راز و پیچیده باز می‌شود که بوی شیطان‌پرستی می‌دهد. او به همراه شخصی که خود را با نام یکی از قهرمانان زن داستان‌های کانن دویل معرفی می‌کند. در میان افرادی که شباهت عجیبی به شخصیت‌های شاهکار

یکی مثل تو (مجموعه داستان)

  • 15,000 تومان

«مجموعه‌ی پانوراما»به دنبال بهره‌مندی آسان خواننده‌ی مشتاق از ادبیات جهان است. این مجموعه بهترین‌ وخواندنی‌ترین‌های ادبیات جهان را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد،درست مانند آنچه«مجموعه‌ی Folio٢€»در انتشارات گالیمار محقق ساخت: قرار دادن داستان یارمان‌های کوتاه یا بخش‌هایی از رمان‌های چند جلدی و گرانبها در دسترس همگان. گروه انتشاراتی ققنوس هم پس ازبررسی اهداف مجموعه مذکور برآن شد که چنین امکانی را برای مخاطبان فارسی‌ زبان فراهم کند. از این رو انتشارات گالیمار را از تصمیم خود مطلع ساخت.حال، انتشارات ققنوس، افزون برگرفتن اجازه انتشار آثار فرانسوی، قصد دارد آثار ارزشمند دیگری نیز به این مجموعه اضافه کند. تا بهحال از این مجموعه سرزمینغریب، آزمایشدکتراُکس، پدرم،رستوراننقاشی،خواندندرتوالت، مسافرخانهسرخ و فلسفه زندگیزناشوییبهچاپ رسیدهاست که فِدِر یا شوهر متمول، گربه مادرم، ابریشمی گل‌برجسته، بانو آمالیا، کودکی یک رئیس و مرگ‌نامه به تازگی از این مجموعه منتشر شده است. این کتاب شامل داستان‌های کلاغ، زیبای کمبرول، جان‌سخت‌ها، یکی مثل تو، قسمت، 3 پیرمرد و راه‌های فرار می‌باشد.

چیزهایی که نمی‌توانیم بگوییم

  • 63,000 تومان

سال 1942 اروپا در چنگال بی‌رحم جنگ گرفتار است. دختری جوان در میان دیوارهای اردوگاه پنهاندگان روس سوگندهای ازدواجش را بر زبان نی‌آورد، غافل از این که این تصمیم قرار است سرنوشتش را رقم بزند و دروغی است که تا قرن بعد مسکوت می‌ماند. آلینا زیاک از نه‌سالگی می‌دانست که قرار است با بهترین دوستش، توماس، ازدواج کند. حالا آلینای پانزده‌ساله که با توماس نامزد کرده متوجه حضور سربازان نازی در مرزهای لهستان می‌شود، اما همسایگانشان می‌گویند هیچ خطری متوجه آن‌ها نیست و او هم باور می‌کند و رویای بازگشت توماس از دانشگاهش در ورشو و ازدواجشان را در سر می‌پروراند. اما کم‌کم نازی ها همه‌جا را اشغال می‌کنند و ترس و تنفر در روستایشان رخنه می‌کند. وقتی زندگی‌شان به مرور از هم می‌پاشد، توماس ناپدید می‌شود. حالا آلینا که برای بازگشت عشقش لحظه‌شماری می‌کرد، تنها امیدش به شنیدن خبری از اوست و تمام تلاشش را می‌کند که خودش را از چشم یکی از سربازانی که به مزرعه‌شان سرکشی می‌کند، دور نگه دارد. با این حال او این بی‌خبری رعب‌آور را به عزادار شدن ترجیح می‌دهد.

صفحه‌ی 1